GOD? Ik geloof niet in God! Waar heb je moeder natuur gelaten?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Qunix het volgende:
Beste aardbewoners,
Jullie zeiken...
Iedereen wilt warm weer. Nu geef ik wat warmte, is het nog niet goed.
Kusje,
GOD
blijkbaar nietquote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Qunix het volgende:
Iedereen wilt warm weer.
Dat dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
Als het in NL wat warmer is is het meteen fokking benauwd.
Da's het kutte aan dit weer. In Spanje is dit weer heerlijk.
Ik denk dat ik het op een gegeven moment wel beu ga worden. Af en toe een lekkere plens regen met zeer veel onweer erbij maakt het draagbaarquote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef nikky het volgende:
Ik vind het heerlijk zo warm. Mag altijd wel zo zijn.
Uiteraard. Maar geen dagen met kou en regenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het op een gegeven moment wel beu ga worden. Af en toe een lekkere plens regen met zeer veel onweer erbij maakt het draagbaar![]()
Goed punt ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus.
NL en 30 graden =![]()
Spanje en 30 graden =.
dat is het helemaal nietquote:Op zondag 11 juni 2006 14:08 schreef Pinball het volgende:
Is het eindelijk lekker weer
Jij hebt wel héél veel last van de temperatuur.quote:
ik heb geen aircoquote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Paupers die niet zonder airco kunnen![]()
Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
hebje wel eens gehoord van een ventilator?
een echte student zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur openquote:Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |