Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Riquelme, David Villa, Rosicky, Robben, Cahill en zelfs Yorke vielen allemaal wel op tot nu toe.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Quasuar, jij hebt toch al die WK-banners hiero op Fok gemaakt? Zoals deze:
[afbeelding]
Laat maar, zie het al aan de URL. Maar waar het om gaat is dat ik bovenstaand plaatje in de plaatselijke bakker heb zien hangen
. Wist wel dat 'ie van jou kwam.
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
wtf. Hoe groot? Heeft ie 'm gewoon uitgeprint en uitgeknipt of wat?
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op een A4'tje met een aanbieding voor allerlei Oranje-koekjes. Ik wilde er eigenlijk nog een foto van maken, maar ik werd al geholpen
.
Zal eens kijken of ik een foto kan maken. Gelukkig heeft Nederland zich geplaatst, heb ik langer de tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die foto zou ik wel willen hebben als aandenken, dus mocht je er nog langs... Prachtig.
Ah je gaat me stalken.quote:
Heb jij ook gedaan .Nu ontopic.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je gaat me stalken.
Trouwens jouw eerste post zonder taalfouten.
Doet het inderdaad prima op de bank. Dat hij daar maar lekker op mag blijven zitten de rest van het toernooi.quote:
6 balcontacten, 6 perfect incl. assist.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef rednajt het volgende:
van Persie heeft in die eerste wedstrijd 1 bal gehad.....
Vergeet Valencia van Equador niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
Messi, Riquelme, Marquez, lahm en Van Persie zijn kanshebbers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |