Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Riquelme, David Villa, Rosicky, Robben, Cahill en zelfs Yorke vielen allemaal wel op tot nu toe.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:
[afbeelding]
Laat maar, zie het al aan de URL. Maar waar het om gaat is dat ik bovenstaand plaatje in de plaatselijke bakker heb zien hangen
. Wist wel dat 'ie van jou kwam.
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
wtf. Hoe groot? Heeft ie 'm gewoon uitgeprint en uitgeknipt of wat?
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjes. Ik wilde er eigenlijk nog een foto van maken, maar ik werd al geholpen
.
Zal eens kijken of ik een foto kan maken. Gelukkig heeft Nederland zich geplaatst, heb ik langer de tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.
Ah je gaat me stalken.quote:
Heb jij ook gedaan .Nu ontopic.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je gaat me stalken.
Trouwens jouw eerste post zonder taalfouten.
Doet het inderdaad prima op de bank. Dat hij daar maar lekker op mag blijven zitten de rest van het toernooi.quote:
6 balcontacten, 6 perfect incl. assist.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef rednajt het volgende:
van Persie heeft in die eerste wedstrijd 1 bal gehad.....
Vergeet Valencia van Equador niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
Messi, Riquelme, Marquez, lahm en Van Persie zijn kanshebbers
quote:
nee, Marco zal Robben niet wisselen.. Hij weet heel goed dat Robben 1 van de pijlers van de Nederlandse aanval is.. Robben is iemand die kan forceren, die gevaarlijk is bij elke bal. Bovendien schept Robben ruimte, door zijn dreiging. Bovendien zie ik Robben vaak genoeg de bal afspelen.. Hij neemt wat meer risico, iets wat ik bij het huidige spel van Nederland alleen maar kan aanmoedigen (constant terugspelen is ook niet alles)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
De beste speler wordt Van Persie, Marco zal Robben nog wel wisselen als hij niet leert om samen te delen in de glorie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |