Maar in Afrika is het anders warm dan hier in Nederland.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Warm?
De kindertjes in Afrika, dié hebben het warm!
Jij hebt het hooguit lauwtjes
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef Xennia het volgende:
Onder de douche
Je bent niet erg creatief hequote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!
Neuk je pas sinds een week en ben je er blij mee?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hey, verdomd. Das wel een goeie. Had ik nog niet eens zo bij nagedacht dat je een lauwe douche kunt nemen met z'n tweeën!
Precies.. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:04 schreef LaZZ het volgende:
Dit is het perfecte weer daarvoor, heerlijk dierlijk, zwoel en bezweet gaan.
Ja, mijn lange termijngeheugen is gebrekkig. Dus alles wat ik deze zomer bedenk is volgend jaar weer vergeten.quote:
Weg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef Zuen het volgende:
Waar is die fucking zon?
Gast:quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Warm?
De kindertjes in Afrika, dié hebben het warm!
Jij hebt het hooguit lauwtjes
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar in Afrika is het anders warm dan hier in Nederland.![]()
Toch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |