Als ie de 1e 3 wedstrijden gespeeld had zoals de laatste 2, dan had Zidane de titel van speler van het toernooi kunnen grijpen, dan had ie zich met Cannavaro kunnen meten. Maar Zidane heeft het in de poulewedstrijden, met name tegen Zwitserland, zo enorm af laten weten dat Cannavaro de enige speler is die 5 wedstrijden lang heeft lopen uitblinken.quote:
Tong snapt volgens mij (net als Jan Mulder) niet wat verdedigers op het veld doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ie de 1e 3 wedstrijden gespeeld had zoals de laatste 2, dan had Zidane de titel van speler van het toernooi kunnen grijpen, dan had ie zich met Cannavaro kunnen meten. Maar Zidane heeft het in de poulewedstrijden, met name tegen Zwitserland, zo enorm af laten weten dat Cannavaro de enige speler is die 5 wedstrijden lang heeft lopen uitblinken.
quote:Kandidaten Gouden Bal bekend
De wereldvoetbalbond FIFA heeft vanmiddag de tien kandidaten bekendgemaakt die in in aanmerking voor Gouden Bal, oftewel de beste speler van het wereldkampioenschap.
Geheel in de lijn der verwachtingen voeren Frankrijk en Italië de boventoon in deze nominatie met in totaal zeven spelers. Gianluigi Buffon, Fabio Cannavaro, Andrea Pirlo en Gianluca Zambrotta namens La Squadra Azzurra en Thierry Henry, Patrick Vieira en Zinedine Zidane namens Les Bleus.
Michael Ballack en WK-topscorer Miroslav Klose zijn namens gastland Duitsland vertegenwoordigd en de Portugees Maniche complementeert het deelnemersveld.
Komende maandag, één dag na de WK-finale, wordt de opvolger bekendgemaakt van van Oliver Kahn, die in 2002 de Gouden Bal ontving.
ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me tegen van de Fifa dat ze Henry op de lijst zetten en de veel beter spelende Ribery niet.²
Hm inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me tegen van de Fifa dat ze Henry op de lijst zetten en de veel beter spelende Ribery niet.²
Ik had last van plaatsvervangende schaamte man! Hele domme actie van die gozer, ik vraag me af of hij dit echt niet wist en dus dom is of omdat hij dit acteerde....quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef Jivis het volgende:
Bij een persconferentie zei die dat die Scolarie een goede speler vond
als het het circus wk was geweest welquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft hadden ze smaakmaker C. Ronaldo er ook wel op mogen zetten, i.p.v. Maniche.²
Wat ik nog vreemder vond dat die Pauletta niet kende, die speelt toch bij PSG?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had last van plaatsvervangende schaamte man! Hele domme actie van die gozer, ik vraag me af of hij dit echt niet wist en dus dom is of omdat hij dit acteerde....²
Soprano ??quote:
Omdat Duitsland brandhout was op Kahn na en omdat het verder qua aanvallers en middenvelders weinig voorstelde, dat WK.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Als de FIFA geilt op spitsen en middenvelders, waarom werd dan Kahn 4 jaar geleden uitgeroepen tot beste speler van het WK?
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De verdedigers doen het beter dan de aanvallers
Eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:25 schreef tong80 het volgende:
Als het dan toch een Italiaan moet worden liever Pirlo dan Cannavaro.
hoe bedoel je? 90% van de landen speelden anti voetbal en zij die wel voor voetbal zorgden zijn er vroeg uit geknikkerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
Tsja verdedigers worden vaak onderschat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Merk je ook wel aan het aantal doelpunten dat dit WK is gescoord![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |