Inderdaad. Maar het is uiteindelijk wel het gene dat telt.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.
Ondanks dat Rosicky erg goed speelde heb je gewoon gelijk. Ik vond robben nog net iets beter.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hmm, men moet zich iets minder blind staren op goals.
Nouja, op zich hoeft van Nistelrooy hier niet zoveel voor te doen. Je zag bij Huntelaar uiteindelijk hetzelfde gebeuren in de halve finale en finale bij jong oranje. Faam is voldoende om de ruimte te creeren voor anderen blijkbaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik ga trouwens voor Ruud van Nistelrooy. Heb net naar de BBC analyse gekeken en hij had een belangrijk aandeel in het totaalvoetbal (zoals men dat terecht zei) van Nederland met zn positiewisselingen. Hij hield in het centrum voortdurend 2 man bij zich, waardoor Robben kon genieten van de nodige vrijheid. Het was ook goed te zien dat hij zich heel slim terug liet zakken net voor dat doelpunt, waardoor Roben net dat beetje ruimte kon krijgen voor zn rush naar de 1-0
Camoranesi wel eens goed bestudeerd?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:28 schreef Myers het volgende:
Ronaldinho is toch een shemale? Elke keer als ik die kop van em zie denk ik aan zon ranzige Braziliaanse shemale.
Het is een soort van Nistelrooij. Fysiek iets sterker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
Toni was wel oersterk tegen Ghana zeg, erg indrukwekkend om te zien, hij verdiende een doelpunt.
Cocu? Wut?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Per duel dat ik gezien heb vond ik de beste:
DUI - CRI: Torsten Frings
POL - ECU: Cristián Mora
T&T - ZWE: Dwight Yorke
ARG - IVK: Yaya Touré
S&M - NED: Phillip Cocu
MEX - IRA: Rafael Márquez
ANG - POR: Kali
ITA - GHA: Luca Toni
Cocuquote:
Met Ooijer en Robben ben ik het eens, voeg daar van Bommel aan toe en we hebben een deal, ik vond dat Cocu voor zijn doen te veel fouten maakte. Wel frappant dat het hier allemaal (oud)psv-ers betreftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
Cocu was weer eens de onzichtbare kracht bij Oranje, die er voor zorgde dat Nederland op het middenveld altijd de rust had. Samen met Ooijer en de flitsen van Robben op eenzame hoogte tegen Servië.
Cannavaro!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Per duel dat ik gezien heb vond ik de beste:
ITA - GHA: Luca Toni
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Hij, als het goed is, weer 100% fit
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06226/ron778.jpg]afbeelding][/url]
ik heb niet alles even goed gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Luca toni Italie
Fernando torres Spanje
effe ontopic ja!quote:
Luca Toni speelde inderdaad erg goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Luca toni Italie
Fernando torres Spanje
gast ik heb nu 4 replies, waarvan 2 ontopic, 1 over ronaldo, en de andere is deze.. tsssquote:
we postten tegelijk..ging ook niet over jou alleenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
gast ik heb nu 4 replies, waarvan 2 ontopic, 1 over ronaldo, en de andere is deze.. tsss![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
we postten tegelijk..ging ook niet over jou alleen
idd.. *popcorn pakt*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:46 schreef Zyggie het volgende:
Wat een interessante gesprekken hebben jullie.![]()
Henry was trouwens ook erg goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je post dus nu zelf ook minimaal 3 keer offtopic..
![]()
Inkoppertje hè![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Henry was trouwens ook erg goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |