quote:
Jep. Na dat ongelofelijke goede spelprogramma van Jan Joost van Gangelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe laat komt de herhaling? Weer 00:25?
Onzin wat je zegt. Hij gaf aan dat de Spaanse spelers niet per definitie een betere techniek hebben dan Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eerst zit Jan Mulder Van Bommel helemaal af te zeiken (een luie middenvelder), om daarna Van Bommel (als Nederlander) te verdedigen tegenover Puyol (een Spanjaard), omdat zijn techniek so 'subliem' zou zijn. Lekkere redenaties!
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
Zo eens kijkedn maar die lul zit er dus weer ?
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfelquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die man? Hij zegt best zinnige dingen hoor. Net als die gast uit Spanje die er vandaag was trouwens.
Die Tong Ojers bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
Twijfel, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praat te hard en ik kan niet tegen mensen zonder twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |