abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 11:28:08 #101
121745 Gauge
God does not play dice
pi_39900962
Dat in Rome wist ik niet maar dat is wel eenvoudiger verklaarbaar, de veldsterkte is daar zo groot, en geloof me AM-zenders hebben een vermogen waar je letterlijk van achterover valt dat je gewoon opwarming van weefsel krijgt, dat is wel redelijk aanneembaar gemaakt in een onderzoekje dat dit kwalijke zaken tot gevolg kan hebben.

Maar voor GSMs is dit slechts 10W, minstens een factor 10000 verschil! En GSM zelf is 1.5W pulsed vlak bij je oor, ik denk dat dat iets schadelijker is dan een 10W mast waarvan het vermogen kwadratisch afneemt.

En aub, noem het geen straling, dat zorgt enkel voor een stigmatisering van dit 'probleem' maar noem het radiogolf. En daarbij gamma-straling is toch een stuk kwalijker hoor, dat is meteen ioniserend (celbeschadiging) het enige wat niet-ioniserende golven kunnen doen is opwarmen.

Ohja zo een GSM mast kan trouwens geen puls induceren die in gelijke grootte orde heeft aan een hersengolf. Een 100kW mast ook niet trouwens, tenzij je de mast aan je hoofd wil koppelen natuurlijk.
pi_39915466
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
Sinds ik verhuisd ben van mijn ouders uit Friesland naar het centrum van Rotterdam, kreeg ik ernstig last van concentratie-problemen. Misselijkheid en hoofdpijn waren aan de orde van de dag. Mijn studie leed daar erg onder. Ik kon amper mee komen met de overige studenten van mijn opleiding en miste veel colleges omdat ik vaak hoofdpijn had.
Je bent gewoon ongesteld, nepkerel...
pi_39916290

GOEIE !!!
pi_39916324
edit dubbel
pi_39923066
Gauge, zijn we het erover eens dat de TS hoogswaarschijnlijk geen last heeft van 'straling'? Nu is het nog zoeken naar waar meneer wel last van heeft..
  maandag 17 juli 2006 @ 23:37:00 #106
121745 Gauge
God does not play dice
pi_39924881
Ja. Een professor die dergelijke dingen verteld (zoals in de ts-post) zal waarschijnlijk niet lang zijn positie houden...

Zelfdiagnose is nooit goed, zo zou ik schizofreen en manisch-depressief zijn.

Nog steeds vraag ik me af wat er precies gemeten is, de veldsterkte? Normaal plaatsen ze de masten op een dergelijke manier dat de veldsterkte overal ongeveer gelijk is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gauge op 17-07-2006 23:52:27 ]
pi_39926659
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef Gauge het volgende:
..
Zelfdiagnose is nooit goed, zo zou ik schizofreen en manisch-depressief zijn.
..
Dan zou ik kerngezond zijn, en supergelukkig!

Nee, het komt de objectiviteit niet ten goede, dat is zeker.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:31:18 #108
121745 Gauge
God does not play dice
pi_39926779
Ik vind nog steeds dat de TS zijn GSM onder zijn hoed moet stoppen en hem eens opbellen met een andere.
pi_39928733
Dat zou nog werken ook. Die hoed van m werkt echt niet als een kooi v Faraday, hij sluit namelijk niet af aan de onderkant/zijkant. Ik vraag me sowieso af hè, als je last hebt van straling/radiogolven, dan heb je toch ook last van GSM? en zonder dat kan je toch niet eens functioneren als sociale adolescent in de hedendaagse maatschappij? Zelfs in Friesland niet? en zoveel verschilt UMTS niet met GSM straling, toch?

Sowieso, Gauge, je kan pas het effect echt goed testen als de TS niet weet of de GSM aan of uit staat, of de GSM al dan niet gebeld/sms'ed wordt en het meermaals getest wordt.

PS: over die gamma-straling, die had ik er juist bij vernoemd omdat dit een van de schadelijkste soorten straling is voor het menselijk lichaam. En toch in uitwerking niet echt verschilde van bijv. de elektronen-straling (in dat onderzoek wat ik aanhaalde).
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:55:55 #110
121745 Gauge
God does not play dice
pi_39931914
Op celniveau is de uitwerking van gamma/alpha/beta inderdaad niet veel verschillend, gewoon verwoestend, maar alpha met hoge intensiteit (veel deeltjes) is in principe niet gevaarlijk vanwege de heel lage penetratiediepte.

Maargoed, downlink ligt UMTS op dezelfde frequentie als dualband GSM (1.8GHz) up is geloof ik rond 2GHz, dus tja...

NTO heeft er eens onderzoek naar gedaan, maar ze deden niet eens moeite om andere variabelen te laten vallen... waarschijnlijk het slechtste onderzoek wat ze ooit gedaan hebben, ze moesten zich diep schamen.
Gelukkig hebben de Zweden dan een tegenstrijdig resultaat (en mijn inziens een onderzoek van hoger niveau, veel betere documentatie)

En tuurlijk werkt die hoed niet, daarmee wil ik mijn stelling bevestigen dat het gewoon zelfsuggestie is.

De bedoeling van GSM is dat je een dekking van 100% hebt, en hoe doe je dat? Door overal de veldsterkte even groot te maken (en zorgen dat je mast genoeg connecties kan toelaten natuurlijk), minder paaltjes met gelijke omgevingsparameters betekent een hoger zendvermogen, zo krijg je wel een grotere gradient in veldsterkte.

Zo zijn er ook figuren die bvb de humo lezen (belgisch tijdschrift) waarom een artikel stond over dat DECT schadelijk was en dan huntelefoon het huis uit gooien, weet je wat ik denk? Ik denk dat mensen sneller kanker gaan krijgen door zich overmatig zorgen te maken over die onzin ipv door die onzin zelf.
pi_39936491
^^ m.i. heb je 100% gelijk
pi_40155832
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
De straling werkt vooral in op het voorste deel van de hersenen (voorhoofdskwab), waardoor het evenwichtsorgaan uit balans raakt.
Dat zit in je oor, hoor.
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:07:02 #113
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40250045
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een continuum transfunctioner voor je liggen.
...And then?
pi_40288617
Kickje:
TS inmiddels al overleden?
pi_40771458
Ik denk het.. maar hier in de buurt (200 meter hier vandaan) staat er ook een.. ik kan niet zeggen dat ik er last van heb.. ik wist niet eens dat wij ook zo'n ding hadden.. maar mensen begonnen blijkbaar al te klagen over dezelfde klachten.. voordat dat ding was aangesloten..
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:51:08 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40820838
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...And then?
sweet!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:01:46 #117
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40824986
Best een kansloos goeie grap.
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 07:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

sweet!
Dude!
Ik heb al een boek.
pi_41353604
erg interessant topic
ik woon in deventer en ik heb al jaren last van straling en vermoeidheid
ik weet niet of het aan UMTS ligt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:53:20 #119
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41353818
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef JohnDDD het volgende:
erg interessant topic
ik woon in deventer en ik heb al jaren last van straling en vermoeidheid
ik weet niet of het aan UMTS ligt
Nee, aan Deventer.
Ik heb al een boek.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:53:36 #120
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41353823
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:01 schreef Rio het volgende:
Best een kansloos goeie grap.
[..]

Dude!
Sweet!
pi_41353877
Wat een gezeik zeg over straling en radiogolven en weet k ut wat.
stelletje pussy's allemaal.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef Jonathon het volgende:
Ik wil niet alles wat ik weet op internet gaan zetten,maar ik weet uit ZEER betrouwbare bronnen dat UMTS echt ZEER slecht voor je is, je gaat er echt kapot aan!
Het is gewoon economisch belang, de mens doet er niet toe!
Ik heb UMTS ook uit staan in m'n telefoon, ik zal ook nooit gebruik willen maken van die magnetron stralen.

Mijn handtekening TEGEN UMTS heb je bij deze!!!

Ik woon niet in een dichtbevolkte omgeving dus hier zal niet zo snel een UMTS mast komen maar als er 1 komt dan gaat ie echt omver!
Ja allemaal economisch belang, want zonder mensen draait de economie veel beter en gezondheidsschandalen zijn ontzettend goed voor de economie

Die UMTSmasten waar je last van hebt staan misschien niet eens aan. Een tijd geleden kwam er op een flat een umtsmast te staan. Alle bewoners klagen dat het zo erg was, en dat ze niet meer konden slapen, en dat ze hoofdpijn hadden, en concentratiestoornissen natuurlijk!

Wat bleek; die mast stond helemaal niet aan Sukkels. Bejaarden en steuntrekkers die te weinig om handen hebben.

Maar mooie topic verder.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41810707
Weet je wat pas kut is aan UMTS; dat er nog niets handigs voor is, en dat bijna niemand het echt gebruikt. Ik heb nog niemand om mee te videobellen
[KNE]-Mod
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:42:05 #124
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41827043
Daarnaast is UMTS duur.
Ik ben blij dat ik nu met mijn Nokia N91 een nieuw abo heb met gewoon een TeGoed van zoveel per maand waar UMTS bij in zit.
Bij mijn oude abo van Vodafone betaalde ik dus los elke maand 15 pleuro.
En als je dacht dat je er dan was, dan heb je het fout.
Sommige videoclips die je wilt streamen kosten nu 50 eurocent i.p.v 25 eurocent bij ze.
Echt insane.
pi_41829493
15 euro voor onbeperkt UMTS? dat vind ik wel cheap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')