Grappig is dan weer wel dat zo'n mast niet naar onderen straalt, maar voornamelijk zijdelings. Weet je bovendien wel zeker dat de mast ook actief was?quote:Op maandag 19 juni 2006 01:17 schreef badlittlegirl het volgende:
zal ik dan maar de eerste serieuze reactie geven...
mijn ouders hebben ook twee jaar onder zo'n mast gewoont... hij stond boven hun slaapkamer.
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Blijf jezelf vooral wijsmaken dat het aan de UMTS-straling ligt...
Ofwel ze zijn hun leven nu al niet zeker omdat jij er vanaf weet.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:15 schreef Jonathon het volgende:
Dat hoeft niet, ik WEET dat het zo is
PS Quote eens normaal!quote:Laat ik het zo zeggen dat er een aantal mensen rondlopen die UMTS getest hebben in de woestijn en die hun leven niet zeker zijn al ze hun mond niet houden
[..]
Grootste understatement van 2006.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef veldmuis het volgende:
Quote eens normaal, gek!
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ofwel ze zijn hun leven nu al niet zeker omdat jij er vanaf weet.
Zullen die mensen die het getest hebben in een woestijn leuk vinden van je.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:54 schreef ikookhier het volgende:
Je hebt ook specaal hehang met een stalen raster er inhoef je geen hoed meer op!
straling is niet goed voor je,het gaat vooral om de hoeveelheid blootstelling er aan,woon je vlak bij een mast ga je gegarandeert ever die hoeveelheid heen!
Wat quote je vreemd?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb geen bewijs en getalletjes, maar we weten allemaal dat economisch belang voor de gezondheid van de mens gaat.
[..]
Wat een verrassing.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb geen bewijs en getalletjes
We?quote:, maar we weten allemaal dat economisch belang voor de gezondheid van de mens gaat.
[..]
Ze hebben een meting laten doen, dat zegt genoeg. Zoals er in m'n post stond... het was net op de grens.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grappig is dan weer wel dat zo'n mast niet naar onderen straalt, maar voornamelijk zijdelings. Weet je bovendien wel zeker dat de mast ook actief was?
Ik moest meteen aan Mythbusters denken. Bij de magnetronmythen hadden ze ook een aluminium hoed en kruisbeschermer.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef star_gazer het volgende:
Doet me denken aan die film van Mel Gibson.. SIGNS!
Ja of even door Spangen lopen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar hebben we in Rotterdam een goede vervanging voor. Met dit weer gewoons eens even diep inhaleren boven een rioolput. Succes verzekerd!
Kom maarrrr met die 'zeer betrouwbare bronnen'quote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef Jonathon het volgende:
ik weet uit ZEER betrouwbare bronnen dat UMTS echt ZEER slecht voor je is
Een meting naar wat? Door wie?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:02 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ze hebben een meting laten doen, dat zegt genoeg. Zoals er in m'n post stond... het was net op de grens.
OMG die film moet ik idd weer gaan zienquote:Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een continuum transfunctioner voor je liggen.
Ik heb je posthistory bekeken. Je bent nogal dom. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 05:26 schreef Megumi het volgende:
Is dit serieus bedoeld??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |