als het het circus wk was geweest welquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft hadden ze smaakmaker C. Ronaldo er ook wel op mogen zetten, i.p.v. Maniche.²
Wat ik nog vreemder vond dat die Pauletta niet kende, die speelt toch bij PSG?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had last van plaatsvervangende schaamte man! Hele domme actie van die gozer, ik vraag me af of hij dit echt niet wist en dus dom is of omdat hij dit acteerde....²
Soprano ??quote:
Omdat Duitsland brandhout was op Kahn na en omdat het verder qua aanvallers en middenvelders weinig voorstelde, dat WK.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Als de FIFA geilt op spitsen en middenvelders, waarom werd dan Kahn 4 jaar geleden uitgeroepen tot beste speler van het WK?
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De verdedigers doen het beter dan de aanvallers
Eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:25 schreef tong80 het volgende:
Als het dan toch een Italiaan moet worden liever Pirlo dan Cannavaro.
hoe bedoel je? 90% van de landen speelden anti voetbal en zij die wel voor voetbal zorgden zijn er vroeg uit geknikkerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
Tsja verdedigers worden vaak onderschat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |