Je bedoelt de 'Kroatische Messi' zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
quote:'Feyenoord volgt wederom Iturra'
zaterdag, 10 juni om 11:30
Feyenoord heeft wederom belangstelling voor Manuel Iturra, zo melden lokale media. Vorig jaar werd de Chileense verdediger ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Iturra's club Universidad de Chile lijkt meer dan open te staan voor een transfer. Recentelijk wist de Chileense topclub een faillissement ternauwernood af te wenden en een transfersom voor de verdediger zou welkom zijn om de financiele situatie te verbeteren.
Waarschijnlijk vraagt Universidad de Chile een bedrag van rond de 1,5 miljoen euro voor Iturra. De 22-jarige Chileen speelde het afgelopen seizoen voornamelijk op het middenveld, maar komt het beste tot zijn recht als rechtsback.
Tjongejonge. Komt hij weer. Hoe staat het met Portillo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden we hem maar op rechtsbuiten
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef daaaaan het volgende:
Bonaventura?
Speelt ie voor Ivoorkust dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Salomon.
Al een poster van hem boven je bed hangen?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al een poster van hem boven je bed hangen?
Feyenoord heeft nu al Huysegems en Kolkka gehaald, dus ik denk niet dat ze Wilhelmson halen
Dat vindt hij denk ik nou net zo mooi aan hemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Da's een van die twee Molukse broertjes of niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
B1 heeft naast de beker en de landstitel, gisteren ook de supercup gewonnen door ajax met 3-2 te verslaan. Grote man aan Feijenoords zijde was Kevin Wattamaleo.
Wilhelmson is een joodquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
tja let zo is op wilhelmson bij zweden. Dat is nog eens een rechtsbuiten....
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Akalele van Ivoorkust naar Feijenoord halen.
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.
Auxerre is toch niet de grootste Franse club, dus daar zou wel een mogelijkheid zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor Oud Feyenoordquote:
Nee, Loco van Angola.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?
Vinden jullie wel lekker ofniet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem wel![]()
Anderlecht.quote:
Ach stel je aan kneusquote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
tottenham hotspur - Engeland
anderlecht - België
Wat is de overeenkomst tussen deze clubs?
Inderdaad![]()
Dat mag jij vinden.quote:
Hm ajax en anderlecht spelen voorronde champions league, maar tottenham niet. Dus ik hou het op ze spelen europees voetbal.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
ajax - Nederland
anderlecht - België
Ze hebben allemaal een A in hun naam!quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
anderlecht - België
Inderdaad![]()
Nog alquote:Op maandag 12 juni 2006 08:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Zo zijn er ook mannetjes die Biseswar en Greene liever niet meer zien.. Stellen zich ook aan?
![]()
Ach, Antwerp heeft toch ook joodse roots?quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
anderlecht - België
Inderdaad![]()
quote:12-06-2006: Feyenoord ziet voorlopig van Barry Opdam af
[Bron: De Telegraaf]
Feyenoord staakt voorlopig de pogingen om Barry Opdam (30) in te lijven. De Rotterdammers hadden hun zinnen op de centrumverdediger gezet, maar schrokken van de vraagprijs van AZ. De Alkmaarse club wil een transfersom van tussen de vier en vijf miljoen euro ontvangen. Dat bedrag is Feyenoord gezien de leeftijd van Opdam en de duur van zijn doorlopende contract (tot 2007) veel te gortig. De verdediger - een van de laatste vijf afvallers bij Oranje - stond niet onwelwillend tegenover een vertrek naar De Kuip.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:27 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat is er mis met Opdam ?
Probeer toch maar wat ben wel benieuwtquote:
Jah, noemen zich bevriend met Feyenoord.. Kaffersquote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, Antwerp heeft toch ook joodse roots?
[..]
![]()
andersom ook hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, noemen zich bevriend met Feyenoord.. Kaffers
Is dat al zo vroeg?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist zei Johan Derksen in WK Insite dat Feyenoord in verregaande onderhandelingen is met Vitesse en Theo Jansen voor een transfer van deze linksbenige middenvelder naar Feyenoord.
Ook goed nieuws dacht ik zo.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist zei Johan Derksen in WK Insite dat Feyenoord in verregaande onderhandelingen is met Vitesse en Theo Jansen voor een transfer van deze linksbenige middenvelder naar Feyenoord.
Ook goed nieuws dacht ik zo.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft iedereen toch Theo Janssen?
Dat is toch een jonge talentvolle speler met een juiste mentaliteit, die vecht voor elke centimeter en het gras bijna opvreet?
Dat zijn juist de spelers die we zo hard nodig hebben!
Wat mij betreft: Laat maar komen die Theo Janssen!![]()
Hoogstens op de bank als ie niet teveel kost. Als ie het Feyenoord-niveau dan toch aankan, speelt ie maar lekker Hofs, de Guzman, of Lucius ofzo uit de basis.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft iedereen toch Theo Janssen?
Dat is toch een jonge talentvolle speler met een juiste mentaliteit, die vecht voor elke centimeter en het gras bijna opvreet?
Dat zijn juist de spelers die we zo hard nodig hebben!
Wat mij betreft: Laat maar komen die Theo Janssen!![]()
Ja...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
nu en zometeen arie haan bij de nos
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoorder Lucius tweede tijdens viswedstrijd
ROTTERDAM
Feyenoord-aanwinst Theo Lucius blijkt goed te presteren in de warmte. Hij pakte zondag de tweede prijs tijdens een grote viswedstrijd langs de Rotte.
Voormalig PSV-speler Lucius moest alleen de Belg Frank van Waelderen voor zich laten. De voetballer/visser haalde 17,4 kilo witvis op uit de Rotte, Van Waelderen 27,1 kilo. Aan de hengelsportwedstrijd deden circa 120 deelnemers mee.
De Belg mag zich volgend jaar melden bij de finale van de King of Clubs in Ierland.
Het staat goed ja, maar bij 1 of 2 blessure's niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja van mij mag Jansen wel komen maar hij is niet nodig.
Het middenveld staat toch zo al goed? Waarom zou je een speler kopen voor posities die al goed zijn?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoorder Lucius tweede tijdens viswedstrijd
ROTTERDAM
Feyenoord-aanwinst Theo Lucius blijkt goed te presteren in de warmte. Hij pakte zondag de tweede prijs tijdens een grote viswedstrijd langs de Rotte.
Voormalig PSV-speler Lucius moest alleen de Belg Frank van Waelderen voor zich laten. De voetballer/visser haalde 17,4 kilo witvis op uit de Rotte, Van Waelderen 27,1 kilo. Aan de hengelsportwedstrijd deden circa 120 deelnemers mee.
De Belg mag zich volgend jaar melden bij de finale van de King of Clubs in Ierland.
Ga jij?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens vrijdag kan je voor 15 euro het veld in de kuip 3 uur op, kan je voetballen;)
Die andere back kwam ook van 020quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:07 schreef DenniZZ het volgende:
De Cler tja goeie linksback maar wel een neus. Dus wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |