abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:16:44 #251
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38868202
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

'Oja, schat, zou je nog even in het Feyenoord-topic willen posten dat moffen net joden zijn?'
Geniaal!
pi_38868396
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Geniaal!
Neem aan dat je het over Dirk hebt?
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:22:00 #253
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38868435
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Neem aan dat je het over Dirk hebt?
Ik heb het over die opmerking dat hij dat tegen zijn vriendin zou zeggen... het kwam zo levendig op me over.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:22:43 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38868468
Feyenoord
pi_38868485
Moet t nog worden uitgelegd...
pi_38868550
nee...

laat maar

en on-topic weer
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:12:55 #257
139407 jorienvdherik
pi_38871942
quote:
'DE CLER EN FEYENOORD ZIJN ERUIT'
[Bron: FR1908-Online.nl]
Maandag wisten wij als eerste te melden dat AZ en Feyenoord dichtbij een akkoord waren voor een overgang van Tim de Cler naar Feyenoord.

Zoals eerder beloofd, hebben wij geïnformeerd bij onze bron of er meer nieuws is rondom linksback Tim de Cler. Onze bron wist ons te melden dat de de 27-jarige speler en Feyenoord er vandaag uit zijn gekomen via zijn zaakwaarnemer.

AZ en Feyenoord moeten nog de puntjes op de 'i' zetten en dan mag De Cler zich officieël Feyenoorder noemen. Op dit moment zit de Leidsche verdediger in Duitsland op het WK bij het Nederlands Elftal.

Tim de Cler zou de vervanger moeten worden van Pascal Bosschaart, die niet goed genoeg is voor Feyenoord. Eerder leek ook AS Monaco speler Gaël Givet kandidaat te zijn voor de linksback-positie. Maar daar lijkt Feyenoord van af te zien, reden hiervoor zou het bedrag wat Givet waard is en de salaris eisen kunnen zijn.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:47:23 #258
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38872648
Tyft op met die jood.
A.M.A.B
pi_38872897
Hmm andere reden is dat men nu heel erg op een nederlands sprekende toer is. Op zich wel beter voor de communicatie natuurlijk.
  donderdag 15 juni 2006 @ 06:44:53 #260
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38873615
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zij die dus niet
Jawel. Je moet leren luisteren
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 15 juni 2006 @ 07:24:49 #261
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_38873719
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 06:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jawel. Je moet leren luisteren
Inderdaad, zoals in een eerder post van me ook als staat, Van Marwijk roemde de supporters van Feyenoord juist vanwege het hoge gehalte aan "echte" fans.
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:07:43 #262
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_38873783
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 01:47 schreef Cart_man het volgende:
Tyft op met die jood.
Net ergens gelezen, meen VI, dat Van Gaal zijn "Veto" over de transfer heeft uitgesproken... Dus dan zal het niet door gaan
pi_38873940
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bert van Marwijk zojuist op tv als analist bij de wedstrijd Duitsland-Polen:

(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."

(Of iets in die strekking - ik heb het gesprek niet helemaal gevolgd helaas ).
mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:30:36 #264
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38873977
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 02:03 schreef snabbi het volgende:
Hmm andere reden is dat men nu heel erg op een nederlands sprekende toer is. Op zich wel beter voor de communicatie natuurlijk.
Dat is zeker positief.
A.M.A.B
pi_38874099
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:26 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.

hij heeft trouwens ongelijk als hij gezegd heeft dat er 40.000 supporters zitten.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:41:38 #266
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_38876550
Tim de Cler vertrekt vrijwel zeker niet naar Feyenoord. De Rotterdammers zagen in de international dé ideale linksback, maar Louis van Gaal wil de Oud-Ajacied onder geen enkele voorwaarden laten vertrekken uit Alkmaar.

De Cler zelf had wel oren naar een vertrek naar Rotterdam. De 27-jarige De Cler staat in Alkmaar nog tot 2008 onder contract.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:30 #267
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38876819
Goed nieuws.
A.M.A.B
pi_38876928
tja....kan er ook niet wakker van liggen
alleen hebben we wel iemand met zijn kwaliteiten nodig natuurlijk
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:16:06 #269
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_38877524
ALFRED SCHREUDER START VEILING VOOR GOEDE DOEL

Alfred Schreuder is een veiling gestart van officiële gesigneerde voetbalshirts van tal van bekende spelers. De opbrengst van Schreuders initiatief komt ten goede aan onderzoek naar kanker en aan de begeleiding van mensen die met deze ziekte te maken krijgen. De Stichting Kika en Stichting Racen tegen Kanker zetten zich hiervoor in. Schreuder, die zelf dit jaar zijn dochter Anouk aan de ziekte verloor, wil voor beide instellingen zo veel mogelijk geld inzamelen om ze steunen in hun goede werk.

Inmiddels is er een overzicht van alle shirts waarop kan worden geboden. Er volgt nog een aantal Feyenoord-shirts, al kan momenteel wel een bod worden uitgebracht op de shirts van Patrick Lodewijks en Schreuder. Daarnaast zijn er officiële shirts van ondermeer Dennis Bergkamp, Mido, Kevin Hofland, Phillip Cocu, Ruud van Nistelrooy en alle shirts van de volledige Ajax-selectie uit het Champions League-duel met Inter.

Op de website van Stichting Project 21, waarop bekende sporters of artiesten artikelen voor een goed doel veilen, is een overzicht te zien van alle shirts en kan een bod worden uitgebracht. Meer info op: www.project21.nl
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:28:52 #270
139407 jorienvdherik
pi_38877931
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef DenniZZ het volgende:
Tim de Cler vertrekt vrijwel zeker niet naar Feyenoord. De Rotterdammers zagen in de international dé ideale linksback, maar Louis van Gaal wil de Oud-Ajacied onder geen enkele voorwaarden laten vertrekken uit Alkmaar.

De Cler zelf had wel oren naar een vertrek naar Rotterdam. De 27-jarige De Cler staat in Alkmaar nog tot 2008 onder contract.
jammer
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:37:54 #271
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38878184
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Elftal vol joden (De cler, landzaat, tiendalli, braafheid, mendes), och maakt niet uit. Als we maar presteren.

Droevig. Zeker als na wat Woerts heeft gezegd in het verleden: "We willen weer toewerken naar een herkenbaar Feijenoord." Lekker herkenbaar is dat, een elftal vol joden.
A.M.A.B
pi_38878488
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Elftal vol joden (De cler, landzaat, tiendalli, braafheid, mendes), och maakt niet uit. Als we maar presteren.

Droevig. Zeker als na wat Woerts heeft gezegd in het verleden: "We willen weer toewerken naar een herkenbaar Feijenoord." Lekker herkenbaar is dat, een elftal vol joden.
Stel je nou niet zo aan man kerel.
Een elftal vol? we hebben ooit voor alle 6 belangstelling gehad maar Feyenoord was nooit van plan om ze allemaal tegelijk te halen en in 1 elftal te zetten hoor wat denk je nou ze zijn echt niet gek daar hoor.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:48:30 #273
139407 jorienvdherik
pi_38878526
quote:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
zou tijd worden
pi_38878529
Hoe zie jij het ideale Feijenoord dan voor je. Moeten ze maar over de grens kijken en de bruikbare Nederlandse spelers, die alweer jaren geleden ooit eens voor Ajax uitkwamen, links laten liggen?
That's all folks!
pi_38878533
nu weten we het wel C_M
quote:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
Waarom zitten ze dan in De Kuip?
pi_38878695
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef DenniZZ het volgende:

Kan dat zomaar?
De clubs waren er toch al uit ?
En dan komt meneer groothoofd met zijn blaaskop bek even de boel verstieren ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_38878774
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Kan dat zomaar?
De clubs waren er toch al uit ?
En dan komt meneer groothoofd met zijn blaaskop bek even de boel verstieren ?
tuurlijk kan dat.
als er nog niets is getekend kan die keuken/mediamarktkneus het tegenhouden.
pi_38878795
Van dat rijtje vind ik trouwens alleen Landzaat een echte jood. En misschien Tiendalli maar die is sowieso te slecht.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:03:39 #279
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38879010
Ja, sorry hoor. Kan er echt pisnijdig om worden dat het niemand wat kan schelen. Ga lekker in de arena zitten als je graag naar joden kijkt.
A.M.A.B
pi_38879026
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat.
als er nog niets is getekend kan die keuken/mediamarktkneus het tegenhouden.
Die sukkel moet gewoon zijn bek houden.
Als de cler weg wil en het bestuur is het er mee eens en is er ook al uit.
Dan moet meneer van Gaal zich er maar in schikken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:22:10 #281
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_38879522
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
Ja, sorry hoor. Kan er echt pisnijdig om worden dat het niemand wat kan schelen. Ga lekker in de arena zitten als je graag naar joden kijkt.
Als je met je volle verstand je eigen reacties doorleest moet je toch wel toegeven dat ze een beetje overtrokken zijn. De Cler is inderdaad in het verleden voor Ajax uitgekomen, maar is natuurlijk lang geen speler als Reiziger die dus toch door PSV is aangetrokken. Lucius is inderdaad een PSV-speler, maar wel eentje met de juiste kwaliteit, mentaliteit en inzet en daarom een versterking voor Feyenoord en dus een goede aankoop. Greene en Lodewijks zijn nog twee voorbeelden van spelers waarvan ik blij ben dat ze bij Feyenoord spelen, ondanks hun verleden bij Ajax/PSV. Ik had De Cler wel graag zien komen hoor, liever dan een buitenlandse speler met onuitspreekbare naam die over een jaar het veld weer kan ruimen omdat ie wel de kwaliteiten heeft, maar niet kan communiceren met de rest van het team.

Je vist als NLse topclub nu eenmaal in een klein vijvertje, zeker als je Nederlandse topspelers wilt die je ook nog kunt betalen. We leven niet meer in de jaren '70 waarin elke talentvolle Nederlandse speler naar Ajax of Feyenoord ging, PSV en AZ zitten nu ook in dezelfde hoek, net als buitenlandse topclubs als Arsenal die (jonge) talenten weghalen voor veel geld. Wil je een herkenbaar elftal met topspelers van Nederlandse afkomst, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze een achtergrond bij Ajax of PSV hebben. Zolang ze bij die club geen prominente speler zijn geweest zal het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of iemand een Ajax-opleiding heeft genoten. Ik ben supporter van Feyenoord en vindt dat de club, met behoud van een eigen gezicht, moet streven naar een zo sterk mogelijke selectie. En de spelers die genoemd worden/zijn vind ik allemaal wel bij dat eigen gezicht passen.
pi_38880356
Ergens kan ik Cart_man goed begrijpen. Weet ook zeker dat hij een duidelijke mening heeft over de "oranje" Feijenoord supporters...
Feit is dat Bosschaart tekort komt voor de linksback plaats. Dat was mij al heel lang duidelijk, want zijn beste wedstrijden voor Utrecht speelde hij op het middenveld. Waar Royston Drenthe nu staat, is mij niet helemaal duidelijk, maar dat hij potentie heeft (wellicht als linksback) lijkt me helder.
Verder is het natuurlijk treurig dat de jeugdopleiding faalt in het aanleveren van goede bruikbare verdedigers. Na Loovens, Sprockel en nog meer van die lichting zijn er geen spelers aangeleverd. Dat de stap van Varkenoord naar de Kuip moeilijk schijnt te zijn, is al decennia bekend.
Gianni Zuiverloon gaat het nu bij Heerenveen proberen als rechtsback, na eerder die positie vaarwel te hebben gezegd. Benieuwd hoe zijn carriere verder gaat lopen.

In mijn hart wil ik 11 spelers op het veld zien die 100% Feijenoord uitstralen. Helaas leven we in 2006 en weet ik dat we daarmee niet bovenin de competitie zullen meedraaien... Feijenoord doet er qua sentimenten verstandig aan eerst naar de Nederlandse markt te kijken. Spelers aankopen op basis van kwaliteit én mentaliteit én (toch ook zeker wel) clubhistorie.

Greene heeft geen 4 seizoenen in Amsterdam gespeeld. Is voor mij dus van een andere categorie dan De Cler, die ik sowieso niet zo hoog heb zitten.
pi_38880751
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:46 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

hij heeft trouwens ongelijk als hij gezegd heeft dat er 40.000 supporters zitten.
haha sufferd met je oranje naampje, lekker juichen voor robbe en cocu
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:05:16 #284
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38880769
Er hebben in het verleden wel meer ex-joden bij Feyenoord gespeeld waar we succes mee hebben gehaald. Ben je dan ook rouwig om dat succes?
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:13:12 #285
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38881014
Is dat succes, behalve het jaar met cruijf ( ), te danken aan die joden dan?
A.M.A.B
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:15:47 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38881097
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Als je met je volle verstand je eigen reacties doorleest moet je toch wel toegeven dat ze een beetje overtrokken zijn. De Cler is inderdaad in het verleden voor Ajax uitgekomen, maar is natuurlijk lang geen speler als Reiziger die dus toch door PSV is aangetrokken. Lucius is inderdaad een PSV-speler, maar wel eentje met de juiste kwaliteit, mentaliteit en inzet en daarom een versterking voor Feyenoord en dus een goede aankoop. Greene en Lodewijks zijn nog twee voorbeelden van spelers waarvan ik blij ben dat ze bij Feyenoord spelen, ondanks hun verleden bij Ajax/PSV. Ik had De Cler wel graag zien komen hoor, liever dan een buitenlandse speler met onuitspreekbare naam die over een jaar het veld weer kan ruimen omdat ie wel de kwaliteiten heeft, maar niet kan communiceren met de rest van het team.

Je vist als NLse topclub nu eenmaal in een klein vijvertje, zeker als je Nederlandse topspelers wilt die je ook nog kunt betalen. We leven niet meer in de jaren '70 waarin elke talentvolle Nederlandse speler naar Ajax of Feyenoord ging, PSV en AZ zitten nu ook in dezelfde hoek, net als buitenlandse topclubs als Arsenal die (jonge) talenten weghalen voor veel geld. Wil je een herkenbaar elftal met topspelers van Nederlandse afkomst, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze een achtergrond bij Ajax of PSV hebben. Zolang ze bij die club geen prominente speler zijn geweest zal het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of iemand een Ajax-opleiding heeft genoten. Ik ben supporter van Feyenoord en vindt dat de club, met behoud van een eigen gezicht, moet streven naar een zo sterk mogelijke selectie. En de spelers die genoemd worden/zijn vind ik allemaal wel bij dat eigen gezicht passen.
Ben na de eerste zin gestopt met lezen.
A.M.A.B
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:29:39 #287
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_38881505
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben na de eerste zin gestopt met lezen.
Vooral doen, en je vooral af blijven zetten tegen de realiteit. Feyenoord is een club die thuis hoort in de top van de eredivisie. De huidige situatie is nu eenmaal zo dat je, als je NLse spelers wilt, ook moet kijken naar spelers die bij de concurrent hun opleiding genoten hebben, zeker als je kwaliteit wilt. Zolang ze geen typische Ajax spelers als Babel, vd Meyde of De Ridder overnemen, en zolang de basis van het elftal gevormd word door spelers die het een eer vinden in het Feyenoord shirt te spelen en de bijbehorende inzet en kwaliteiten hebben ben ik tevreden. Ik ben echter niet tevreden als men halsstarrig vasthoudt aan een verouderd ideaal dat Feyenoord moet bestaan uit louter vechtjassen die in Rotterdam e.o. geboren en getogen zijn en alleen in Amsterdam komen als ze een vliegtuig moeten pakken, maar die te weinig kwaliteit hebben. Of dat er weer een vreemdelingen legioen uit Zuid Amerika wordt aangerukt omdat dat toch zulke begaafde spelers zijn die je voor een prikkie kunt kopen. Er zal hard genoeg geknokt moeten worden de komende jaren de aansluiting met de top niet te verliezen, hoewel de ingeslagen weg goeds belooft. En dat gelul over dat je Feyenoord nog liever ziet degraderen, leuk man, potjes tegen Helmond Sport en MVV
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:32:17 #288
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38881581
quote:
'Sno naar Celtic of Engeland'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 15 juni om 08:23

Evander Sno zal volgend seizoen hoogst waarschijnlijk op de Britse velden voetballen. De middenvelder heeft een doorlopend contract bij Feyenoord, maar mag vertrekken.

Trainer Erwin Koeman ziet voor de 19-jarige geen rol weggelegd in zijn toekomstplannen met de Rotterdamse club. Sno werd afgelopen seizoen al verhuurd aan NAC Breda.

De kans is volgens De Telegraaf groot dat Sno bij Celtic of een club in Engeland tekent.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:41:56 #289
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_38881885
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:32 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nog bekend wat ie moet gaan kosten/opbrengen?
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:05:09 #290
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38882665
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
Is dat succes, behalve het jaar met cruijf ( ), te danken aan die joden dan?
Dat beweer ik nergens. En waar heeft dat mee te maken? Die ex-joden waren misschien nog wel grotere joden ook.

Maar goed, niet meer klagen over Bosschaart dan. Want dat is geen boer, geen jood maar een echte Feyenoorder.
pi_38882939
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:19:09 #292
139407 jorienvdherik
pi_38883165
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Nog bekend wat ie moet gaan kosten/opbrengen?
zal wel gratis zijn
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:22:10 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38883281
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
Nouja, het is geen Ajax. Erg vind ik het niet.
2000 light years from home
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:22:56 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_38883319
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Lucius is een PSVer dus dat maakt niet echt uit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_38883836
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

haha sufferd met je oranje naampje, lekker juichen voor robbe en cocu
nee kneusje, ik juich voor m'n land

je bent wel gezellig vandaag zeg
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:36:43 #296
139407 jorienvdherik
pi_38883858
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

nee kneusje, ik juich voor m'n land

je bent wel gezellig vandaag zeg
holland
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:37:16 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_38883883
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Maar goed, niet meer klagen over Bosschaart dan. Want dat is geen boer, geen jood maar een echte Feyenoorder.
Lul niet zo dom, joh.
A.M.A.B
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:54:30 #298
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38884578
quote:
Ik vind het niet zo raar dat mensen de Bosschaarts zat zijn na zoveel jaren zonder succes.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:55:46 #299
139407 jorienvdherik
pi_38884634
JEAN PAUL VAN GASTEL FULLTIME IN DIENST OP VARKENOORD
Jean Paul van Gastel heeft een fulltime dienstverband ondertekend bij Feyenoords jeugdopleiding. De voormalige aanvoerder van Feyenoord gaat op Varkenoord de C1 trainen. Het voorbije seizoen was Van Gastel trainer van de D1. Michel Valke, de afgelopen jaren trainer van C1, wordt assistent bij de B-tjes van Cor Adriaanse. Voormalig profvoetballer Valke gaat zich tevens toeleggen op individuele trainingen. Gerard Rutjes wordt trainer van de D1 en hoofd van de voetbalschool (D- tot en met F-jes).
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:00:07 #300
139407 jorienvdherik
pi_38884832
geen jenner en mendes

David Mendes da Silva en Julian Jenner spelen de komende jaren voor AZ, zo meldt Studio Sport. In Alkmaar tekent het duo van NAC vandaag een meerjarig contract.
Al langer leek Jenner naar AZ te verkassen. Ook Mendes werd nadrukkelijk in verband gebracht met de Alkmaarders. Toch komt de transfer van Mendes (foto) als een verrassing, omdat technisch directeur Marcel Brands eerder zei dat de Alkmaarders geen interesse hadden in de oud-Spartaan.

Eerder contracteerde AZ al Kemy Augustien en Moussa Dembele (beiden Willem II), Simon Cziommer (Schalke 04), Gijs Luirink (FC Groningen), Joey Gudjonsson (Leicester City) en Maarten Martens (RKC Waalwijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')