Claudia de Brey is leuk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
leuke gasten hebben ze, geen ali b dan hebben ze wel claudia de breij![]()
is al afgelopen ...Ik heb de laatste 5 minuten gekeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
HH trouwens weer om 0.15, zal wel 0.30, acceptabel genoeg om daar op te wachten.
Geinig ja,quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef 456 het volgende:
tWas vroeg klaar vandaag...
De Brey was er? Wat een swap is er bezig zeg. Morgen Ivo Niehe weer terug bij de publieke, en de Brey dus bij de commercielen...

Die is juist geweldig, Ton Ojersquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geinig ja,Alleen die man naast Frits vond ik niks aan
.
Tietensee en de Brey in 1 zin...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef The_Verve het volgende:
Huub van der Lubbe was (zoals gewoonlijk) boeiend. [afbeelding]
Die gast van TV Noord-Holland (?) mogen ze wel weer naar huis sturen. Net als Claudia de Breij. Dump d'r toch in die Titisee, zijn we meteen van d'r verlost...
Nee Tong, *Haaibaaike vind hem niks aan * Wel Peter Heerschop,Viggo Waas, Huub vd Lubbe en Claudia de Brey.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Zo nu maar eens naar de herhaling kijken.Haaibaaike vond die man niks dus zal wel erg leuk zijn geweest.
Is hij ook wel eens positief over iets of is ie altijd zo als bij BVD?quote:
Ja, en dat is juist het mooie, dat is ie ongelofelijk enthousiast!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Is hij ook wel eens positief over iets of is ie altijd zo als bij BVD?
Ik dacht van Wir sind heldenquote:
Ander kleurtje, een verademing!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:29 schreef 456 het volgende:
Die strop van die ooiers kan gewoon niet. die hangt op zijn knieen.
Die zegt als ze een lul ziet :quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef 456 het volgende:
Wat weet de Brey nu van sex appeal bij mannen
[Fantopic] Ton Ojers, Voetbalanalist oa RTVNHquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
"wie is die man?"
"ton ojers"
"ton ojers?"
"amateurtrainer"
"amateurtrainer?![]()
"
Spijtig inderdaad, ik wil nu wel eens een mening over hem kunnen vormen. De ene helft vindt het geweldig, de andere helft dramatisch. En naar RTVNH kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Die is juist geweldig, Ton Ojers![]()
Het is zonde dat ie zo weinig aan het woord is, als ie eenmaal loskomt is het echt lachen geblazen met Ton.![]()
Morgen is ie er weer, hopelijk laten ze hem dan wat vaker aan het woord.
Hij geeft altijd commentaar bij TV Noord Holland en nu gaat hij helaas landelijk, met dank aan BvDquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
"wie is die man?"
"ton ojers"
"ton ojers?"
"amateurtrainer"
"amateurtrainer?![]()
"
Nee die zijn leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef DrDentz het volgende:
is het niet gewoon een jiskefet figuur als Melvin
Je onderschat hem.quote:
Je geeft dus toe dat dit niveau van dit programma de landelijke televisie niet waard is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:44 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je onderschat hem.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij zijn opwachting gaat maken op de landelijke televisie![]()
Er zitten ten eerste al veel te veel gasten aan tafel zodat een beetje leuke discussie nooit gevoerd kan worden aangezien iedereen wel een beetje aan het woord moet zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef 456 het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat dit niveau van dit programma de landelijke televisie niet waard is?
Preciesquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Er zitten altijd zoveel mensen aan die tafel. Krijg je nooit echt leuke discussies door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |