Dit is het begin van het topic. Is toch leuk om er over te speculeren tijdens het toernooi ?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en dat kan je ook echt zeggen op basis van een wedstrijd per land ....
ben je er ook best laat mee begonnen ik had dit topic van 9 juni verwachtquote:Op maandag 12 juni 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het begin van het topic. Is toch leuk om er over te speculeren tijdens het toernooi ?
Ja hoe geniaal ik ook ben. Ik laat wel eens een steekje vallenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ben je er ook best laat mee begonnen ik had dit topic van 9 juni verwacht
Kan ik mee levenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Tot nu toe Yorke van T&T
Die was goed bezig!!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
Veel hoop heb ik niet. Zoals hij vandaag speelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:06 schreef Jaytonism het volgende:
Ik hoop dat Ruud nog een heel goed WK tegemoet gaat, ik kan niet precies uitleggen waarom.
Ja, ik beken.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Hislop-. Beken maar dat je z'n naam niet meer wist
Mooi dat ze het zo bekijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik ga trouwens voor Ruud van Nistelrooy. Heb net naar de BBC analyse gekeken en hij had een belangrijk aandeel in het totaalvoetbal (zoals men dat terecht zei) van Nederland met zn positiewisselingen. Hij hield in het centrum voortdurend 2 man bij zich, waardoor Robben kon genieten van de nodige vrijheid. Het was ook goed te zien dat hij zich heel slim terug liet zakken net voor dat doelpunt, waardoor Roben net dat beetje ruimte kon krijgen voor zn rush naar de 1-0
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik ga trouwens voor Ruud van Nistelrooy. Heb net naar de BBC analyse gekeken en hij had een belangrijk aandeel in het totaalvoetbal (zoals men dat terecht zei) van Nederland met zn positiewisselingen. Hij hield in het centrum voortdurend 2 man bij zich, waardoor Robben kon genieten van de nodige vrijheid. Het was ook goed te zien dat hij zich heel slim terug liet zakken net voor dat doelpunt, waardoor Roben net dat beetje ruimte kon krijgen voor zn rush naar de 1-0
Inderdaad.quote:
Inderdaad mooie referenties naar het totaalvoetbal van Nederland.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ja die mag wel een nominatie krijgen. Geweldig hoe ie speelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef venomsnake het volgende:
tot nu toe, Rosicky
....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:56 schreef WeebI het volgende:
Frings.
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef venomsnake het volgende:
tot nu toe, Rosicky
Inderdaad. Maar het is uiteindelijk wel het gene dat telt.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.
Ondanks dat Rosicky erg goed speelde heb je gewoon gelijk. Ik vond robben nog net iets beter.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.
Nouja, op zich hoeft van Nistelrooy hier niet zoveel voor te doen. Je zag bij Huntelaar uiteindelijk hetzelfde gebeuren in de halve finale en finale bij jong oranje. Faam is voldoende om de ruimte te creeren voor anderen blijkbaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Camoranesi wel eens goed bestudeerd?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:28 schreef Myers het volgende:
Ronaldinho is toch een shemale? Elke keer als ik die kop van em zie denk ik aan zon ranzige Braziliaanse shemale.
Het is een soort van Nistelrooij. Fysiek iets sterker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
Toni was wel oersterk tegen Ghana zeg, erg indrukwekkend om te zien, hij verdiende een doelpunt.
Cocu? Wut?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Per duel dat ik gezien heb vond ik de beste:
DUI - CRI: Torsten Frings
POL - ECU: Cristián Mora
T&T - ZWE: Dwight Yorke
ARG - IVK: Yaya Touré
S&M - NED: Phillip Cocu
MEX - IRA: Rafael Márquez
ANG - POR: Kali
ITA - GHA: Luca Toni
Cocuquote:
Met Ooijer en Robben ben ik het eens, voeg daar van Bommel aan toe en we hebben een deal, ik vond dat Cocu voor zijn doen te veel fouten maakte. Wel frappant dat het hier allemaal (oud)psv-ers betreftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
Cocu was weer eens de onzichtbare kracht bij Oranje, die er voor zorgde dat Nederland op het middenveld altijd de rust had. Samen met Ooijer en de flitsen van Robben op eenzame hoogte tegen Servië.
Cannavaro!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Per duel dat ik gezien heb vond ik de beste:
ITA - GHA: Luca Toni
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Hij, als het goed is, weer 100% fit
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06226/ron778.jpg]afbeelding][/url]
ik heb niet alles even goed gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Luca toni Italie
Fernando torres Spanje
effe ontopic ja!quote:
Luca Toni speelde inderdaad erg goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Luca toni Italie
Fernando torres Spanje
gast ik heb nu 4 replies, waarvan 2 ontopic, 1 over ronaldo, en de andere is deze.. tsssquote:
we postten tegelijk..ging ook niet over jou alleenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
gast ik heb nu 4 replies, waarvan 2 ontopic, 1 over ronaldo, en de andere is deze.. tsss![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
we postten tegelijk..ging ook niet over jou alleen
idd.. *popcorn pakt*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:46 schreef Zyggie het volgende:
Wat een interessante gesprekken hebben jullie.![]()
Henry was trouwens ook erg goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je post dus nu zelf ook minimaal 3 keer offtopic..
![]()
Inkoppertje hè![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Henry was trouwens ook erg goed
Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Riquelme, David Villa, Rosicky, Robben, Cahill en zelfs Yorke vielen allemaal wel op tot nu toe.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:
[afbeelding]
Laat maar, zie het al aan de URL. Maar waar het om gaat is dat ik bovenstaand plaatje in de plaatselijke bakker heb zien hangen
. Wist wel dat 'ie van jou kwam.
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
wtf. Hoe groot? Heeft ie 'm gewoon uitgeprint en uitgeknipt of wat?
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjes. Ik wilde er eigenlijk nog een foto van maken, maar ik werd al geholpen
.
Zal eens kijken of ik een foto kan maken. Gelukkig heeft Nederland zich geplaatst, heb ik langer de tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.
Ah je gaat me stalken.quote:
Heb jij ook gedaan .Nu ontopic.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je gaat me stalken.
Trouwens jouw eerste post zonder taalfouten.
Doet het inderdaad prima op de bank. Dat hij daar maar lekker op mag blijven zitten de rest van het toernooi.quote:
6 balcontacten, 6 perfect incl. assist.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef rednajt het volgende:
van Persie heeft in die eerste wedstrijd 1 bal gehad.....
Vergeet Valencia van Equador niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
Messi, Riquelme, Marquez, lahm en Van Persie zijn kanshebbers
quote:
nee, Marco zal Robben niet wisselen.. Hij weet heel goed dat Robben 1 van de pijlers van de Nederlandse aanval is.. Robben is iemand die kan forceren, die gevaarlijk is bij elke bal. Bovendien schept Robben ruimte, door zijn dreiging. Bovendien zie ik Robben vaak genoeg de bal afspelen.. Hij neemt wat meer risico, iets wat ik bij het huidige spel van Nederland alleen maar kan aanmoedigen (constant terugspelen is ook niet alles)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
De beste speler wordt Van Persie, Marco zal Robben nog wel wisselen als hij niet leert om samen te delen in de glorie...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Vooruitlopend, maar je weet hoe zwaar er altijd geteld wordt aan de prestaties op een groot toernooi als deze, als de heer Ronaldinho niet snel beter gaat voetballen, riskeert hij z'n titel voor voetballer van het jaar. Zou ik niet erg vinden overigens.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Ribery en Maniche
Italiaanse beelden tonen meppende Fringsquote:Op zondag 2 juli 2006 20:01 schreef Wous86 het volgende:
Frings
Waarbij Cannavaro de enige is die echt elke wedstrijd uitstekend op dreef was, en dus op weg lijkt om beste speler van het toernooi te worden mits ie nu geen grote blunders gaat maken natuurlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Zidane, Vieira, Ribery, Maniche, Miguel, Ricardo Carvalho, Lahm, Ballack, Frings, Klose, Pirlo en Cannavaro zijn allemaal goed bezig.
Ik vind buffon beter keepen. Ricardo valt meer op omdat hij een goede penaltykiller is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:57 schreef Robar het volgende:
Ballack is de meest constante en beste speler, hij steekt ver boven de anderen uit.
Overigens keept ricardo ook wel aardig ja, maar die portugezen gun ik het gewoon niet
Ja maar die konden we al.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef The_Gunman het volgende:
Ik vind Cannavaro en Gatusso wat een bal afpakkers zeg
Ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar die konden we al.
Wie kon Ribery nou?²
Als ie de 1e 3 wedstrijden gespeeld had zoals de laatste 2, dan had Zidane de titel van speler van het toernooi kunnen grijpen, dan had ie zich met Cannavaro kunnen meten. Maar Zidane heeft het in de poulewedstrijden, met name tegen Zwitserland, zo enorm af laten weten dat Cannavaro de enige speler is die 5 wedstrijden lang heeft lopen uitblinken.quote:
Tong snapt volgens mij (net als Jan Mulder) niet wat verdedigers op het veld doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ie de 1e 3 wedstrijden gespeeld had zoals de laatste 2, dan had Zidane de titel van speler van het toernooi kunnen grijpen, dan had ie zich met Cannavaro kunnen meten. Maar Zidane heeft het in de poulewedstrijden, met name tegen Zwitserland, zo enorm af laten weten dat Cannavaro de enige speler is die 5 wedstrijden lang heeft lopen uitblinken.
quote:Kandidaten Gouden Bal bekend
De wereldvoetbalbond FIFA heeft vanmiddag de tien kandidaten bekendgemaakt die in in aanmerking voor Gouden Bal, oftewel de beste speler van het wereldkampioenschap.
Geheel in de lijn der verwachtingen voeren Frankrijk en Italië de boventoon in deze nominatie met in totaal zeven spelers. Gianluigi Buffon, Fabio Cannavaro, Andrea Pirlo en Gianluca Zambrotta namens La Squadra Azzurra en Thierry Henry, Patrick Vieira en Zinedine Zidane namens Les Bleus.
Michael Ballack en WK-topscorer Miroslav Klose zijn namens gastland Duitsland vertegenwoordigd en de Portugees Maniche complementeert het deelnemersveld.
Komende maandag, één dag na de WK-finale, wordt de opvolger bekendgemaakt van van Oliver Kahn, die in 2002 de Gouden Bal ontving.
ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me tegen van de Fifa dat ze Henry op de lijst zetten en de veel beter spelende Ribery niet.²
Hm inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me tegen van de Fifa dat ze Henry op de lijst zetten en de veel beter spelende Ribery niet.²
Ik had last van plaatsvervangende schaamte man! Hele domme actie van die gozer, ik vraag me af of hij dit echt niet wist en dus dom is of omdat hij dit acteerde....quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef Jivis het volgende:
Bij een persconferentie zei die dat die Scolarie een goede speler vond
als het het circus wk was geweest welquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft hadden ze smaakmaker C. Ronaldo er ook wel op mogen zetten, i.p.v. Maniche.²
Wat ik nog vreemder vond dat die Pauletta niet kende, die speelt toch bij PSG?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had last van plaatsvervangende schaamte man! Hele domme actie van die gozer, ik vraag me af of hij dit echt niet wist en dus dom is of omdat hij dit acteerde....²
Soprano ??quote:
Omdat Duitsland brandhout was op Kahn na en omdat het verder qua aanvallers en middenvelders weinig voorstelde, dat WK.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Als de FIFA geilt op spitsen en middenvelders, waarom werd dan Kahn 4 jaar geleden uitgeroepen tot beste speler van het WK?
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De verdedigers doen het beter dan de aanvallers
Eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:25 schreef tong80 het volgende:
Als het dan toch een Italiaan moet worden liever Pirlo dan Cannavaro.
hoe bedoel je? 90% van de landen speelden anti voetbal en zij die wel voor voetbal zorgden zijn er vroeg uit geknikkerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
Tsja verdedigers worden vaak onderschat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |