GOD? Ik geloof niet in God! Waar heb je moeder natuur gelaten?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Qunix het volgende:
Beste aardbewoners,
Jullie zeiken...
Iedereen wilt warm weer. Nu geef ik wat warmte, is het nog niet goed.
Kusje,
GOD
blijkbaar nietquote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Qunix het volgende:
Iedereen wilt warm weer.
Dat dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
Als het in NL wat warmer is is het meteen fokking benauwd.
Da's het kutte aan dit weer. In Spanje is dit weer heerlijk.
Ik denk dat ik het op een gegeven moment wel beu ga worden. Af en toe een lekkere plens regen met zeer veel onweer erbij maakt het draagbaarquote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef nikky het volgende:
Ik vind het heerlijk zo warm. Mag altijd wel zo zijn.
Uiteraard. Maar geen dagen met kou en regenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het op een gegeven moment wel beu ga worden. Af en toe een lekkere plens regen met zeer veel onweer erbij maakt het draagbaar![]()
Goed punt ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus.
NL en 30 graden =![]()
Spanje en 30 graden =.
dat is het helemaal nietquote:Op zondag 11 juni 2006 14:08 schreef Pinball het volgende:
Is het eindelijk lekker weer
Jij hebt wel héél veel last van de temperatuur.quote:
ik heb geen aircoquote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Paupers die niet zonder airco kunnen![]()
Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
hebje wel eens gehoord van een ventilator?
een echte student zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur openquote:Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.![]()
Een echte student zit nu ergens biertjes weg te tikken in afwachting van de wedstrijd.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:28 schreef 7th_wave het volgende:
een echte student nerd zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur open
hier 27.5.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:33 schreef tonks het volgende:
ga zo lekker barbecuen en voetbal kijken op de beamer
een echte student weet dat dat helemaal GEEN nut heeft. Dat ding zorgt alleen maar dat het nóg warmer wordt.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:28 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
een echte student zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur open
Wat hij zegtquote:Op zondag 11 juni 2006 16:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb lekker zo'n bigass watergekoelde airco op mijn kamer![]()
![]()
*agree* elke keer klagen over kou, en nu ist een x niet koud, IS HET NOG NIET GOEDquote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeiken over warmte
Krijg er de schijt van, ist koud: ohhh tis zo koud was het maar warm.
Ist warm, oh tis zo warm was het maar kouder
Flikker op
Jij woont zeker in een huis waar het lekker koel blijft.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeiken over warmte
Krijg er de schijt van, ist koud: ohhh tis zo koud was het maar warm.
Ist warm, oh tis zo warm was het maar kouder
Flikker op
Whahahaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kom maar eens een week logeren(bij wijze van spreken natuurlijk)..
Zijn denk ik niet dezelfden he.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:52 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
*agree* elke keer klagen over kou, en nu ist een x niet koud, IS HET NOG NIET GOED![]()
Hier ist ook redelijk warm, maar daar hebje ice tea voorquote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een huis waar het lekker koel blijft.![]()
Kom maar eens een week logeren(bij wijze van spreken natuurlijk)..dan typ je wel anders.
Deels mee eens, maar aan de andere kant, als je een kamer of woning bezit waarin je het zogeheten sauna effect hebt de hele dag door, dan heb je recht van klagen. Dat houdt niemand vol.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
en in de winter is het te koud zeker
mensen
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier ist ook redelijk warm, maar daar hebje ice tea voorom dit te voorkomen
Neej kheb al een moeder.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.
Mag ik anders een week bij jou komen logeren?![]()
Idd.. tis ook hier niet te harden.. zon, leuk.. zomer, leuk.. maar 35 graden hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.
Mag ik anders een week bij jou komen logeren?![]()
Dus in principe wil je op de pc die hier achter me staat computeren omdat jij het warm hebt ?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logeren is niet hetzelfde als moedertje spelen hoor.![]()
[..]
Wat mot je?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus in principe wil je op de pc die hier achter me staat computeren omdat jij het warm hebt ?
No waiii
Je zou ook naar de Blokker kunnen gaan en zoeen ventilator kopen
Dus...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende: [..]Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.![]()
echte mannen hebben geen airco nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Paupers die niet zonder airco kunnen![]()
Yep en die zweten zich een ongelukquote:Op zondag 11 juni 2006 20:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
echte mannen hebben geen airco nodig
Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héquote:Op zondag 11 juni 2006 21:37 schreef Messenga het volgende:
een vriendin van me heeft dat beest ook, vorige week overleden
Wel lief beestje.
Ze had haar inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héHet is alleen jammer dat ze zo kort leven....
Heb je gezopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze had haar inderdaad.
Nja, eerste keer deed krabte ze, daarna ging het wel goed. Aparte beesten
Kort? Ik ben 8 jaar oud en we worden tussen de 10 en 12 in gevangenschap! Ben in de bloei van mn leven!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héHet is alleen jammer dat ze zo kort leven....
Neem de stoptrein van 22.31u (heb je half uur om naar rotterdam centraal te gaan) richting dordrecht en stap in Zwijndrecht uit, ik pik je opquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
aawwhhhh![]()
![]()
* melanie_the_miss schaft een ventilatortje aan voor het hok.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Neem de stoptrein van 22.31u (heb je half uur om naar rotterdam centraal te gaan) richting dordrecht en stap in Zwijndrecht uit, ik pik je op
Bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:55 schreef Darklight het volgende:
Ik heb wel een iglo voor je
[afbeelding]
Is iets te duurquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Ik gebruik m morgen als tijdelijke woning.![]()
Met 28 graden wordt dat inderdaad erg tijdeljik.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt.![]()
Ik gebruik m morgen als tijdelijke woning.![]()
Ik heb helaas geen uitkering neequote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk wel ja.![]()
Ja het is nu inderdaad lekker weer.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:53 schreef Kikstar het volgende:
Het is nu relax weer maar als ik vrijdag klaar ben met tentamens en mijn vakantie begint gaat het zeker sneeuwen en hagelen![]()
Nee want ik zit nog gewoon op schoolquote:Op zondag 11 juni 2006 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs dat heb je niet eens? Armoedzaaier.![]()
Nu jij nog hequote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je er wat verstandiger van.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
Als het in NL wat warmer is is het meteen fokking benauwd.
Da's het kutte aan dit weer. In Spanje is dit weer heerlijk.
Dat is altijd super relaxed wanneer je in frankrijk ofzo een beetje op een hoogte zit. Overdag gewoon mooi weer en savonds een stuk minder warm. Ideaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:14 schreef Soul79 het volgende:
Overdag is het wel lekker, maar ik begrijp niet waarom het 's nachts ook nog zo warm moet zijn. Dat dient toch geen nuttig doel of wel?![]()
Ja maar ik zit niet in Frankrijk op een camping.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is altijd super relaxed wanneer je in frankrijk ofzo een beetje op een hoogte zit. Overdag gewoon mooi weer en savonds een stuk minder warm. Ideaal.
Daar heb je gelijk in, ik zeg alleen dat het super relaxed is van een beetje op hoogte zitten dat het snachts heel erg afkoelt.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:27 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit niet in Frankrijk op een camping.
Ik zit gewoon thuis in Amsterdam op mijn kamer en ik moet over zes uur alweer naar mijn werk en ik kan niet slapen zo.
Dat is hier in Nederland ook hoor. Ik woon op de 11de verdieping, en het is hier heerlijk koel.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:31 schreef Stansfield het volgende:
Daar heb je gelijk in, ik zeg alleen dat het super relaxed is van een beetje op hoogte zitten dat het snachts heel erg afkoelt.
Thee drinken met warmte is goedquote:Op maandag 12 juni 2006 10:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Whoeee 40 graden
ik drink thee
en heb het niet warm
Ja ik ben ook een neger die hebben geen last van de warmtequote:Op maandag 12 juni 2006 10:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Thee drinken met warmte is goed.
Klopt wel overigens, al zou ik geen koken water pakkenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef tonks het volgende:
Ik kieper gewoon steeds een emmer kokend water over me heen dan merk je de hitte niet zo als je buiten komt!Aanradertje!
Boven een bepaalde temperatuur ín de lokalen moeten ze je verplicht vrij geven. Ik weet niet precies wat die temp is, moet je maar ff op googlen... Toen ik nog op school zat hebben we in een noodlokaal eens met een thermometer gezeten in de hoop dat de temperatuur hoog genoeg zou worden. Werden we halverwege de dag naar het hoofdgebouw (mét airco) verplaatstquote:Op maandag 12 juni 2006 11:05 schreef tonks het volgende:
Hier binnen is het nu 24,5 en mijn computer is 58 graden. Moet zo naar school waar ze helemaal geen airco hebben.. handig op een ict school!
Heb je al haar op je pielie, Tonks?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
Nouja we hebben proefwerkweek de laatste week 1 uur per dag ofzo.. maakt niet veel uit.
EN kaasquote:Op maandag 12 juni 2006 11:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Heb je al haar op je pielie, Tonks?
Piemelbriequote:
tropenrooster, hoor je dan wel op het journaalquote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Boven een bepaalde temperatuur ín de lokalen moeten ze je verplicht vrij geven. Ik weet niet precies wat die temp is, moet je maar ff op googlen... Toen ik nog op school zat hebben we in een noodlokaal eens met een thermometer gezeten in de hoop dat de temperatuur hoog genoeg zou worden. Werden we halverwege de dag naar het hoofdgebouw (mét airco) verplaatst
quote:
Vakantiequote:
Maar Albèrt weet ge dan niet dat het Jean-Louis Michèl is hè?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ach huilebalk! Marleneke zit ook altijd zo te zagen over het warme weer, gaat ze weer naar Jean-Marie Michelle toe. Gertje wordt dan pissig, want hij wil haar keihard in die ster nemen. Driewerf hulde voor Jean-Marie Michelle!
Eikelbrie, om precies te zijn.quote:
Dat is ook heet.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Robocock het volgende:
Best fijn dat ik geen balkon of tuin heb
Ik ga wel op straat liggen
Fijn hè, zo'n gratis sauna?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben jullie daar ook zo'n last van?
Ik woon op een bovenetage en het is hier verschrikkelijk warm.
Nu gaat het nog wel,maar ik kijk al met angst en beven uit naar de klok van 5 á 6 uur.
Dan begint het hier te koken en dat duurt zeker tot een uur of 10, 11 ,tot de zon ondergaat dus.
Zielig he ? En de zomervakantie is nog niet eens begonnen.
Iemand een iglo voor mij misschien?![]()
Als het voor 1 dagje was zou ik heel blij zijn.quote:
Onweer??quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Xrenity het volgende:
Help is underway
[afbeelding]
Zegt http://weathernews.nl/![]()
*eensch is*quote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef tonja het volgende:
Geef mij maar hagel en sneeuwstormen, in plaats van deze verlammende hitte.
Laat het a.u.b. snel onweren. God?
Kutzon.
Jammer dat je dat kreng niet gewoon uit kan zetten.
een fikse regen/onweersbui, koelt zeker wel af.. kan goed 5 graden schelenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Het is binnen wel vies warm ja, maar onweer hoeft nou ook weer niet. Daar koelt het binnen niet mee af, en da's het enige wat moet. Binnen koeler, buiten is het zo prima.
Ja, goftedomme, airco's zijn veulsteduur en zuipen keiveul stroom.
Groetjes,
veldmuis
als je je kwaad maakt krijg je 't nog warmerquote:Op maandag 12 juni 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
wat een ongelooflijk kutweer is dit toch zeg
Maar in Afrika is het anders warm dan hier in Nederland.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Warm?
De kindertjes in Afrika, dié hebben het warm!
Jij hebt het hooguit lauwtjes
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef Xennia het volgende:
Onder de douche
Je bent niet erg creatief hequote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!
Neuk je pas sinds een week en ben je er blij mee?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!
Precies.. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:04 schreef LaZZ het volgende:
Dit is het perfecte weer daarvoor, heerlijk dierlijk, zwoel en bezweet gaan.
Ja, mijn lange termijngeheugen is gebrekkig. Dus alles wat ik deze zomer bedenk is volgend jaar weer vergeten.quote:
Weg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef Zuen het volgende:
Waar is die fucking zon?
Gast:quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Warm?
De kindertjes in Afrika, dié hebben het warm!
Jij hebt het hooguit lauwtjes
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar in Afrika is het anders warm dan hier in Nederland.![]()
Toch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |