Daar hebben we in Rotterdam een goede vervanging voor. Met dit weer gewoons eens even diep inhaleren boven een rioolput. Succes verzekerd!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Fidai het volgende:
Mietjes uit Friesland, je kan gewoon niet tegen de herrie van de grote stad en je mist de stank van koeienpoep!
Je had beter in de boeken kunnen duiken!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
ik had de energie om te fierljeppen of het hele weekend te zeilen
ADSL kostte in het begin ook omgerekend 50 euro per maand voor een 512kbit downstream lijntje. Was toen ook niet meteen een groot succes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
UMTS gaat nooit succesvol worden. Het kost een tientje om het noshoernaal te kijken. Ik hou het bij mijn GPRS-toestel, ook duur, maar met alleen tekst ben je voor minder dan 50 cent weer helemaal bij.
Met zo'n hoed vang je juist nog meer straling op, werkt in principe als een antennequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef JoPiDo het volgende:
ik moet er niet aan denken dat UMTS een succes wordt, mijn hersens zouden gekookt worden
Bij mythbusters hadden ze ook een hoed van alluminiumfoliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met zo'n hoed vang je juist nog meer straling op, werkt in principe als een antenne
Je moet er één van lood hebben![]()
hij heeft een loden voeringquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met zo'n hoed vang je juist nog meer straling op, werkt in principe als een antenne
Je moet er één van lood hebben![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 05:26 schreef Megumi het volgende:
Is dit serieus bedoeld??
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:37 schreef JoPiDo het volgende:
sommige mensen lopen graag te koop met hun verkniptheid
Skypequote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:22 schreef ThE_ED het volgende:
Heb je een UMTS telefoon , heeft niemand anders het
Hoe moet ik nou videobellen?
Lullig voor je vriend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik mag 60 minuten gratis videobellen per maand.
Alleen jammer dat ik maar 1 iemand ken die ook kan videobellen, en diegene heeft nooit UMTS dekking..
ik mag onbeperkt gratis videobellen voor een onderzoek van nokiaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik mag 60 minuten gratis videobellen per maand.
Alleen jammer dat ik maar 1 iemand ken die ook kan videobellen, en diegene heeft nooit UMTS dekking..
Maar wel stug je hoedje ophouden hè.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik mag onbeperkt gratis videobellen voor een onderzoek van nokia
Lekker tegenstrijdigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik mag onbeperkt gratis videobellen voor een onderzoek van nokia
Als je veel minuten hebt gewoon inbellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
UMTS gaat nooit succesvol worden. Het kost een tientje om het noshoernaal te kijken. Ik hou het bij mijn GPRS-toestel, ook duur, maar met alleen tekst ben je voor minder dan 50 cent weer helemaal bij.
kun je die handtekening per post opsturen?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef Jonathon het volgende:
Ik wil niet alles wat ik weet op internet gaan zetten,maar ik weet uit ZEER betrouwbare bronnen dat UMTS echt ZEER slecht voor je is, je gaat er echt kapot aan!
Het is gewoon economisch belang, de mens doet er niet toe!![]()
Ik heb UMTS ook uit staan in m'n telefoon, ik zal ook nooit gebruik willen maken van die magnetron stralen.
Mijn handtekening TEGEN UMTS heb je bij deze!!!
Ik woon niet in een dichtbevolkte omgeving dus hier zal niet zo snel een UMTS mast komen maar als er 1 komt dan gaat ie echt omver!
Ervanuitgaande dat je daarmee op mij doelt: Als TS een lekker wijf was had ik het zonder problemen gedaan. Nu hoeft het voor mij niet zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:54 schreef Jonathon het volgende:
en aan Velmuis.. ga jij eens een nachtje bij TS slapen
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat je daarmee op mij doelt: Als TS een lekker wijf was had ik het zonder problemen gedaan. Nu hoeft het voor mij niet zo.
Grappig is dan weer wel dat zo'n mast niet naar onderen straalt, maar voornamelijk zijdelings. Weet je bovendien wel zeker dat de mast ook actief was?quote:Op maandag 19 juni 2006 01:17 schreef badlittlegirl het volgende:
zal ik dan maar de eerste serieuze reactie geven...
mijn ouders hebben ook twee jaar onder zo'n mast gewoont... hij stond boven hun slaapkamer.
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Blijf jezelf vooral wijsmaken dat het aan de UMTS-straling ligt...
Ofwel ze zijn hun leven nu al niet zeker omdat jij er vanaf weet.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:15 schreef Jonathon het volgende:
Dat hoeft niet, ik WEET dat het zo is
PS Quote eens normaal!quote:Laat ik het zo zeggen dat er een aantal mensen rondlopen die UMTS getest hebben in de woestijn en die hun leven niet zeker zijn al ze hun mond niet houden
[..]
Grootste understatement van 2006.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef veldmuis het volgende:
Quote eens normaal, gek!
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ofwel ze zijn hun leven nu al niet zeker omdat jij er vanaf weet.
Zullen die mensen die het getest hebben in een woestijn leuk vinden van je.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:54 schreef ikookhier het volgende:
Je hebt ook specaal hehang met een stalen raster er inhoef je geen hoed meer op!
straling is niet goed voor je,het gaat vooral om de hoeveelheid blootstelling er aan,woon je vlak bij een mast ga je gegarandeert ever die hoeveelheid heen!
Wat quote je vreemd?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb geen bewijs en getalletjes, maar we weten allemaal dat economisch belang voor de gezondheid van de mens gaat.
[..]
Wat een verrassing.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb geen bewijs en getalletjes
We?quote:, maar we weten allemaal dat economisch belang voor de gezondheid van de mens gaat.
[..]
Ze hebben een meting laten doen, dat zegt genoeg. Zoals er in m'n post stond... het was net op de grens.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grappig is dan weer wel dat zo'n mast niet naar onderen straalt, maar voornamelijk zijdelings. Weet je bovendien wel zeker dat de mast ook actief was?
Ik moest meteen aan Mythbusters denken. Bij de magnetronmythen hadden ze ook een aluminium hoed en kruisbeschermer.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef star_gazer het volgende:
Doet me denken aan die film van Mel Gibson.. SIGNS!
Ja of even door Spangen lopen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar hebben we in Rotterdam een goede vervanging voor. Met dit weer gewoons eens even diep inhaleren boven een rioolput. Succes verzekerd!
Kom maarrrr met die 'zeer betrouwbare bronnen'quote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef Jonathon het volgende:
ik weet uit ZEER betrouwbare bronnen dat UMTS echt ZEER slecht voor je is
Een meting naar wat? Door wie?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:02 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ze hebben een meting laten doen, dat zegt genoeg. Zoals er in m'n post stond... het was net op de grens.
OMG die film moet ik idd weer gaan zienquote:Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een continuum transfunctioner voor je liggen.
Ik heb je posthistory bekeken. Je bent nogal dom. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 05:26 schreef Megumi het volgende:
Is dit serieus bedoeld??
MEt mijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:22 schreef ThE_ED het volgende:
Heb je een UMTS telefoon , heeft niemand anders het
Hoe moet ik nou videobellen?
Whehehe, gisteren nog gezien maar moest toch nog even nadenken,quote:Op zondag 2 juli 2006 02:49 schreef RijstNatie het volgende:
de film Signs zeker gezien
Je hebt gelijk, op het telecom labo waar ik vroeger nog eens stage heb gelopen en ik nog steeds enkele mensen van ken zijn er ieder jaar een aantal die naar een congres gaan dat gaat over de huidige stand van zaken qua gezondheidsrisico's, het resultaat na 20 jaar onderzoek? Niks, tenzij je mensen die gesponserd worden door bepaalde belanghebbenden objectief kan noemen.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grappig is dan weer wel dat zo'n mast niet naar onderen straalt, maar voornamelijk zijdelings. Weet je bovendien wel zeker dat de mast ook actief was?
^^ dat zijn dus 2 argumenten die mijn punt ondersteunen:quote:Op maandag 17 juli 2006 10:30 schreef Gauge het volgende:
n_ als het slechts om de intensiteit zou gaan zou een radiozender van 100kW veel schadelijker moeten zijn dan een GSM-zender van 10W (ok, er hangen er wel een 5-tal maar nog toch...)
Waarom hoor je daar niks over? De reguliere media heeft het over wetenschappelijke dingen meestal gewoon fout.
UMTS heeft inderdaad dezelfde golflengte als GSM maar er is 1 grote maar: Het zendvermogen van GSM is constant en UMTS niet (afhankelijk van aantal gebruikers ed) maar het is niet echt gepulsed zoals bvb DECT
Je bent gewoon ongesteld, nepkerel...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
Sinds ik verhuisd ben van mijn ouders uit Friesland naar het centrum van Rotterdam, kreeg ik ernstig last van concentratie-problemen. Misselijkheid en hoofdpijn waren aan de orde van de dag. Mijn studie leed daar erg onder. Ik kon amper mee komen met de overige studenten van mijn opleiding en miste veel colleges omdat ik vaak hoofdpijn had.
Dan zou ik kerngezond zijn, en supergelukkig!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef Gauge het volgende:
..
Zelfdiagnose is nooit goed, zo zou ik schizofreen en manisch-depressief zijn.
..
Dat zit in je oor, hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
De straling werkt vooral in op het voorste deel van de hersenen (voorhoofdskwab), waardoor het evenwichtsorgaan uit balans raakt.
...And then?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een continuum transfunctioner voor je liggen.
sweet!quote:
Nee, aan Deventer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef JohnDDD het volgende:
erg interessant topic
ik woon in deventer en ik heb al jaren last van straling en vermoeidheid
ik weet niet of het aan UMTS ligt
Ja allemaal economisch belang, want zonder mensen draait de economie veel beter en gezondheidsschandalen zijn ontzettend goed voor de economiequote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef Jonathon het volgende:
Ik wil niet alles wat ik weet op internet gaan zetten,maar ik weet uit ZEER betrouwbare bronnen dat UMTS echt ZEER slecht voor je is, je gaat er echt kapot aan!
Het is gewoon economisch belang, de mens doet er niet toe!![]()
Ik heb UMTS ook uit staan in m'n telefoon, ik zal ook nooit gebruik willen maken van die magnetron stralen.
Mijn handtekening TEGEN UMTS heb je bij deze!!!
Ik woon niet in een dichtbevolkte omgeving dus hier zal niet zo snel een UMTS mast komen maar als er 1 komt dan gaat ie echt omver!
Ook niet... Zelfde als VF, binnen hun portal genaamd Orange World.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:25 schreef JoPiDo het volgende:
dan is het fucking triest dus
bij Orange betaal ik voor onbeperkt GPRS, waarmee je in principe ook je laptop aan kunt sluiten, 6 euro per maand
Dat is inmiddels 25mb bij orange world voor 6 euro (abbo). Daarnaast kun je een proxy gebruiken waardoor het echt gratis is en onbeperkt. Nadeel is wel dat cookies er niet doorheen kunnen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ook niet... Zelfde als VF, binnen hun portal genaamd Orange World.
Ga je buiten die portal, bijv. msn op je mobiel dan heb je daar voor die 6,- 2MB. Daarbuiten moet je gewoon dokken voor je datagebruik.
Mwoah, 60 euro per maand is het mij waard. Daarnaast is het helemaal niet traag. 200ms ping en 40-45 kb/sec download. Ik kan zelfs vrij relaxed ut2k4 spelen in de treinquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef Darkwolf het volgende:
UMTS heilig?
Boycotten die overrated dure troep.
Ik voel me echt genaaid met die onzin.
Het is traag, crap, traag, crap, traag, en crap!
Komt door al die zeikerds die het koste wat kost tegen willen houdenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:47 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat pas kut is aan UMTS; dat er nog niets handigs voor is, en dat bijna niemand het echt gebruikt. Ik heb nog niemand om mee te videobellen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef Barbossa het volgende:
Kijk, ik en mijn vrienden hebben ook van zulke hoedjes.
[afbeelding]
Ohnee... we waren onze haren aan het blonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |