Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
In A'dam en Eindhoven geven ze zoiets uit aan 1 spelerIn het huidige voetbal zijn dit soort bedragen niets meer.
Hij is voor de toekomstquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je bedenkt dat we ook 36 jarige spelers halen, is het een broekie![]()
of de boertjes met die Robertquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zeggen bedragen nou joh!? Moet je is vragen hoe blij ze in amsterdam waren met Klinkladze, kostte een vermogen kon er geen kut van..
Wat is er met je Loek, ik ben het ineens vaak met je eensquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
is toch ook zo ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bert van Marwijk zojuist op tv als analist bij de wedstrijd Duitsland-Polen:
(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."
![]()
(Of iets in die strekking - ik heb het gesprek niet helemaal gevolgd helaas).
Dan zijn we er toch uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat bedragen altijd iets zeggen, ik zeg alleen dat 9 miljoen (wat er ongeveer betaald is/gaat worden voor Huysegems, Lucius en de Cler) in de voetballerij helemaal niet zo extreem veel is, en ik het goed vind dat Feyenoord eens een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Het gaat erom dat er niks mis mee is als je een miljoentje of 3 voor een speler op tafel legt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch uit.
Word wel eens moe van die figuren die alleen maar kijken naar de concurrentie..
Beetje het verhaal van het groene gras bij de buren enzo.
Dan had je het beter niet kunnen quoten want hij vergeleek Feyenoord met Borussia vanwege het feit dat de fans die komen echte fans zijn en niet zoals bij de meeste clubs dat 1 op de vier een echte fan is en de rest niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."
![]()
Zolang het om bruikbare speler gaat met een meerwaarde zeker niet. Maar dat geldt in principe voor elke euro die je uit geeft aan een nieuwe speler.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er niks mis mee is als je een miljoentje of 3 voor een speler op tafel legt.
Feijenoord is gewoon een vooruitgang ten opzichte van AZ, daar veranderen 2 jaar leuk voetbal en een nieuw kooimeerplaza gedrocht niks aan..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Waarom wil De cler naar Feijenoord? Met alle respect, want ik vind Feijenoord een mooie club, maar sportief is het niet écht een vooruitgang en hij moet weer zijn plek in de basis terugwinnen. Hoewel Bosschaart-De Cler is geen eerlijke strijd...
Gelijk heeft hij! Als ik zie dat de helt van het stadion leeg loopt nadat we 0-2 achter komen tegen ajax, en dat er ondanks de achterstand een goede sfeer in het stadion komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
![]()
Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan, ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Waarom wil De cler naar Feijenoord? Met alle respect, want ik vind Feijenoord een mooie club, maar sportief is het niet écht een vooruitgang en hij moet weer zijn plek in de basis terugwinnen. Hoewel Bosschaart-De Cler is geen eerlijke strijd...
Kijk, da's alles wat ik wilde horen, ik dacht dat hij een echte amsterdammer was, maar Leiden blijkt. Dat verklaart!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
[b] Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan [b], ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.
Beter inkoopt? AZ doet het met Ajax het beste qua aankopen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij is z'n hele leven al Feyenoord-fan, ziet dat Feyenoord beter inkoopt dan AZ, Feyenoord maakt denk ik meer kans op prijzen dan AZ, en in de Kuip spelen is natuurlijk voor de meeste voetballers prachtig.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kijk, da's alles wat ik wilde horen, ik dacht dat hij een echte amsterdammer was, maar Leiden blijkt. Dat verklaart!
AZ heeft veel te veel talenten gekocht die het nog moeten gaan maken, en er gaan veels te veel dragende ervaren spelers (Landzaat, Perez, Mathijssen ws.) weg. Maar pas op lange termijn kun je idd zien wie er beter ingekocht heeft.quote:Overigens vind ik dat AZ beter heeft ingekocht dit jaar, maar dat zullen we volgend jaar zien.
Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad en wil/kan je het niet meer aanzien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:15 schreef Loesj het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij! Als ik zie dat de helt van het stadion leeg loopt nadat we 0-2 achter komen tegen ajax, en dat er ondanks de achterstand een goede sfeer in het stadion komt30000 van de 50000 zijn gewoon gloryhunters.
Kwantitatief gezien jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Beter inkoopt? AZ doet het met Ajax het beste qua aankopen...
Dan ondersteun je toch nog wel je ploeg? Waarschijnlijk de laatste minuten van DIrk Kuijt in een Feyenoord shirt! Dan wil je toch gewoon blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad en wil/kan je het niet meer aanzien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:27 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan ondersteun je toch nog wel je ploeg? Waarschijnlijk de laatste minuten van DIrk Kuijt in een Feyenoord shirt! Dan wil je toch gewoon blijven.
???? Het was alles of niets. We begonnen met 4 spitsen, en Bahia deed niet mee. Als je dan 1 goal tegen krijgt omdat je gedwongen word aanvallend te spelen, dan verdien je in mijn ogen wel dat je aangemoedigd word! Vooral als je hun inzet zag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]mee eens.
Al verdienden de spelers het niet om nog aangemoedigd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |