Ik heb zo'n idee dat die sjonnies daar, bij de allerlaatste uitzending, alles helemaal gaan afbreken en dat het einde van de uitzending niet eens gehaald zal worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die achtergrondgeluiden zijn idd erg irritant, zal alleen nog maar erger worden vrees ik.
dat maakt die show nog een beetje de moeite van het kijken waard, je moet er toch niet aan denken dat je echt alles kunt volgen van wat ze zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:31 schreef Hathor het volgende:
Waarom staan ze trouwens toe dat die malloten er de hele tijd doorheen gaan zitten schreeuwen ? Ik versta soms geen woord van wat er gezegd word.![]()
Waar precies?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:01 schreef Sethje het volgende:
haha ik vind Melvin, Kees Prins echt een held, heb zijn cd nu en de teksten zijn echt genieten.
Ook de prijsvraag is altijd hilarisch, op bvd.tv ook filmpjes van melvin op reis op de oranjecampings...is ook aan te raden.
Ja je hebt een boel zin en onzin op de site staan, www.bvd.tv , onder het kopje Lunch TV heb je elke dag een stukje van 6 minuten en dan staan onderwerpen er ook bij, erstaat daar ook ergens melvin op reis als onderwerp.quote:
Ja. En dan Ivoorkust laten scoren omdat hij wil dat die winnen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Zat hij maar in het NL-elftal![]()
en hij praat beter Nederlands dan Van Persie dus niet mekkeren
Hier ook. 0.20 HH tong, dus inschakelen tegen half één.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Straks de herhaling. Eerst de kromme en de van het Hekjes
Zodat ie makkelijker een transfer naar een Engelse club kon afronden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waha, Kalou is voor Ivoorkust. Waarom wilde hij ook alweer bij het Nederlands elftal? :|
Alsof Dickie zo goed Engels brabbelt...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 minuten ver en al over Verdonk en dat Kalou zo goed Nederlands spreekt. Ik heb nog geen woord van verstaan.
Komt Verdonk ook nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef savelkoul het volgende:
Ze behandelen Kalou als hun zwakzinnige zoontje
Vind je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, verschrikkelijk om Kalou te horen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |