quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef kevin85 het volgende:[..]
Er zitten ten eerste al veel te veel gasten aan tafel zodat een beetje leuke discussie nooit gevoerd kan worden aangezien iedereen wel een beetje aan het woord moet zijn.
Als ze er nu 3 weglaten levert het al veel betere televisie op.
Nu ben ik de laatste die ongenuanceerd een programma wil afkraken, dus bij deze: Waarom zien ze dat zelf niet? Toen dit programma in 1998 begon (WK frankrijk, got hoe heet die plaats ook weer waar ze zaten) zaten er ook maar een handje vol mensen aan tafel. De NOS heeft dat gekopieerd, en volgens mij zijn ze daar JUIST NU succesvol mee.
Nu, dat je er publiek bij laat, och, gezellig. Dat je er een Melvin tussen zet (ik hou er niet van), vooruit dan.
Maar TEVEEL NON voetbalmensen. Mien uut Ass'n die haar mening mag komen geven omdat ze op tv komt. Ik snap niet dat ze zien dat dit niet werkt. Enfin, misschien zit ik er falikant naast (ik weet niet wat de kijkcijfers zijn) want het trekt genoeg mensen blijkbaar.
1 ding pleit voor ze: ze wilden zelf al ooit eens stoppen,omdat de formule gewoon klaar was. Dat ze voor het geld kiezen, tja. Zouden we dat allemaal niet doen?