Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
oud feyenoord ?
volledig mee eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, Feijenoord wordt gewoon een plek voor exlampen en joden.
helemaal eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan hij wel aan, dat mentale vind ik maar gezeur uit het verleden. De Cler zal een van de meest belangrijke pionnen worden denk ik.
Inderdaad, het is niet zo dat De Cler "Mister Ajax" is die jarenlang een vaste plek in de basis had, daar nu niet goed genoeg meer voor is en dus maar naar Feyenoord gaat. Het zou een goede aanwinst zijn en wat betreft de ontwikkeling van Drenthe: het lijkt me bijzonder onverstandig het hele seizoen bij voorbaat te vertrouwen op zo'n jonge jongen die het eigenlijk allemaal nog maar moet laten zien. Een brede en kwalitatief gelijkwaardige selectie is iets waarmee je kampioen kunt worden, en daar moet Feyenoord altijd naar streven dacht ik zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.
paauwequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?
Ik vind het zo makkelijk om een kaart tegen Betis erbij te halen en de wedstrijden tegen zijn oude club. Alsof die al representatief zijn voor zijn hele doen en laten op het voetbalveld. Je trekt wat betreft De Cler te snel conclusies.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |