quote:
Jep. Na dat ongelofelijke goede spelprogramma van Jan Joost van Gangelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe laat komt de herhaling? Weer 00:25?
Onzin wat je zegt. Hij gaf aan dat de Spaanse spelers niet per definitie een betere techniek hebben dan Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eerst zit Jan Mulder Van Bommel helemaal af te zeiken (een luie middenvelder), om daarna Van Bommel (als Nederlander) te verdedigen tegenover Puyol (een Spanjaard), omdat zijn techniek so 'subliem' zou zijn. Lekkere redenaties!
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Zo eens kijkedn maar die lul zit er dus weer ?
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfelquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.
Die Tong Ojers bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
Twijfel, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
Ik heb volgens mij nog een topic erover geopend in TVquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jaja, heb je het wel eens gezien? Zo slecht, niet normaal.
Denken dat je de wijsheid hebt uitgevonden en er gaan zitten als een vent die heel de wereld begrijot maar alleen in het Amsterdamse incrowd circuitje bekend is maar doordat ie op televisie is denkt dat ie alles met de grootste stelligheid kan zeggen want hij zit er immers niet voor niks maar vergeten heeft de kap[per te zeggen dat ie z'n werk af moet maken maar die kapper durft hem niet tegen te spreken omdat ie zogenaamd leuk amsterdams is en zei dat ie een kapper die een haartje te veel afknipot naast entstra legt maar dan toch nog op de tv komt met een smoel alsof ie persoonliojk de tweede wereld oorlog heeft gewonnen en Afrikaanse kindjes heeft gered terwijl ie bij zijn Amateurclub wegging omdat er te veel buitenlandsers, lees zwarten speelden.quote:
Wat een stormlooptopicquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een topic erover geopend in TV
[TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.
Gelukkig toch nog een komma op 't eindquote:
Betreft dat haar. Er is ook 'ophef' over het haar van Van Basten, maakt dat hem een minder goede trainer? En volgens mij heeft Ton zich behoorlijk gedragen in Villa BVD, want hij kan veel erger tekeer gaan. Dat verhaal van die amateurclub is me niet zo bekend, lijkt me dat er wel meer speelde.quote:
Ja inderdaad wat een gezeik over dat gras zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:03 schreef Pek het volgende:
Sophie![]()
Precies meid, zo zit 't: ze moeten gewoon wat harder trappen.
Dat gemiereneuk over 21mm of 24mm gras, donder toch op zeg![]()
Danny is een heldquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sarcasme is jou niet vreemd
Mag ik toch hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |