Een echte student zit nu ergens biertjes weg te tikken in afwachting van de wedstrijd.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:28 schreef 7th_wave het volgende:
een echte student nerd zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur open
hier 27.5.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:33 schreef tonks het volgende:
ga zo lekker barbecuen en voetbal kijken op de beamer
een echte student weet dat dat helemaal GEEN nut heeft. Dat ding zorgt alleen maar dat het nóg warmer wordt.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:28 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
een echte student zet zijn ventilator in de vriezer, met de deur open
Wat hij zegtquote:Op zondag 11 juni 2006 16:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb lekker zo'n bigass watergekoelde airco op mijn kamer![]()
![]()
*agree* elke keer klagen over kou, en nu ist een x niet koud, IS HET NOG NIET GOEDquote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeiken over warmte
Krijg er de schijt van, ist koud: ohhh tis zo koud was het maar warm.
Ist warm, oh tis zo warm was het maar kouder
Flikker op
Jij woont zeker in een huis waar het lekker koel blijft.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeiken over warmte
Krijg er de schijt van, ist koud: ohhh tis zo koud was het maar warm.
Ist warm, oh tis zo warm was het maar kouder
Flikker op
Whahahaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kom maar eens een week logeren(bij wijze van spreken natuurlijk)..
Zijn denk ik niet dezelfden he.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:52 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
*agree* elke keer klagen over kou, en nu ist een x niet koud, IS HET NOG NIET GOED![]()
Hier ist ook redelijk warm, maar daar hebje ice tea voorquote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een huis waar het lekker koel blijft.![]()
Kom maar eens een week logeren(bij wijze van spreken natuurlijk)..dan typ je wel anders.
Deels mee eens, maar aan de andere kant, als je een kamer of woning bezit waarin je het zogeheten sauna effect hebt de hele dag door, dan heb je recht van klagen. Dat houdt niemand vol.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
en in de winter is het te koud zeker
mensen
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier ist ook redelijk warm, maar daar hebje ice tea voorom dit te voorkomen
Neej kheb al een moeder.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.
Mag ik anders een week bij jou komen logeren?![]()
Idd.. tis ook hier niet te harden.. zon, leuk.. zomer, leuk.. maar 35 graden hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Redelijk? Dat is nog altijd beter dan snikheet.
Mag ik anders een week bij jou komen logeren?![]()
Dus in principe wil je op de pc die hier achter me staat computeren omdat jij het warm hebt ?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logeren is niet hetzelfde als moedertje spelen hoor.![]()
[..]
Wat mot je?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus in principe wil je op de pc die hier achter me staat computeren omdat jij het warm hebt ?
No waiii
Je zou ook naar de Blokker kunnen gaan en zoeen ventilator kopen
Dus...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende: [..]Een ventilator heeft weinig zin,dat blaast de warmte alleen maar in de rondte.![]()
echte mannen hebben geen airco nodigquote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Paupers die niet zonder airco kunnen![]()
Yep en die zweten zich een ongelukquote:Op zondag 11 juni 2006 20:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
echte mannen hebben geen airco nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |