quote:Zondag 11 juni
Spectaculair was het niet, maar de punten zijn binnen. Het Nederlands elftal heeft zijn eerste match op het WK gewonnen van de Serven en Montenegrijnen. Bij Villa BvD wordt het duel nabeschouwd door 67-voudig international Ronald de Boer en nieuwbakken AZ'er Simon Cziommer. Melvin laat de Oranje-harten weer sneller kloppen met een van zijn Oranje-liedjes. De populaire volkszanger gaat nog even door op internet. Hiernaast klikken (nach mitternacht)...
Maandag 12 juni
In de tweede week van Villa BvD ontvangen Henk, Frits en Jan drie gasten die alle drie op hun eigen manier bezig zijn met voetbal: acteur Tygo Gernandt is vooral fan, Hans van der Zee is scout van PSV en Australië en Hans Kraay jr. is voetbaljournalist. De muziek komt van De Dijk.
Dinsdag 13 juni
Vandaag nemen Peter Heerschop en Viggo Waas weer hun intrek in de villa. Samen met Ton Ojers, voetbalanalist van RTV Noord-Holland, praten zij over de wedstrijden van vandaag en kijken ze alvast vooruit naar de volgende wedstrijd van Oranje.
Woensdag 14 juni
Voetbalanalist Ton Ojers van RTV Noord-Holland zit opnieuw aan tafel om zijn ongezouten mening te geven over het WK en om alvast vooruit te blikken op Nederland – Ivoorkust. Ook de in Barcelona werkzame sportjournalis Edwin Winkels schuift aan. Zanger Dennie Christian zorgt ervoor dat de Duitse gezelligheid niet wordt vergeten.
Donderdag 15 juni
Een dag voor de belangrijke tweede wedstrijd van Oranje tegen Ivoorkust zitten drie prominente voetbalgasten aan de villatafel: record-international Frank de Boer (112 interlands), analist Ruud Gullit (66 interlands) en de man die van Rita Verdonk geen Nederlands international mocht worden, Salomon Kalou.
Vrijdag 16 juni
Enkele uren na de o zo belangrijke tweede wedstrijd van Oranje tegen Ivoorkust laten twee kenners hun licht schijnen over het Nederlands Elftal: Alemannia Aachen-speler Erik Meijer (1 interland) en ex-voetballer en analist Jan van Halst (0 interlands) vertellen hoe het Nederlands Elftal ervoor staat.
Zaterdag 17 juni
The Day after is het tijd om terug te blikken. Hoe staat het na twee kwalificatiewedstrijden met de kansen van Oranje? Ex-voetballer en analist Jan van Halst en Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde zijn gast aan de Villatafel. Rowwen Hèze zorgt voor de muziek.
Zondag 18 juni
Vandaag en ietwat andere villatafel dan normaal. Er schuift slechts een voetballer aan, Hertha BSC-speler Dick van Burik. Naast hem zitten cabaretier Jochem Meijer en tv-maker Harry Vermegen.
Dat RTVNH 'WK-programma' sloeg gisteren echt nergens op.quote:
Melvin aan tafel lijkt me in orde maar Ali B hoeft wat mij betreft niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:35 schreef ABBAfan het volgende:
Waarom schuiven ze Melvin niet als 'analist' aan tafel naast Ali B. Lijkt me heel komisch![]()
"Ze wisten het hier natuurlijk al tien uur eerder dan de rest van de wereld"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:16 schreef Bayswater het volgende:
De broer van Melvin met de reakties in Nieuw-Zeeland op de overwinning van Oranje![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef BB-King het volgende:
Melvin is niet te verstaan...
Welk land is regerend wereldkampioen?
A. Brazilië
B. Brazilië
C. Brazilië
![]()
Tip... er zijn meerdere antwoorden mogelijk.![]()
Ik dacht even dat Melvin aan tafel zat, maar dat zal dan wel die Ton Ojers zijn.quote:
Vind jij ze nu goed dan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef Hathor het volgende:
Jan Mulder vind Brazilie slecht, wat zou hij gerookt hebben ?![]()
Op het moment niet, maar de eerste helft zag het er redelijk verzorgd uit.quote:
Video loopt weer mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ow ze beginnen al voordat Brazilië is afgelopen.
Claudia de Brey is leuk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
leuke gasten hebben ze, geen ali b dan hebben ze wel claudia de breij![]()
is al afgelopen ...Ik heb de laatste 5 minuten gekeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
HH trouwens weer om 0.15, zal wel 0.30, acceptabel genoeg om daar op te wachten.
Geinig ja,quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef 456 het volgende:
tWas vroeg klaar vandaag...
De Brey was er? Wat een swap is er bezig zeg. Morgen Ivo Niehe weer terug bij de publieke, en de Brey dus bij de commercielen...

Die is juist geweldig, Ton Ojersquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geinig ja,Alleen die man naast Frits vond ik niks aan
.
Tietensee en de Brey in 1 zin...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Huub van der Lubbe was (zoals gewoonlijk) boeiend. [afbeelding]
Die gast van TV Noord-Holland (?) mogen ze wel weer naar huis sturen. Net als Claudia de Breij. Dump d'r toch in die Titisee, zijn we meteen van d'r verlost...
Nee Tong, *Haaibaaike vind hem niks aan * Wel Peter Heerschop,Viggo Waas, Huub vd Lubbe en Claudia de Brey.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Zo nu maar eens naar de herhaling kijken.Haaibaaike vond die man niks dus zal wel erg leuk zijn geweest.
Is hij ook wel eens positief over iets of is ie altijd zo als bij BVD?quote:
Ja, en dat is juist het mooie, dat is ie ongelofelijk enthousiast!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Is hij ook wel eens positief over iets of is ie altijd zo als bij BVD?
Ik dacht van Wir sind heldenquote:
Ander kleurtje, een verademing!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:29 schreef 456 het volgende:
Die strop van die ooiers kan gewoon niet. die hangt op zijn knieen.
Die zegt als ze een lul ziet :quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef 456 het volgende:
Wat weet de Brey nu van sex appeal bij mannen
[Fantopic] Ton Ojers, Voetbalanalist oa RTVNHquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
"wie is die man?"
"ton ojers"
"ton ojers?"
"amateurtrainer"
"amateurtrainer?![]()
"
Spijtig inderdaad, ik wil nu wel eens een mening over hem kunnen vormen. De ene helft vindt het geweldig, de andere helft dramatisch. En naar RTVNH kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Die is juist geweldig, Ton Ojers![]()
Het is zonde dat ie zo weinig aan het woord is, als ie eenmaal loskomt is het echt lachen geblazen met Ton.![]()
Morgen is ie er weer, hopelijk laten ze hem dan wat vaker aan het woord.
Hij geeft altijd commentaar bij TV Noord Holland en nu gaat hij helaas landelijk, met dank aan BvDquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
"wie is die man?"
"ton ojers"
"ton ojers?"
"amateurtrainer"
"amateurtrainer?![]()
"
Nee die zijn leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef DrDentz het volgende:
is het niet gewoon een jiskefet figuur als Melvin
Je onderschat hem.quote:
Je geeft dus toe dat dit niveau van dit programma de landelijke televisie niet waard is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:44 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je onderschat hem.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij zijn opwachting gaat maken op de landelijke televisie![]()
Er zitten ten eerste al veel te veel gasten aan tafel zodat een beetje leuke discussie nooit gevoerd kan worden aangezien iedereen wel een beetje aan het woord moet zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef 456 het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat dit niveau van dit programma de landelijke televisie niet waard is?
Preciesquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Er zitten altijd zoveel mensen aan die tafel. Krijg je nooit echt leuke discussies door
Nu ben ik de laatste die ongenuanceerd een programma wil afkraken, dus bij deze: Waarom zien ze dat zelf niet? Toen dit programma in 1998 begon (WK frankrijk, got hoe heet die plaats ook weer waar ze zaten) zaten er ook maar een handje vol mensen aan tafel. De NOS heeft dat gekopieerd, en volgens mij zijn ze daar JUIST NU succesvol mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Er zitten ten eerste al veel te veel gasten aan tafel zodat een beetje leuke discussie nooit gevoerd kan worden aangezien iedereen wel een beetje aan het woord moet zijn.
Als ze er nu 3 weglaten levert het al veel betere televisie op.
Kost het je, na 5 keer z'n naam te hebben gelezen, nu nog steeds moeite om het goed neer te zetten..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Mijn god die Ton rooijens is echt het dieptepunt.
Vreselijk.
Ik vind Ton de rooij nog steeds kut.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kost het je, na 5 keer z'n naam te hebben gelezen, nu nog steeds moeite om het goed neer te zetten..![]()
Ton Ojers is gewoon een hele leuk gast, zonde dat ie, zoals ik al eerder zei, niet meer 'spreektijd' krijgt..
Leuk dat jij het ook niet door hebt.quote:
Daar gaat het niet om. Doe het dan leuk. Dat was dit niet.quote:
Jammer alleen dat ik er geen hol van kon verstaan... ja, dat lalalalalala dat lukte nog wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:11 schreef Steve.Porter het volgende:
die rap was idd verbazingwekkend genoeg nog best oke
Zo lastig was het toch niet te verstaan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:50 schreef 456 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik er geen hol van kon verstaan... ja, dat lalalalalala dat lukte nog wel.
www.dedijkmetmelvin.nlquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef Daane het volgende:
Ik vond De Dijk met Melvin wel grappig, heeft iemand dit toevallig opgenomen(audio)? Of is het ergens terug te zien?
O got.. weer zon natte wind gast die haar mening mag komen ventileren....quote:
Hij vroeg even aan Henk: "En Melvin hè?", maar z'n microfoontje stond nog openquote:
Mulder zal er wel flink voor betaald worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
amateurdeskundige
dat is toch iedereen
Hij heeft een dikke kop gekregen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Alfje het volgende:
omg ik hoop dat danny morgen weer is opgesodemietert. Wat een nul.
Er zitten tieten aan tafel. Krijg je dat met campingvolk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Noca het volgende:
Whehe
Wat is dat publiek luidruchtig vandaag.
quote:
Jep. Na dat ongelofelijke goede spelprogramma van Jan Joost van Gangelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe laat komt de herhaling? Weer 00:25?
Onzin wat je zegt. Hij gaf aan dat de Spaanse spelers niet per definitie een betere techniek hebben dan Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eerst zit Jan Mulder Van Bommel helemaal af te zeiken (een luie middenvelder), om daarna Van Bommel (als Nederlander) te verdedigen tegenover Puyol (een Spanjaard), omdat zijn techniek so 'subliem' zou zijn. Lekkere redenaties!
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Zo eens kijkedn maar die lul zit er dus weer ?
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfelquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.
Die Tong Ojers bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
Twijfel, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
Ik heb volgens mij nog een topic erover geopend in TVquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jaja, heb je het wel eens gezien? Zo slecht, niet normaal.
Denken dat je de wijsheid hebt uitgevonden en er gaan zitten als een vent die heel de wereld begrijot maar alleen in het Amsterdamse incrowd circuitje bekend is maar doordat ie op televisie is denkt dat ie alles met de grootste stelligheid kan zeggen want hij zit er immers niet voor niks maar vergeten heeft de kap[per te zeggen dat ie z'n werk af moet maken maar die kapper durft hem niet tegen te spreken omdat ie zogenaamd leuk amsterdams is en zei dat ie een kapper die een haartje te veel afknipot naast entstra legt maar dan toch nog op de tv komt met een smoel alsof ie persoonliojk de tweede wereld oorlog heeft gewonnen en Afrikaanse kindjes heeft gered terwijl ie bij zijn Amateurclub wegging omdat er te veel buitenlandsers, lees zwarten speelden.quote:
Wat een stormlooptopicquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een topic erover geopend in TV
[TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.
Gelukkig toch nog een komma op 't eindquote:
Betreft dat haar. Er is ook 'ophef' over het haar van Van Basten, maakt dat hem een minder goede trainer? En volgens mij heeft Ton zich behoorlijk gedragen in Villa BVD, want hij kan veel erger tekeer gaan. Dat verhaal van die amateurclub is me niet zo bekend, lijkt me dat er wel meer speelde.quote:
Ja inderdaad wat een gezeik over dat gras zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:03 schreef Pek het volgende:
Sophie![]()
Precies meid, zo zit 't: ze moeten gewoon wat harder trappen.
Dat gemiereneuk over 21mm of 24mm gras, donder toch op zeg![]()
Danny is een heldquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sarcasme is jou niet vreemd
Mag ik toch hopen?
Ik heb zo'n idee dat die sjonnies daar, bij de allerlaatste uitzending, alles helemaal gaan afbreken en dat het einde van de uitzending niet eens gehaald zal worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die achtergrondgeluiden zijn idd erg irritant, zal alleen nog maar erger worden vrees ik.
dat maakt die show nog een beetje de moeite van het kijken waard, je moet er toch niet aan denken dat je echt alles kunt volgen van wat ze zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:31 schreef Hathor het volgende:
Waarom staan ze trouwens toe dat die malloten er de hele tijd doorheen gaan zitten schreeuwen ? Ik versta soms geen woord van wat er gezegd word.![]()
Waar precies?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:01 schreef Sethje het volgende:
haha ik vind Melvin, Kees Prins echt een held, heb zijn cd nu en de teksten zijn echt genieten.
Ook de prijsvraag is altijd hilarisch, op bvd.tv ook filmpjes van melvin op reis op de oranjecampings...is ook aan te raden.
Ja je hebt een boel zin en onzin op de site staan, www.bvd.tv , onder het kopje Lunch TV heb je elke dag een stukje van 6 minuten en dan staan onderwerpen er ook bij, erstaat daar ook ergens melvin op reis als onderwerp.quote:
Ja. En dan Ivoorkust laten scoren omdat hij wil dat die winnen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Zat hij maar in het NL-elftal![]()
en hij praat beter Nederlands dan Van Persie dus niet mekkeren
Hier ook. 0.20 HH tong, dus inschakelen tegen half één.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Straks de herhaling. Eerst de kromme en de van het Hekjes
Zodat ie makkelijker een transfer naar een Engelse club kon afronden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waha, Kalou is voor Ivoorkust. Waarom wilde hij ook alweer bij het Nederlands elftal? :|
Alsof Dickie zo goed Engels brabbelt...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 minuten ver en al over Verdonk en dat Kalou zo goed Nederlands spreekt. Ik heb nog geen woord van verstaan.
Komt Verdonk ook nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef savelkoul het volgende:
Ze behandelen Kalou als hun zwakzinnige zoontje
Vind je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, verschrikkelijk om Kalou te horen zeg.
Ja, als je heel goed oplet kun je begrijpen wat 'ie zegt, maar hij antwoordt niet op de vraag en zegt maar wat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:46 schreef 456 het volgende:
[..]
Vind je?
Kvind dat ie nog best een aardig woordje nederlands spreekt. Valt me reuze mee.
(Maar om op de grond daarvan dan maar zeggen dat iemand maar in nederland moet blijven... pfff)
Ik ga nog even stukje video ervan bekijken, als ik het volhou, althans.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vond het niet bijster spannend vanavond.
Dat kun je wel stellen, alles is slecht volgens Mulder, Brazilie kan niks, Engeland kan niks, Duitsland kan al helemaal niks, en Nederland is fantastisch. Alleen de Tsjechen krijgen nog een beetje krediet bij die mongolen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:06 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een schrijnend gebrek aan voetbalinzicht bij dit programma zeg
idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als je heel goed oplet kun je begrijpen wat 'ie zegt, maar hij antwoordt niet op de vraag en zegt maar wat.
Idd duidelijk veel te weinig om in Nederland te mogen blijven.
K*tzooi. Verkeerde zender geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even stukje video ervan bekijken, als ik het volhou, althans.
Hoor ik mezelfquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
K*tzooi. Verkeerde zender geprogrammeerd.
Nou ja, zo na te lezen heb ik niet al te veel gemist.
Ja ik ga me ook meer verdiepen in G-Voetbal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:39 schreef APK het volgende:
Ik heb besloten dat ik -als ajax supporter- na deze uitzending Kalou sympathiek vind.
Elke voetballer die goed met zijn vak bezig is moet zich binnen een half jaar de nieuwe taal behoorlijk eigen maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Frans bedoel je ?
Van Bommel spreekt binnen jaar ook Spaans..
Weer vergeten te kijken om 21.45 naar Villa BvDquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Jan ziet geen problemen voor de achtste finales, wel in de kwart tegen Duitsland/Engeland.
Goed voetballen lijkt mij het belangrijkste; engels spreken we nl allemaal (behalve de fransen).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:15 schreef Schupi het volgende:
[..]
Elke voetballer die goed met zijn vak bezig is moet zich binnen een half jaar de nieuwe taal behoorlijk eigen maken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
Melvin, wat een misser is dat van B&vD zeg.
edit: Talpa is niet leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Oja, het is Talpa he.. dat mag je niet leuk vinden.. bijna vergeten
Ja die komt dadelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:26 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Melvin vanavond nog optreden?
Het gaat me niet om de foutheid, dat zou ik opzich nog wel grappig kunnen vinden, maar hij is gewoon totaal niet grappig, echt jammer.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Oja, het is Talpa he.. dat mag je niet leuk vinden.. bijna vergeten
Niks nu, ik wilden alleen maar zeggen dat Talpa niet de reden is dat ik Melvin stom vind.quote:
Mijn video aangezetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan we weer.
okquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef DrDentz het volgende:
het is wat
ok.. kom maar op met die argumenten, visies en standpunten.. ik wil een discussie op het scherp van de snede over.. Melvin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |