Je bedoelt de 'Kroatische Messi' zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
quote:'Feyenoord volgt wederom Iturra'
zaterdag, 10 juni om 11:30
Feyenoord heeft wederom belangstelling voor Manuel Iturra, zo melden lokale media. Vorig jaar werd de Chileense verdediger ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Iturra's club Universidad de Chile lijkt meer dan open te staan voor een transfer. Recentelijk wist de Chileense topclub een faillissement ternauwernood af te wenden en een transfersom voor de verdediger zou welkom zijn om de financiele situatie te verbeteren.
Waarschijnlijk vraagt Universidad de Chile een bedrag van rond de 1,5 miljoen euro voor Iturra. De 22-jarige Chileen speelde het afgelopen seizoen voornamelijk op het middenveld, maar komt het beste tot zijn recht als rechtsback.
Tjongejonge. Komt hij weer. Hoe staat het met Portillo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden we hem maar op rechtsbuiten
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef daaaaan het volgende:
Bonaventura?
Speelt ie voor Ivoorkust dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Salomon.
Al een poster van hem boven je bed hangen?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al een poster van hem boven je bed hangen?
Feyenoord heeft nu al Huysegems en Kolkka gehaald, dus ik denk niet dat ze Wilhelmson halen
Dat vindt hij denk ik nou net zo mooi aan hemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Da's een van die twee Molukse broertjes of niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
B1 heeft naast de beker en de landstitel, gisteren ook de supercup gewonnen door ajax met 3-2 te verslaan. Grote man aan Feijenoords zijde was Kevin Wattamaleo.
Wilhelmson is een joodquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
tja let zo is op wilhelmson bij zweden. Dat is nog eens een rechtsbuiten....
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Akalele van Ivoorkust naar Feijenoord halen.
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.
Auxerre is toch niet de grootste Franse club, dus daar zou wel een mogelijkheid zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor Oud Feyenoordquote:
Nee, Loco van Angola.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?
Vinden jullie wel lekker ofniet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem wel![]()
Anderlecht.quote:
Ach stel je aan kneusquote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
tottenham hotspur - Engeland
anderlecht - België
Wat is de overeenkomst tussen deze clubs?
Inderdaad![]()
Dat mag jij vinden.quote:
Hm ajax en anderlecht spelen voorronde champions league, maar tottenham niet. Dus ik hou het op ze spelen europees voetbal.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
ajax - Nederland
anderlecht - België
Ze hebben allemaal een A in hun naam!quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
anderlecht - België
Inderdaad![]()
Nog alquote:Op maandag 12 juni 2006 08:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Zo zijn er ook mannetjes die Biseswar en Greene liever niet meer zien.. Stellen zich ook aan?
![]()
Ach, Antwerp heeft toch ook joodse roots?quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
anderlecht - België
Inderdaad![]()
quote:12-06-2006: Feyenoord ziet voorlopig van Barry Opdam af
[Bron: De Telegraaf]
Feyenoord staakt voorlopig de pogingen om Barry Opdam (30) in te lijven. De Rotterdammers hadden hun zinnen op de centrumverdediger gezet, maar schrokken van de vraagprijs van AZ. De Alkmaarse club wil een transfersom van tussen de vier en vijf miljoen euro ontvangen. Dat bedrag is Feyenoord gezien de leeftijd van Opdam en de duur van zijn doorlopende contract (tot 2007) veel te gortig. De verdediger - een van de laatste vijf afvallers bij Oranje - stond niet onwelwillend tegenover een vertrek naar De Kuip.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:27 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat is er mis met Opdam ?
Probeer toch maar wat ben wel benieuwtquote:
Jah, noemen zich bevriend met Feyenoord.. Kaffersquote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, Antwerp heeft toch ook joodse roots?
[..]
![]()
andersom ook hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, noemen zich bevriend met Feyenoord.. Kaffers
Is dat al zo vroeg?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist zei Johan Derksen in WK Insite dat Feyenoord in verregaande onderhandelingen is met Vitesse en Theo Jansen voor een transfer van deze linksbenige middenvelder naar Feyenoord.
Ook goed nieuws dacht ik zo.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist zei Johan Derksen in WK Insite dat Feyenoord in verregaande onderhandelingen is met Vitesse en Theo Jansen voor een transfer van deze linksbenige middenvelder naar Feyenoord.
Ook goed nieuws dacht ik zo.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft iedereen toch Theo Janssen?
Dat is toch een jonge talentvolle speler met een juiste mentaliteit, die vecht voor elke centimeter en het gras bijna opvreet?
Dat zijn juist de spelers die we zo hard nodig hebben!
Wat mij betreft: Laat maar komen die Theo Janssen!![]()
Hoogstens op de bank als ie niet teveel kost. Als ie het Feyenoord-niveau dan toch aankan, speelt ie maar lekker Hofs, de Guzman, of Lucius ofzo uit de basis.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft iedereen toch Theo Janssen?
Dat is toch een jonge talentvolle speler met een juiste mentaliteit, die vecht voor elke centimeter en het gras bijna opvreet?
Dat zijn juist de spelers die we zo hard nodig hebben!
Wat mij betreft: Laat maar komen die Theo Janssen!![]()
Ja...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
nu en zometeen arie haan bij de nos
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoorder Lucius tweede tijdens viswedstrijd
ROTTERDAM
Feyenoord-aanwinst Theo Lucius blijkt goed te presteren in de warmte. Hij pakte zondag de tweede prijs tijdens een grote viswedstrijd langs de Rotte.
Voormalig PSV-speler Lucius moest alleen de Belg Frank van Waelderen voor zich laten. De voetballer/visser haalde 17,4 kilo witvis op uit de Rotte, Van Waelderen 27,1 kilo. Aan de hengelsportwedstrijd deden circa 120 deelnemers mee.
De Belg mag zich volgend jaar melden bij de finale van de King of Clubs in Ierland.
Het staat goed ja, maar bij 1 of 2 blessure's niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja van mij mag Jansen wel komen maar hij is niet nodig.
Het middenveld staat toch zo al goed? Waarom zou je een speler kopen voor posities die al goed zijn?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoorder Lucius tweede tijdens viswedstrijd
ROTTERDAM
Feyenoord-aanwinst Theo Lucius blijkt goed te presteren in de warmte. Hij pakte zondag de tweede prijs tijdens een grote viswedstrijd langs de Rotte.
Voormalig PSV-speler Lucius moest alleen de Belg Frank van Waelderen voor zich laten. De voetballer/visser haalde 17,4 kilo witvis op uit de Rotte, Van Waelderen 27,1 kilo. Aan de hengelsportwedstrijd deden circa 120 deelnemers mee.
De Belg mag zich volgend jaar melden bij de finale van de King of Clubs in Ierland.
Ga jij?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens vrijdag kan je voor 15 euro het veld in de kuip 3 uur op, kan je voetballen;)
Die andere back kwam ook van 020quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:07 schreef DenniZZ het volgende:
De Cler tja goeie linksback maar wel een neus. Dus wegwezen.
Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
oud feyenoord ?
volledig mee eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, Feijenoord wordt gewoon een plek voor exlampen en joden.
helemaal eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan hij wel aan, dat mentale vind ik maar gezeur uit het verleden. De Cler zal een van de meest belangrijke pionnen worden denk ik.
Inderdaad, het is niet zo dat De Cler "Mister Ajax" is die jarenlang een vaste plek in de basis had, daar nu niet goed genoeg meer voor is en dus maar naar Feyenoord gaat. Het zou een goede aanwinst zijn en wat betreft de ontwikkeling van Drenthe: het lijkt me bijzonder onverstandig het hele seizoen bij voorbaat te vertrouwen op zo'n jonge jongen die het eigenlijk allemaal nog maar moet laten zien. Een brede en kwalitatief gelijkwaardige selectie is iets waarmee je kampioen kunt worden, en daar moet Feyenoord altijd naar streven dacht ik zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.
paauwequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?
Ik vind het zo makkelijk om een kaart tegen Betis erbij te halen en de wedstrijden tegen zijn oude club. Alsof die al representatief zijn voor zijn hele doen en laten op het voetbalveld. Je trekt wat betreft De Cler te snel conclusies.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.
Ja, met trainers en spelers die vertrekken bij Ajax gaat het daarna altijd bergafwaarts he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef methodmich het volgende:
Het feit dat hij nooit overtuigt als het er echt om gaat, zegt wat mij betreft genoeg. Hij is niet voor niets destijds weggestuurd.
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-Ajax?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja man, in de winterstop komen Davids, Seedorf én Landzaat! En deze zomer komt Kluivert nog.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-Ajax?![]()
whahahaha hou op ik lach me doodquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-ajax?![]()
Jezelf supporter noemen, wanneer je er geen problemen mee hebt als joden het elftal komt versterken, tsss. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]En dat noemt zich supporter. Dan gaat je club failliet man.
Overigens hoef ik ook geen leger aan ex-ajacieden in de Kuip, maar voor de Cler maak ik een uitzondering.
Jezelf supporter noemen als je je eigen gemoedstoestand belangrijker vindt dan de prestaties van je club is helemaal tof wou je zeggen danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jezelf supporter noemen, wanneer je er geen problemen mee hebt als joden het elftal komt versterken, tsss. Flikker toch op.![]()
Tja, als je het niet wilt begrijpen......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, met trainers en spelers die vertrekken bij Ajax gaat het daarna altijd bergafwaarts he?
Dat ben ik voor 100 % met je eens, Feyenoord is Feyenoord en daar horen geen spelers met een Ajax of PSV-hart in, maar de Cler zie ik niet als een jood. Die jongen is altijd Feyenoord-supporter geweest, en heeft verder niets met Ajax. Dat ie er ging spelen was dom, maar waarschijnlijk kwam ie bij Feyenoord op de een of andere manier niet aan de bak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
De prestaties staan voorop, laten we daar duidelijk over zijn. Neemt niet weg dat zoiets niet moet gebeuren met allemaal joden en lampen in een team. Als je daar geen problemen mee hebt, ben je geen Feijenoordsupporter maar een gewone sullige Feijenoordfan.
Het is maar goed dat jij niet de coach van Ajax bent, want anders waren ze dit seizoen 6e geeindigt aangezien volgens jou principe Huntelaar niet gehaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, als je het niet wilt begrijpen......
Spelers die het in eerste instantie niet redden bij een topclub mankeert vaak iets aan. Die kan je dan later via een omweg nog wel eens terughalen, maar de kans dat ze het dan weer niet redden is dan behoorlijk aanwezig.
Ik zie Feyenoord nog altijd als een club die het hoogste wil nastreven qua niveau van de spelers en dan zou ik het dus vreemd vinden om een speler als De Cler te halen, die eerder bij een club met dezelfde doelstellingen om duidelijke redenen is afgevoerd.
Urby poort de cler met zijn ogen dichtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet de coach van Ajax bent, want anders waren ze dit seizoen 6e geeindigt aangezien volgens jou principe Huntelaar niet gehaald zou moeten worden.
Ik snap niet waar jouw AZ-afgunst vandaan komt maar de Cler is de beste linksback op de Nederlandse velden (al zal jij Emmanuelsson er wel bij halen nu), dus een betere aankoop kan Feyenoord niet doen denk ik. Of ze moeten die Fransoos halen.
Larsson, Landzaat, Greene, Smolarek, Henry, Bergkamp, en Boussafan. Enkele voorbeelden van spelers die niet konden slagen bij een bepaalde grote club, maar daarna (soms via een omweg) toch nog redelijk tot goed terecht zijn gekomen of nog goed terecht gaan komen.
Ik wens ze toch niet de vernieling in..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar je club naar de vernieling wensen vind ik nou ook niet echt getuigen van clubliefde
Heb je wel weinig aan op de linksback-positiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Urby poort de cler met zijn ogen dicht![]()
Aanvallend is het heel nuttig, alleen verdedigend moet het beterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je wel weinig aan op de linksback-positie![]()
Urby wordt overschat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Aanvallend is het heel nuttig, alleen verdedigend moet het beter
In welk opzicht dan, alles wat jij zegt kun jij zo goed onderbouwenquote:
Laatste plek in de GGD lijkt me einde Feyenoord natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik wens ze toch niet de vernieling in..
Grotendeels uit exjoden of lampen vind ik wat anders dan dat er een paar spelers in staan die ooit eens wat met Ajax of PSV te maken hebben gehad.quote:Enige wat ik zeg is dat ik Feijenoord nog liever in de GGD zie spelen, dan dat het team volledig of grotendeels uit exjoden en lampen bestaat. Laat ze die versterkingen desnoods ergens anders vinden als deze niet in Nederland te vinden zijn...
Tsjah zo werk dat toch in het voetbalwereldje. Clubs ontkennen, zaakwaarnemers brengen geruchten in de wereld. Ik hecht geen waarde aan de woorden van Woerts, die zei bij de transfer van Vlaar nog dat Feijenoord anders "stiller" te werk zou gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb altijd liever een linksback die beter is in verdedigen dan in aanvallen.
Opvallen trouwens dat Feyenoord het contact met Tomasson compleet ontkent.
Waar rook is, is vuur, lijkt me.
Ach joh neem toch niet alles zo bloedserieus Loekie. De Cler heeft gewoon 4 volle seizoenen voor Ajax gespeeld, hetzelfde geldt voor Lucius met zijn 6 seizoenen PSV. Tel daar Lodewijks met zijn 6 seizoenen bij op en wat spelers die hun jeugdopleiding bij Ajax hebben genoten, en ik zou er ook niet al te vrolijk van worden. 't Is al knap irritant genoeg dat Huntelaar 14 minuutjes voor PSV heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef daaaaan het volgende:
Laatste plek in de GGD lijkt me einde Feyenoord natuurlijk.
stoker...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ach joh neem toch niet alles zo bloedserieus Loekie. De Cler heeft gewoon 4 volle seizoenen voor Ajax gespeeld, hetzelfde geldt voor Lucius met zijn 6 seizoenen PSV. Tel daar Lodewijks met zijn 6 seizoenen bij op en wat spelers die hun jeugdopleiding bij Ajax hebben genoten, en ik zou er ook niet al te vrolijk van worden. 't Is al knap irritant genoeg dat Huntelaar 14 minuutjes voor PSV heeft gespeeld.
In principe heeft ie wel een beetje gelijk maar zoals ik al zei : alles beter dan vorig seizoen.quote:
ik heb Drenthe maar 1 wedstrijd gezien, toen speelde hij fantastischquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef snabbi het volgende:
Drenthe ben ik nog niet echt zo content over. Mssn toch nog even een jaartje ergens laten groeien.
Over beiden ben ik niet bijster positief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef twi het volgende:
Maar je gaat toch niet serieus menen dat je Collen hoger hebt zitten dan Zuiverloon?
Tis een Nederlandse back.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
In welk opzicht dan, alles wat jij zegt kun jij zo goed onderbouwen![]()
henk duutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
misschien janssen en een feyenoord jeugd trainer haha
Wat een gelul joh, worden al jaren gefronteerd met backs die falen in verdedigend opzicht..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef daaaaan het volgende:
Een back moet ook mee kunnen voetballen, verdedigen doen de centrale verdedigers maar.
Deze discussie is al vaker gevoert ik ben van mening dat ze moeten mee voetballen maar om dit nu nog en keer te voeren is doelloosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, worden al jaren gefronteerd met backs die falen in verdedigend opzicht..
Verdedigers moeten gewoon spijkerhard een man uitschakelen.
En wie krijgt die bal naar voren dan? Een back moet verdedigende én aanvallende kwaliteiten hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, worden al jaren gefronteerd met backs die falen in verdedigend opzicht..
Verdedigers moeten gewoon spijkerhard een man uitschakelen.
Dan kan heel fok wel sluiten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef stefmans het volgende:
Deze discussie is al vaker gevoert ik ben van mening dat ze moeten mee voetballen maar om dit nu nog en keer te voeren is doelloos![]()
Het middenveld. Bal naar verdedigende mid schieten en klaar is kees.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En wie krijgt die bal naar voren dan? Een back moet verdedigende én aanvallende kwaliteiten hebben.
dat is al vaker gezegd, en is ook zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef snabbi het volgende:
Valt me nog mee dat er nog niemand die discussie is gestart dat hij ook eig meer middenvelder is.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
nee hoor goede linksback
quote:'Feyenoord onderhandelt met AZ over De Cler'
14/6/2006 11:20
Feyenoord is druk bezig om Tim de Cler los te weken bij AZ. De Rotterdammers zijn volgens De Telegraaf al tot een akkoord gekomen met de linksback, maar de clubs zijn nog in onderhandeling.
Het struikelblok is vooralsnog de transfersom die AZ voor hem vraagt, naar verluidt vier miljoen euro. De drievoudig Nederlands international, die met Oranje in Duitsland zit, heeft nog een contract tot 2008 in Alkmaar.
De Cler stond vorig seizoen na AZ's lange Europese avontuur nog in de belangstelling van AS Roma. De Italianen kregen toen van AZ te horen dat de ex-Ajacied niet te koop was.
In A'dam en Eindhoven geven ze zoiets uit aan 1 spelerquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
denk ik ook wel, benieuwd of jansen dan nog komt
hebben we wel geld uitgegeven zeg
Ten eerste heb ik geen enkele afgunst jegens AZ. Volgens mij staan die al jaren met min of meer lege handen toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jouw AZ-afgunst vandaan komt maar de Cler is de beste linksback op de Nederlandse velden (al zal jij Emmanuelsson er wel bij halen nu), dus een betere aankoop kan Feyenoord niet doen denk ik. Of ze moeten die Fransoos halen.
Larsson, Landzaat, Greene, Smolarek, Henry, Bergkamp, en Boussafan. Enkele voorbeelden van spelers die niet konden slagen bij een bepaalde grote club, maar daarna (soms via een omweg) toch nog redelijk tot goed terecht zijn gekomen of nog goed terecht gaan komen.
Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
In A'dam en Eindhoven geven ze zoiets uit aan 1 spelerIn het huidige voetbal zijn dit soort bedragen niets meer.
Hij is voor de toekomstquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je bedenkt dat we ook 36 jarige spelers halen, is het een broekie![]()
of de boertjes met die Robertquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..
Wat is er met je Loek, ik ben het ineens vaak met je eensquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
is toch ook zo ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bert van Marwijk zojuist op tv als analist bij de wedstrijd Duitsland-Polen:
(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."
![]()
(Of iets in die strekking - ik heb het gesprek niet helemaal gevolgd helaas).
Dan zijn we er toch uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Het gaat erom dat er niks mis mee is als je een miljoentje of 3 voor een speler op tafel legt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch uit.
Word wel eens moe van die figuren die alleen maar kijken naar de concurrentie..
Beetje het verhaal van het groene gras bij de buren enzo.
Dan had je het beter niet kunnen quoten want hij vergeleek Feyenoord met Borussia vanwege het feit dat de fans die komen echte fans zijn en niet zoals bij de meeste clubs dat 1 op de vier een echte fan is en de rest niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."
![]()
Zolang het om bruikbare speler gaat met een meerwaarde zeker niet. Maar dat geldt in principe voor elke euro die je uit geeft aan een nieuwe speler.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er niks mis mee is als je een miljoentje of 3 voor een speler op tafel legt.
Feijenoord is gewoon een vooruitgang ten opzichte van AZ, daar veranderen 2 jaar leuk voetbal en een nieuw kooimeerplaza gedrocht niks aan..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Waarom wil De cler naar Feijenoord? Met alle respect, want ik vind Feijenoord een mooie club, maar sportief is het niet écht een vooruitgang en hij moet weer zijn plek in de basis terugwinnen. Hoewel Bosschaart-De Cler is geen eerlijke strijd...
Gelijk heeft hij! Als ik zie dat de helt van het stadion leeg loopt nadat we 0-2 achter komen tegen ajax, en dat er ondanks de achterstand een goede sfeer in het stadion komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
![]()
Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan, ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Waarom wil De cler naar Feijenoord? Met alle respect, want ik vind Feijenoord een mooie club, maar sportief is het niet écht een vooruitgang en hij moet weer zijn plek in de basis terugwinnen. Hoewel Bosschaart-De Cler is geen eerlijke strijd...
Kijk, da's alles wat ik wilde horen, ik dacht dat hij een echte amsterdammer was, maar Leiden blijkt. Dat verklaart!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
[b] Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan [b], ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.
Beter inkoopt? AZ doet het met Ajax het beste qua aankopen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan, ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kijk, da's alles wat ik wilde horen, ik dacht dat hij een echte amsterdammer was, maar Leiden blijkt. Dat verklaart!
AZ heeft veel te veel talenten gekocht die het nog moeten gaan maken, en er gaan veels te veel dragende ervaren spelers (Landzaat, Perez, Mathijssen ws.) weg. Maar pas op lange termijn kun je idd zien wie er beter ingekocht heeft.quote:Overigens vind ik dat AZ beter heeft ingekocht dit jaar, maar dat zullen we volgend jaar zien.
Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad en wil/kan je het niet meer aanzien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:15 schreef Loesj het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij! Als ik zie dat de helt van het stadion leeg loopt nadat we 0-2 achter komen tegen ajax, en dat er ondanks de achterstand een goede sfeer in het stadion komt30000 van de 50000 zijn gewoon gloryhunters.
Kwantitatief gezien jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Beter inkoopt? AZ doet het met Ajax het beste qua aankopen...
Dan ondersteun je toch nog wel je ploeg? Waarschijnlijk de laatste minuten van DIrk Kuijt in een Feyenoord shirt! Dan wil je toch gewoon blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad en wil/kan je het niet meer aanzien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:27 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan ondersteun je toch nog wel je ploeg? Waarschijnlijk de laatste minuten van DIrk Kuijt in een Feyenoord shirt! Dan wil je toch gewoon blijven.
???? Het was alles of niets. We begonnen met 4 spitsen, en Bahia deed niet mee. Als je dan 1 goal tegen krijgt omdat je gedwongen word aanvallend te spelen, dan verdien je in mijn ogen wel dat je aangemoedigd word! Vooral als je hun inzet zag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]mee eens.
Al verdienden de spelers het niet om nog aangemoedigd te worden.
Inzet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef Loesj het volgende:
[..]
???? Het was alles of niets. We begonnen met 4 spitsen, en Bahia deed niet mee. Als je dan 1 goal tegen krijgt omdat je gedwongen word aanvallend te spelen, dan verdien je in mijn ogen wel dat je aangemoedigd word! Vooral als je hun inzet zag.
Wat heb je tegen Jorien? Zonder Jorien had Feyenoord niet meer bestaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef daaaaan het volgende:
En kun je Jorien alleen raken met minder inkomsten door bezoekersaantallen... Maar goed, dan raak je ook de club
Alsof dat het enige criterium is waarop je hem mag beoordelen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jorien? Zonder Jorien had Feyenoord niet meer bestaan![]()
Zonder Jorien geen Feyenoordquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Alsof dat het enige criterium is waarop je hem mag beoordelen..
Je hoeft mij de geschiedenis niet uit te leggen. Maar dat wil niet betekenen dat hem alleen op z'n begin periode moet beoordelen. Bijna 20 jaar bij de club, daar is ook meer dan genoeg fout gegaan..quote:
Precies, hoe vaak zijn we kampioen geworden met hem aan het roer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Alsof dat het enige criterium is waarop je hem mag beoordelen..
zij die dus nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:24 schreef Staanplaats het volgende:
Volgens LN-forum zei van Marwijk dit:
"Ja, er zitten hier 80.000 mensen maar dat zijn ook echt allemaal echte fans. Vergelijk het met Feyenoord daar zitten er ook 40.000 en dat zijn ook echt 40.000 echte fans. Je hebt ook clubs waar 40.000 mensen komen waar er misschien maar 5.000 echte fans bij zitten in Nederland"
Ik ben zijn vriendin!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dirk je mag niet posten onder een andere account
Inderdaad best paradoxaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Historisch gekeken is dit twijvelachtig.
'Oja, schat, zou je nog even in het Feyenoord-topic willen posten dat moffen net joden zijn?'quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
de club welquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Al verdienden de spelers het niet om nog aangemoedigd te worden.
recentelijk gekeken nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ze hadden wel wat NSB'ers op de club toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Oja, schat, zou je nog even in het Feyenoord-topic willen posten dat moffen net joden zijn?'
Ik heb het over die opmerking dat hij dat tegen zijn vriendin zou zeggen... het kwam zo levendig op me over.quote:
quote:'DE CLER EN FEYENOORD ZIJN ERUIT'
[Bron: FR1908-Online.nl]
Maandag wisten wij als eerste te melden dat AZ en Feyenoord dichtbij een akkoord waren voor een overgang van Tim de Cler naar Feyenoord.
Zoals eerder beloofd, hebben wij geïnformeerd bij onze bron of er meer nieuws is rondom linksback Tim de Cler. Onze bron wist ons te melden dat de de 27-jarige speler en Feyenoord er vandaag uit zijn gekomen via zijn zaakwaarnemer.
AZ en Feyenoord moeten nog de puntjes op de 'i' zetten en dan mag De Cler zich officieël Feyenoorder noemen. Op dit moment zit de Leidsche verdediger in Duitsland op het WK bij het Nederlands Elftal.
Tim de Cler zou de vervanger moeten worden van Pascal Bosschaart, die niet goed genoeg is voor Feyenoord. Eerder leek ook AS Monaco speler Gaël Givet kandidaat te zijn voor de linksback-positie. Maar daar lijkt Feyenoord van af te zien, reden hiervoor zou het bedrag wat Givet waard is en de salaris eisen kunnen zijn.
Jawel. Je moet leren luisterenquote:
Inderdaad, zoals in een eerder post van me ook als staat, Van Marwijk roemde de supporters van Feyenoord juist vanwege het hoge gehalte aan "echte" fans.quote:
Net ergens gelezen, meen VI, dat Van Gaal zijn "Veto" over de transfer heeft uitgesproken... Dus dan zal het niet door gaanquote:
mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
![]()
Dat is zeker positief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:03 schreef snabbi het volgende:
Hmm andere reden is dat men nu heel erg op een nederlands sprekende toer is. Op zich wel beter voor de communicatie natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.
jammerquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef DenniZZ het volgende:
Tim de Cler vertrekt vrijwel zeker niet naar Feyenoord. De Rotterdammers zagen in de international dé ideale linksback, maar Louis van Gaal wil de Oud-Ajacied onder geen enkele voorwaarden laten vertrekken uit Alkmaar.
De Cler zelf had wel oren naar een vertrek naar Rotterdam. De 27-jarige De Cler staat in Alkmaar nog tot 2008 onder contract.
Stel je nou niet zo aan man kerel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Elftal vol joden (De cler, landzaat, tiendalli, braafheid, mendes), och maakt niet uit. Als we maar presteren.
Droevig. Zeker als na wat Woerts heeft gezegd in het verleden: "We willen weer toewerken naar een herkenbaar Feijenoord." Lekker herkenbaar is dat, een elftal vol joden.
zou tijd wordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
Waarom zitten ze dan in De Kuip?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
Kan dat zomaar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef DenniZZ het volgende:
Tim de Cler vertrekt vrijwel zeker niet naar Feyenoord. De Rotterdammers zagen in de international dé ideale linksback, maar Louis van Gaal wil de Oud-Ajacied onder geen enkele voorwaarden laten vertrekken uit Alkmaar.
De Cler zelf had wel oren naar een vertrek naar Rotterdam. De 27-jarige De Cler staat in Alkmaar nog tot 2008 onder contract.
tuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kan dat zomaar?
De clubs waren er toch al uit ?
En dan komt meneer groothoofd met zijn blaaskop bek even de boel verstieren ?
Die sukkel moet gewoon zijn bek houden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat.
als er nog niets is getekend kan die keuken/mediamarktkneus het tegenhouden.
Als je met je volle verstand je eigen reacties doorleest moet je toch wel toegeven dat ze een beetje overtrokken zijn. De Cler is inderdaad in het verleden voor Ajax uitgekomen, maar is natuurlijk lang geen speler als Reiziger die dus toch door PSV is aangetrokken. Lucius is inderdaad een PSV-speler, maar wel eentje met de juiste kwaliteit, mentaliteit en inzet en daarom een versterking voor Feyenoord en dus een goede aankoop. Greene en Lodewijks zijn nog twee voorbeelden van spelers waarvan ik blij ben dat ze bij Feyenoord spelen, ondanks hun verleden bij Ajax/PSV. Ik had De Cler wel graag zien komen hoor, liever dan een buitenlandse speler met onuitspreekbare naam die over een jaar het veld weer kan ruimen omdat ie wel de kwaliteiten heeft, maar niet kan communiceren met de rest van het team.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
Ja, sorry hoor. Kan er echt pisnijdig om worden dat het niemand wat kan schelen. Ga lekker in de arena zitten als je graag naar joden kijkt.
haha sufferd met je oranje naampje, lekker juichen voor robbe en cocuquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft trouwens ongelijk als hij gezegd heeft dat er 40.000 supporters zitten.
Ben na de eerste zin gestopt met lezen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je met je volle verstand je eigen reacties doorleest moet je toch wel toegeven dat ze een beetje overtrokken zijn. De Cler is inderdaad in het verleden voor Ajax uitgekomen, maar is natuurlijk lang geen speler als Reiziger die dus toch door PSV is aangetrokken. Lucius is inderdaad een PSV-speler, maar wel eentje met de juiste kwaliteit, mentaliteit en inzet en daarom een versterking voor Feyenoord en dus een goede aankoop. Greene en Lodewijks zijn nog twee voorbeelden van spelers waarvan ik blij ben dat ze bij Feyenoord spelen, ondanks hun verleden bij Ajax/PSV. Ik had De Cler wel graag zien komen hoor, liever dan een buitenlandse speler met onuitspreekbare naam die over een jaar het veld weer kan ruimen omdat ie wel de kwaliteiten heeft, maar niet kan communiceren met de rest van het team.
Je vist als NLse topclub nu eenmaal in een klein vijvertje, zeker als je Nederlandse topspelers wilt die je ook nog kunt betalen. We leven niet meer in de jaren '70 waarin elke talentvolle Nederlandse speler naar Ajax of Feyenoord ging, PSV en AZ zitten nu ook in dezelfde hoek, net als buitenlandse topclubs als Arsenal die (jonge) talenten weghalen voor veel geld. Wil je een herkenbaar elftal met topspelers van Nederlandse afkomst, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze een achtergrond bij Ajax of PSV hebben. Zolang ze bij die club geen prominente speler zijn geweest zal het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of iemand een Ajax-opleiding heeft genoten. Ik ben supporter van Feyenoord en vindt dat de club, met behoud van een eigen gezicht, moet streven naar een zo sterk mogelijke selectie. En de spelers die genoemd worden/zijn vind ik allemaal wel bij dat eigen gezicht passen.
Vooral doen, en je vooral af blijven zetten tegen de realiteit. Feyenoord is een club die thuis hoort in de top van de eredivisie. De huidige situatie is nu eenmaal zo dat je, als je NLse spelers wilt, ook moet kijken naar spelers die bij de concurrent hun opleiding genoten hebben, zeker als je kwaliteit wilt. Zolang ze geen typische Ajax spelers als Babel, vd Meyde of De Ridder overnemen, en zolang de basis van het elftal gevormd word door spelers die het een eer vinden in het Feyenoord shirt te spelen en de bijbehorende inzet en kwaliteiten hebben ben ik tevreden. Ik ben echter niet tevreden als men halsstarrig vasthoudt aan een verouderd ideaal dat Feyenoord moet bestaan uit louter vechtjassen die in Rotterdam e.o. geboren en getogen zijn en alleen in Amsterdam komen als ze een vliegtuig moeten pakken, maar die te weinig kwaliteit hebben. Of dat er weer een vreemdelingen legioen uit Zuid Amerika wordt aangerukt omdat dat toch zulke begaafde spelers zijn die je voor een prikkie kunt kopen. Er zal hard genoeg geknokt moeten worden de komende jaren de aansluiting met de top niet te verliezen, hoewel de ingeslagen weg goeds belooft. En dat gelul over dat je Feyenoord nog liever ziet degraderen, leuk man, potjes tegen Helmond Sport en MVVquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben na de eerste zin gestopt met lezen.![]()
quote:'Sno naar Celtic of Engeland'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 15 juni om 08:23
Evander Sno zal volgend seizoen hoogst waarschijnlijk op de Britse velden voetballen. De middenvelder heeft een doorlopend contract bij Feyenoord, maar mag vertrekken.
Trainer Erwin Koeman ziet voor de 19-jarige geen rol weggelegd in zijn toekomstplannen met de Rotterdamse club. Sno werd afgelopen seizoen al verhuurd aan NAC Breda.
De kans is volgens De Telegraaf groot dat Sno bij Celtic of een club in Engeland tekent.
Dat beweer ik nergens. En waar heeft dat mee te maken? Die ex-joden waren misschien nog wel grotere joden ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
Is dat succes, behalve het jaar met cruijf (), te danken aan die joden dan?
zal wel gratis zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nog bekend wat ie moet gaan kosten/opbrengen?
Nouja, het is geen Ajax. Erg vind ik het niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
Lucius is een PSVer dus dat maakt niet echt uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
nee kneusje, ik juich voor m'n landquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha sufferd met je oranje naampje, lekker juichen voor robbe en cocu
hollandquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee kneusje, ik juich voor m'n land
je bent wel gezellig vandaag zeg
Lul niet zo dom, joh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar goed, niet meer klagen over Bosschaart dan. Want dat is geen boer, geen jood maar een echte Feyenoorder.
Ik vind het niet zo raar dat mensen de Bosschaarts zat zijn na zoveel jaren zonder succes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Elftal vol joden (De cler, landzaat, tiendalli, braafheid, mendes), och maakt niet uit. Als we maar presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |