Dit is het begin van het topic. Is toch leuk om er over te speculeren tijdens het toernooi ?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en dat kan je ook echt zeggen op basis van een wedstrijd per land ....
ben je er ook best laat mee begonnen ik had dit topic van 9 juni verwachtquote:Op maandag 12 juni 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het begin van het topic. Is toch leuk om er over te speculeren tijdens het toernooi ?
Ja hoe geniaal ik ook ben. Ik laat wel eens een steekje vallenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ben je er ook best laat mee begonnen ik had dit topic van 9 juni verwacht
Kan ik mee levenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Tot nu toe Yorke van T&T
Die was goed bezig!!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
Veel hoop heb ik niet. Zoals hij vandaag speelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:06 schreef Jaytonism het volgende:
Ik hoop dat Ruud nog een heel goed WK tegemoet gaat, ik kan niet precies uitleggen waarom.
Ja, ik beken.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Hislop-. Beken maar dat je z'n naam niet meer wist
Mooi dat ze het zo bekijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik ga trouwens voor Ruud van Nistelrooy. Heb net naar de BBC analyse gekeken en hij had een belangrijk aandeel in het totaalvoetbal (zoals men dat terecht zei) van Nederland met zn positiewisselingen. Hij hield in het centrum voortdurend 2 man bij zich, waardoor Robben kon genieten van de nodige vrijheid. Het was ook goed te zien dat hij zich heel slim terug liet zakken net voor dat doelpunt, waardoor Roben net dat beetje ruimte kon krijgen voor zn rush naar de 1-0
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik ga trouwens voor Ruud van Nistelrooy. Heb net naar de BBC analyse gekeken en hij had een belangrijk aandeel in het totaalvoetbal (zoals men dat terecht zei) van Nederland met zn positiewisselingen. Hij hield in het centrum voortdurend 2 man bij zich, waardoor Robben kon genieten van de nodige vrijheid. Het was ook goed te zien dat hij zich heel slim terug liet zakken net voor dat doelpunt, waardoor Roben net dat beetje ruimte kon krijgen voor zn rush naar de 1-0
Inderdaad.quote:
Inderdaad mooie referenties naar het totaalvoetbal van Nederland.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ja die mag wel een nominatie krijgen. Geweldig hoe ie speelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef venomsnake het volgende:
tot nu toe, Rosicky
....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:56 schreef WeebI het volgende:
Frings.
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef venomsnake het volgende:
tot nu toe, Rosicky
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |