Thee drinken met warmte is goedquote:Op maandag 12 juni 2006 10:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Whoeee 40 graden
ik drink thee
en heb het niet warm
Ja ik ben ook een neger die hebben geen last van de warmtequote:Op maandag 12 juni 2006 10:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Thee drinken met warmte is goed.
Klopt wel overigens, al zou ik geen koken water pakkenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef tonks het volgende:
Ik kieper gewoon steeds een emmer kokend water over me heen dan merk je de hitte niet zo als je buiten komt!Aanradertje!
Boven een bepaalde temperatuur ín de lokalen moeten ze je verplicht vrij geven. Ik weet niet precies wat die temp is, moet je maar ff op googlen... Toen ik nog op school zat hebben we in een noodlokaal eens met een thermometer gezeten in de hoop dat de temperatuur hoog genoeg zou worden. Werden we halverwege de dag naar het hoofdgebouw (mét airco) verplaatstquote:Op maandag 12 juni 2006 11:05 schreef tonks het volgende:
Hier binnen is het nu 24,5 en mijn computer is 58 graden. Moet zo naar school waar ze helemaal geen airco hebben.. handig op een ict school!
Heb je al haar op je pielie, Tonks?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
Nouja we hebben proefwerkweek de laatste week 1 uur per dag ofzo.. maakt niet veel uit.
EN kaasquote:Op maandag 12 juni 2006 11:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Heb je al haar op je pielie, Tonks?
Piemelbriequote:
tropenrooster, hoor je dan wel op het journaalquote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Boven een bepaalde temperatuur ín de lokalen moeten ze je verplicht vrij geven. Ik weet niet precies wat die temp is, moet je maar ff op googlen... Toen ik nog op school zat hebben we in een noodlokaal eens met een thermometer gezeten in de hoop dat de temperatuur hoog genoeg zou worden. Werden we halverwege de dag naar het hoofdgebouw (mét airco) verplaatst
quote:
Vakantiequote:
Maar Albèrt weet ge dan niet dat het Jean-Louis Michèl is hè?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ach huilebalk! Marleneke zit ook altijd zo te zagen over het warme weer, gaat ze weer naar Jean-Marie Michelle toe. Gertje wordt dan pissig, want hij wil haar keihard in die ster nemen. Driewerf hulde voor Jean-Marie Michelle!
Eikelbrie, om precies te zijn.quote:
Dat is ook heet.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Robocock het volgende:
Best fijn dat ik geen balkon of tuin heb
Ik ga wel op straat liggen
Fijn hè, zo'n gratis sauna?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben jullie daar ook zo'n last van?
Ik woon op een bovenetage en het is hier verschrikkelijk warm.
Nu gaat het nog wel,maar ik kijk al met angst en beven uit naar de klok van 5 á 6 uur.
Dan begint het hier te koken en dat duurt zeker tot een uur of 10, 11 ,tot de zon ondergaat dus.
Zielig he ? En de zomervakantie is nog niet eens begonnen.
Iemand een iglo voor mij misschien?![]()
Als het voor 1 dagje was zou ik heel blij zijn.quote:
Onweer??quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Xrenity het volgende:
Help is underway
[afbeelding]
Zegt http://weathernews.nl/![]()
*eensch is*quote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef tonja het volgende:
Geef mij maar hagel en sneeuwstormen, in plaats van deze verlammende hitte.
Laat het a.u.b. snel onweren. God?
Kutzon.
Jammer dat je dat kreng niet gewoon uit kan zetten.
een fikse regen/onweersbui, koelt zeker wel af.. kan goed 5 graden schelenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Het is binnen wel vies warm ja, maar onweer hoeft nou ook weer niet. Daar koelt het binnen niet mee af, en da's het enige wat moet. Binnen koeler, buiten is het zo prima.
Ja, goftedomme, airco's zijn veulsteduur en zuipen keiveul stroom.
Groetjes,
veldmuis
als je je kwaad maakt krijg je 't nog warmerquote:Op maandag 12 juni 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
wat een ongelooflijk kutweer is dit toch zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |