Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
oud feyenoord ?
volledig mee eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tis de grootste klootzak die Feyenoord heeft getraind.
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, Feijenoord wordt gewoon een plek voor exlampen en joden.
helemaal eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan hij wel aan, dat mentale vind ik maar gezeur uit het verleden. De Cler zal een van de meest belangrijke pionnen worden denk ik.
Inderdaad, het is niet zo dat De Cler "Mister Ajax" is die jarenlang een vaste plek in de basis had, daar nu niet goed genoeg meer voor is en dus maar naar Feyenoord gaat. Het zou een goede aanwinst zijn en wat betreft de ontwikkeling van Drenthe: het lijkt me bijzonder onverstandig het hele seizoen bij voorbaat te vertrouwen op zo'n jonge jongen die het eigenlijk allemaal nog maar moet laten zien. Een brede en kwalitatief gelijkwaardige selectie is iets waarmee je kampioen kunt worden, en daar moet Feyenoord altijd naar streven dacht ik zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel nee, je moet er niet zo zwaar aan tillen als iemand een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald. 4-2 verliezen tegen Ajax door domme fouten van Bosschaart vind ik erger dan De Cler in de basis en daardoor 2-1 winnen (hypothetisch gezien zeg maar).
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.
paauwequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee... Lucius, Greene en wie nog meer? Niemand toch?
Ik vind het zo makkelijk om een kaart tegen Betis erbij te halen en de wedstrijden tegen zijn oude club. Alsof die al representatief zijn voor zijn hele doen en laten op het voetbalveld. Je trekt wat betreft De Cler te snel conclusies.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gezeur uit het verleden? Tegen Betis liep hij toch gewoon weer tegen een rode kaart aan. Tegen Ajax speelt hij altijd met schuim op de lippen en pakt hij ook altijd domme kaarten. Hij blijft zelf aantonen dat het tussen de oren niet helemaal goed zit voor echt topvoetbal, dus zolang blijft het relevant.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik til daar wel zwaar aan. Een enkele psv'er, ok. Maar een heel leger aan joden en lampen hoef ik niet. Eindig ik nog liever laatste in de GGD.
Ja, met trainers en spelers die vertrekken bij Ajax gaat het daarna altijd bergafwaarts he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef methodmich het volgende:
Het feit dat hij nooit overtuigt als het er echt om gaat, zegt wat mij betreft genoeg. Hij is niet voor niets destijds weggestuurd.
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-Ajax?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja man, in de winterstop komen Davids, Seedorf én Landzaat! En deze zomer komt Kluivert nog.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-Ajax?![]()
whahahaha hou op ik lach me doodquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Willen jullie niet Feyenoord veranderen in Oud-ajax?![]()
Jezelf supporter noemen, wanneer je er geen problemen mee hebt als joden het elftal komt versterken, tsss. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]En dat noemt zich supporter. Dan gaat je club failliet man.
Overigens hoef ik ook geen leger aan ex-ajacieden in de Kuip, maar voor de Cler maak ik een uitzondering.
Jezelf supporter noemen als je je eigen gemoedstoestand belangrijker vindt dan de prestaties van je club is helemaal tof wou je zeggen danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jezelf supporter noemen, wanneer je er geen problemen mee hebt als joden het elftal komt versterken, tsss. Flikker toch op.![]()
Tja, als je het niet wilt begrijpen......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, met trainers en spelers die vertrekken bij Ajax gaat het daarna altijd bergafwaarts he?
Dat ben ik voor 100 % met je eens, Feyenoord is Feyenoord en daar horen geen spelers met een Ajax of PSV-hart in, maar de Cler zie ik niet als een jood. Die jongen is altijd Feyenoord-supporter geweest, en heeft verder niets met Ajax. Dat ie er ging spelen was dom, maar waarschijnlijk kwam ie bij Feyenoord op de een of andere manier niet aan de bak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
De prestaties staan voorop, laten we daar duidelijk over zijn. Neemt niet weg dat zoiets niet moet gebeuren met allemaal joden en lampen in een team. Als je daar geen problemen mee hebt, ben je geen Feijenoordsupporter maar een gewone sullige Feijenoordfan.
Het is maar goed dat jij niet de coach van Ajax bent, want anders waren ze dit seizoen 6e geeindigt aangezien volgens jou principe Huntelaar niet gehaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, als je het niet wilt begrijpen......
Spelers die het in eerste instantie niet redden bij een topclub mankeert vaak iets aan. Die kan je dan later via een omweg nog wel eens terughalen, maar de kans dat ze het dan weer niet redden is dan behoorlijk aanwezig.
Ik zie Feyenoord nog altijd als een club die het hoogste wil nastreven qua niveau van de spelers en dan zou ik het dus vreemd vinden om een speler als De Cler te halen, die eerder bij een club met dezelfde doelstellingen om duidelijke redenen is afgevoerd.
Urby poort de cler met zijn ogen dichtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet de coach van Ajax bent, want anders waren ze dit seizoen 6e geeindigt aangezien volgens jou principe Huntelaar niet gehaald zou moeten worden.
Ik snap niet waar jouw AZ-afgunst vandaan komt maar de Cler is de beste linksback op de Nederlandse velden (al zal jij Emmanuelsson er wel bij halen nu), dus een betere aankoop kan Feyenoord niet doen denk ik. Of ze moeten die Fransoos halen.
Larsson, Landzaat, Greene, Smolarek, Henry, Bergkamp, en Boussafan. Enkele voorbeelden van spelers die niet konden slagen bij een bepaalde grote club, maar daarna (soms via een omweg) toch nog redelijk tot goed terecht zijn gekomen of nog goed terecht gaan komen.
Ik wens ze toch niet de vernieling in..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar je club naar de vernieling wensen vind ik nou ook niet echt getuigen van clubliefde
Heb je wel weinig aan op de linksback-positiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Urby poort de cler met zijn ogen dicht![]()
Aanvallend is het heel nuttig, alleen verdedigend moet het beterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je wel weinig aan op de linksback-positie![]()
Urby wordt overschat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Aanvallend is het heel nuttig, alleen verdedigend moet het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |