Nu ben ik de laatste die ongenuanceerd een programma wil afkraken, dus bij deze: Waarom zien ze dat zelf niet? Toen dit programma in 1998 begon (WK frankrijk, got hoe heet die plaats ook weer waar ze zaten) zaten er ook maar een handje vol mensen aan tafel. De NOS heeft dat gekopieerd, en volgens mij zijn ze daar JUIST NU succesvol mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Er zitten ten eerste al veel te veel gasten aan tafel zodat een beetje leuke discussie nooit gevoerd kan worden aangezien iedereen wel een beetje aan het woord moet zijn.
Als ze er nu 3 weglaten levert het al veel betere televisie op.
Kost het je, na 5 keer z'n naam te hebben gelezen, nu nog steeds moeite om het goed neer te zetten..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Mijn god die Ton rooijens is echt het dieptepunt.
Vreselijk.
Ik vind Ton de rooij nog steeds kut.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kost het je, na 5 keer z'n naam te hebben gelezen, nu nog steeds moeite om het goed neer te zetten..![]()
Ton Ojers is gewoon een hele leuk gast, zonde dat ie, zoals ik al eerder zei, niet meer 'spreektijd' krijgt..
Leuk dat jij het ook niet door hebt.quote:
Daar gaat het niet om. Doe het dan leuk. Dat was dit niet.quote:
Jammer alleen dat ik er geen hol van kon verstaan... ja, dat lalalalalala dat lukte nog wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:11 schreef Steve.Porter het volgende:
die rap was idd verbazingwekkend genoeg nog best oke
Zo lastig was het toch niet te verstaan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:50 schreef 456 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik er geen hol van kon verstaan... ja, dat lalalalalala dat lukte nog wel.
www.dedijkmetmelvin.nlquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef Daane het volgende:
Ik vond De Dijk met Melvin wel grappig, heeft iemand dit toevallig opgenomen(audio)? Of is het ergens terug te zien?
O got.. weer zon natte wind gast die haar mening mag komen ventileren....quote:
Hij vroeg even aan Henk: "En Melvin hè?", maar z'n microfoontje stond nog openquote:
Mulder zal er wel flink voor betaald worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
amateurdeskundige
dat is toch iedereen
Hij heeft een dikke kop gekregen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Alfje het volgende:
omg ik hoop dat danny morgen weer is opgesodemietert. Wat een nul.
Er zitten tieten aan tafel. Krijg je dat met campingvolk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Noca het volgende:
Whehe
Wat is dat publiek luidruchtig vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |