quote:
nee, Marco zal Robben niet wisselen.. Hij weet heel goed dat Robben 1 van de pijlers van de Nederlandse aanval is.. Robben is iemand die kan forceren, die gevaarlijk is bij elke bal. Bovendien schept Robben ruimte, door zijn dreiging. Bovendien zie ik Robben vaak genoeg de bal afspelen.. Hij neemt wat meer risico, iets wat ik bij het huidige spel van Nederland alleen maar kan aanmoedigen (constant terugspelen is ook niet alles)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef child_of_the_matrix het volgende:
De beste speler wordt Van Persie, Marco zal Robben nog wel wisselen als hij niet leert om samen te delen in de glorie...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Vooruitlopend, maar je weet hoe zwaar er altijd geteld wordt aan de prestaties op een groot toernooi als deze, als de heer Ronaldinho niet snel beter gaat voetballen, riskeert hij z'n titel voor voetballer van het jaar. Zou ik niet erg vinden overigens.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Ribery en Maniche
Italiaanse beelden tonen meppende Fringsquote:Op zondag 2 juli 2006 20:01 schreef Wous86 het volgende:
Frings
Waarbij Cannavaro de enige is die echt elke wedstrijd uitstekend op dreef was, en dus op weg lijkt om beste speler van het toernooi te worden mits ie nu geen grote blunders gaat maken natuurlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Zidane, Vieira, Ribery, Maniche, Miguel, Ricardo Carvalho, Lahm, Ballack, Frings, Klose, Pirlo en Cannavaro zijn allemaal goed bezig.
Ik vind buffon beter keepen. Ricardo valt meer op omdat hij een goede penaltykiller is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:57 schreef Robar het volgende:
Ballack is de meest constante en beste speler, hij steekt ver boven de anderen uit.
Overigens keept ricardo ook wel aardig ja, maar die portugezen gun ik het gewoon niet
Ja maar die konden we al.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef The_Gunman het volgende:
Ik vind Cannavaro en Gatusso wat een bal afpakkers zeg
Ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja maar die konden we al.
Wie kon Ribery nou?²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |