Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héquote:Op zondag 11 juni 2006 21:37 schreef Messenga het volgende:
een vriendin van me heeft dat beest ook, vorige week overleden
Wel lief beestje.
Ze had haar inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héHet is alleen jammer dat ze zo kort leven....
Heb je gezopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze had haar inderdaad.
Nja, eerste keer deed krabte ze, daarna ging het wel goed. Aparte beesten
Kort? Ik ben 8 jaar oud en we worden tussen de 10 en 12 in gevangenschap! Ben in de bloei van mn leven!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij HAD hij hem dan. Of heeft hij hem op laten zetten... Ze zijn wel lief héHet is alleen jammer dat ze zo kort leven....
Neem de stoptrein van 22.31u (heb je half uur om naar rotterdam centraal te gaan) richting dordrecht en stap in Zwijndrecht uit, ik pik je opquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
aawwhhhh![]()
![]()
* melanie_the_miss schaft een ventilatortje aan voor het hok.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Neem de stoptrein van 22.31u (heb je half uur om naar rotterdam centraal te gaan) richting dordrecht en stap in Zwijndrecht uit, ik pik je op
Bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:55 schreef Darklight het volgende:
Ik heb wel een iglo voor je
[afbeelding]
Is iets te duurquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Ik gebruik m morgen als tijdelijke woning.![]()
Met 28 graden wordt dat inderdaad erg tijdeljik.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt.![]()
Ik gebruik m morgen als tijdelijke woning.![]()
Ik heb helaas geen uitkering neequote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk wel ja.![]()
Ja het is nu inderdaad lekker weer.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:53 schreef Kikstar het volgende:
Het is nu relax weer maar als ik vrijdag klaar ben met tentamens en mijn vakantie begint gaat het zeker sneeuwen en hagelen![]()
Nee want ik zit nog gewoon op schoolquote:Op zondag 11 juni 2006 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs dat heb je niet eens? Armoedzaaier.![]()
Nu jij nog hequote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je er wat verstandiger van.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
Als het in NL wat warmer is is het meteen fokking benauwd.
Da's het kutte aan dit weer. In Spanje is dit weer heerlijk.
Dat is altijd super relaxed wanneer je in frankrijk ofzo een beetje op een hoogte zit. Overdag gewoon mooi weer en savonds een stuk minder warm. Ideaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:14 schreef Soul79 het volgende:
Overdag is het wel lekker, maar ik begrijp niet waarom het 's nachts ook nog zo warm moet zijn. Dat dient toch geen nuttig doel of wel?![]()
Ja maar ik zit niet in Frankrijk op een camping.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is altijd super relaxed wanneer je in frankrijk ofzo een beetje op een hoogte zit. Overdag gewoon mooi weer en savonds een stuk minder warm. Ideaal.
Daar heb je gelijk in, ik zeg alleen dat het super relaxed is van een beetje op hoogte zitten dat het snachts heel erg afkoelt.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:27 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit niet in Frankrijk op een camping.
Ik zit gewoon thuis in Amsterdam op mijn kamer en ik moet over zes uur alweer naar mijn werk en ik kan niet slapen zo.
Dat is hier in Nederland ook hoor. Ik woon op de 11de verdieping, en het is hier heerlijk koel.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:31 schreef Stansfield het volgende:
Daar heb je gelijk in, ik zeg alleen dat het super relaxed is van een beetje op hoogte zitten dat het snachts heel erg afkoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |