Dat moet ook wel met allemaal tegelijk kunnen. Gewoon via verkenner, bestanden selecteren, en dan eigenschappen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je dat met een hele zooi bestanden tegelijk doen of kan dat alleen per bestand? Want anders maakt het natuurlijk geen ruk uit...
Zullen we om half drie op het station afspreken en dan de eerste de beste kroeg induiken?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Light het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met allemaal tegelijk kunnen. Gewoon via verkenner, bestanden selecteren, en dan eigenschappen.
Nee, misschien doe ik wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zullen we om half drie op het station afspreken en dan de eerste de beste kroeg induiken?
Ik drink wel een paar pilsjes dan hoor, vind je dat vervelend?
Gewoon voor de ingang van het station?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee, misschien doe ik wel mee hoorbier is met dit weer best lekker
tis morgen zondag dus dan moet ik 13.45 trein pakken dan ben ik er iets over tweeën maar vermaak me wel hoor
waar spreken we af op station zelf?
Primaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon voor de ingang van het station?
Ik heb ook wel iets oranjes denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik zal uiteraard mijn oranje T-shirt aandoen.
voor 5 euro 3,5 kg was netjes gewassen, gestreken en opgevouwen binnen 2,5 uur retourquote:
Maar niet elke dag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
voor 5 euro 3,5 kg was netjes gewassen, gestreken en opgevouwen binnen 2,5 uur retour
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets oranjes denk ik
ik ben niet verwendquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben zowaar verwender dan sly.
Je kunt overigens trots zijn op me, sly. Ik vind mijn nieuwe baan hartstikke leuk.
Het went ook vast wel, maar doe mij maar gewoon een motel ofzo. Dat mag dan gerust een cheap motel zijn, dat maakt niet uit. Als ik maar kan douchen en wassen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben niet verwend
nou ja, misschien een heel klein beetje danmaar dan is reizen en backpacken juist goed voor je, je leert een stuk gemakkelijker te worden
![]()
Ik doe ook iedere dag schone kleren aan en schaap ook, maar je komt op zo'n vakantie een heel eind met wat shirts en een wasserette op z'n tijd.
Vroeg opstaan is voor mij nooit een probleem geweest hoor. En ik werk maar 28 uur per week. Straks als mijn college op vakantie is, ga ik drie weken lang bijna vijftig uur per week werken.quote:fijn dat je je baan leuk vindt
en hoe bevalt het om zo vroeg op te moeten en zoveel uren te moeten werken?
Lekker toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:29 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Warm
net bijna een uur buiten gelopen in de zon
weet je hoe warm het isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker toch?Ik zit bijna de hele dag binnen omdat ik aan het werk ben.
Niet zeuren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je hoe warm het is
ongeveer een half uur over de hei, wel zon, bijna geen wind
niet fijn
ik krijg er alleen maar koppijn vanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zeuren.We hebben eindelijk mooi weer.
tijdens het lopen al een liter water opquote:
Jij hebt toch zo'n tas die uhh uhh, Kiefer Sutherland in 24 ook heeft?quote:
klopt jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n tas die uhh uhh, Kiefer Sutherland in 24 ook heeft?
Tenminste dat werd mij hier thuis verteld.
Nou er wordt wel eens meegelezen in het 24 topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
klopt ja
hoe weet men dat bij jou thuis?
via amazon.comquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou er wordt wel eens meegelezen in het 24 topic.![]()
Aangezien men die hier ook op de voet volgt.![]()
Weet jij nog waar je die bestelt hebt enz... ?
oo creditcard, mja, laat dan maar .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
via amazon.com
heb alleen geen creditcard, dus heb em via een mede-fokker besteld
ik zoek wel ff een linkje
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/104-7437955-1066369?v=glance&n=1036592quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
via amazon.com
heb alleen geen creditcard, dus heb em via een mede-fokker besteld
ik zoek wel ff een linkje
Da's niet veel als je een uur in de volle zon loopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
tijdens het lopen al een liter water op
Een toekomstig latent pubermeisjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen: Liesje
[afbeelding]
en ja de hamster heeft rode oogjes irl
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen: Liesje
[afbeelding]
en ja de hamster heeft rode oogjes irl
omdat Marokko niet mee doet. Opportunistisch integrerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
De buren van mijn moeder zijn Marokkaans en spreken amper Nederlands. Maar wel hun hele huis met oranje versierd.
Zijn jij en Syl nog van de voetbal?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
omdat Marokko niet mee doet. Opportunistisch integreren
Zijn er nog gezonde mensen in de LFC vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jazeker
morgen in het Vondelpark kijken naar eerste wedstrijd van Nederland
Dankje iig .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/104-7437955-1066369?v=glance&n=1036592
dat was em dus
soms zijn ze nog wel eens op ebay te vindenquote:
Nou, eeuwig dat vind de IB groep vast niet fijn, want dan zit je met oneindig hoge leningen enzoquote:
zolang je maar niet af hoeft te betalenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, eeuwig dat vind de IB groep vast niet fijn, want dan zit je met oneindig hoge leningen enzo
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
*plak*
Ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Doffy het volgende:
Ik distantieer mij van de LFC voor de lengte van het WK![]()
jij hebt gewoon een snoppy fetishquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:is Ise er ook alweer toevallig? Gaat t nog door? ben sowieso al in Lwd 's ochtends heb allerlei snoopy
babyspul voor mn neefje ingeslagen vanmiddag
Ik ben zojuist teruggekeerd. Wat mij betreft gaat het door hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:is Ise er ook alweer toevallig? Gaat t nog door? ben sowieso al in Lwd 's ochtends heb allerlei snoopy
babyspul voor mn neefje ingeslagen vanmiddag
Doffy, vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Doffy het volgende:
Ik distantieer mij van de LFC voor de lengte van het WK[afbeelding]
Ik ben dus de hele dag bij de groningerstraatweg dus misschien is een andere plek handiger om af te spreken voor beiden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben zojuist teruggekeerd. Wat mij betreft gaat het door hoor.
Euh, zeg het maar, het maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben dus de hele dag bij de groningerstraatweg dus misschien is een andere plek handiger om af te spreken voor beiden?
Feesten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doffy, vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen!
Nouja als ik van de groningerstraatweg door de stad de stad uit moet lopen naar t station om dan weer terug te gaan de stad in is wat omslachtig toch? Mja bij t zaailand dan ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Euh, zeg het maar, het maakt mij niet zoveel uit.
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja als ik van de groningerstraatweg door de stad de stad uit moet lopen naar t station om dan weer terug te gaan de stad in is wat omslachtig toch? Mja bij t zaailand dan ofzo?
Soms is het best leuk om een beetje mee te doen aan de massahysterie waardoor ons landje zo plotseling bevangen is. Lang leve de lol, drie bier.quote:
voilgens mij twee, drie is in grun, maar ik weet t niet precies wat een goed/gezellig voetbalcafé is in Lwd, we kijken wel even ben wel rond half 3 bij t zaailand bij het (oude) gerechtsgebouw ok?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.
3quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.
Prima.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voilgens mij twee, drie is in grun, maar ik weet t niet precies wat een goed/gezellig voetbalcafé is in Lwd, we kijken wel even ben wel rond half 3 bij t zaailand bij het (oude) gerechtsgebouw ok?
Prima, truste!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Ik zie je morgen wel dan ise op t afgesproken tijdstip en plek mocht er iets tussen komen sms je me maar, ben morgenochtend niet meer online nml.
Slaap lekker allemaal
Ik ben net buiten geweest.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, je gaat binnen zitten fokken
Nederlands Elftal kijkenquote:
verjaardag van een vriendin van miss, mooi weer, drank en een groot scherm met voetbalquote:
je kan nu beter overdag slapen en 's nacht actief zijn jaquote:Op zondag 11 juni 2006 14:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, overdag is het toch te warm om echt actief te gaan doen.
Hij is keeper en speler?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:11 schreef Light het volgende:
[..]
Bal meenemen, kun je de wedstrijd naspelen daar
quote:
Er zijn vast meer mensen daarquote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is keeper en speler?![]()
Dat wil ik wel zien.
Handig toch, je hoeft niet eens te kijken om te weten wanneer er gescoord wordt.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]terug
.
Volgens mij is er net gescoord, ik hoorde wat mensen "Yeah!" roepen door de flat heen.
Hier is het lekker stil, opvallend genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik hoorde hier ook de hele straat schreeuwen
Ook alquote:Op zondag 11 juni 2006 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik hoorde hier ook de hele straat schreeuwen
Ik wil ook meer niet-geintegreerde allo's in de buurtquote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier is het lekker stil, opvallend genoeg.
ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Na 1 fles zou ik al helemaal weg zijn.
Mja, eten maakt 'n groot verschil. Maar ik drink maar heel weinig, dus gewenning is er niet bij voor mequote:
Zullen we er een paar ruilen? Krijg jij de allo's die geen pizza en shoarma bakken.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wil ook meer niet-geintegreerde allo's in de buurt
dat ook jaquote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, eten maakt 'n groot verschil. Maar ik drink maar heel weinig, dus gewenning is er niet bij voor me.
En die hebben we gewonnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ja hallo, er is net 1 wedstrijd gespeeld.
Mjah, meestal welquote:Op zondag 11 juni 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat die twee synoniemen waren.
Maar om dan meteen de doen alsof de wereldtitel al binnen is, da's wat overdreven.quote:
Meer bier drinken dan. Of meer water.quote:Bier met die hitte is echt niet goed. Koppijn.
Zo hoort dat.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:22 schreef Light het volgende:
[..]
Maar om dan meteen de doen alsof de wereldtitel al binnen is, da's wat overdreven.
Zelfgemaakte munt-ijsthee.quote:Meer bier drinken dan. Of meer water.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn negenjarige neefje belde me om het MSN-adres van mijnte vragen.
Hij is helemaal fan van mijn
.
Verstandiger dan fan van oranje.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn negenjarige neefje belde me om het MSN-adres van mijnte vragen.
Hij is helemaal fan van mijn
.
Nee, hoor. Het is een erg lief en intelligent jongetje.quote:
Neppert.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook gymnasium gedaan![]()
Althans, eigenlijk atheneum, maar op mijn dsiploma staat gymnasium![]()
Jammer dat hij dan toch voetbalfan isquote:Op zondag 11 juni 2006 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is een erg lief en intelligent jongetje.
Laatst zei hij: "Isegrim weet alles, want die heeft op het gymnasium gezeten!"
Het is zijn streven om ook naar het gymnasium te gaan.
Het is alleen gymnasium als je beide klassieke talen hebt gehad.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een beetje Latijn. Nou ja, lezen dan![]()
Ook op gymnasia zitten voetbalfans.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer dat hij dan toch voetbalfan is
Maar hijs nog jong.
Ik heb ook een certificaat dat ik onderbouw gymnasium - met Latijn en Grieks - heb afgerondquote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is alleen gymnasium als je beide klassieke talen hebt gehad.![]()
Mijn Latijn is nog behoorlijk goed. Grieks ietsje minder, maar ook nog redelijk.
Doffy en ik hadden ooit plannen om regelmatig te gaan vertalen, maar dat is er niet echt van gekomen tot nog toe.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb ook een certificaat dat ik onderbouw gymnasium - met Latijn en Grieks - heb afgerond![]()
Er bestaan heus wel intelligente voetbalfans hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gymnasium. Kennelijk kunnen daar ook idioten aan deelnemen.
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er bestaan heus wel intelligente voetbalfans hoor.
Hugo Borst bijvoorbeeld.![]()
![]()
[afbeelding]
En mijnnatuurlijk.
Zuurpruim.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.
Lief doen!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.
Je moet maar een keer mee naar een wedstrijd van Feyenoord.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op het gebied van voetbalidioterie dan.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet maar een keer mee naar een wedstrijd van Feyenoord.Het spel zegt mij ook niet zoveel, maar de sfeer eromheen is echt leuk (zolang je niet tussen de hooligans zit dan
).
En ed andere niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
1 schouder is gruwelijk verbrand na het doornemen van ckv in andermans tuin.
Zo zie je maar weer dat CKV een gevaarlijk vak is.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
1 schouder is gruwelijk verbrand na het doornemen van ckv in andermans tuin.
Neen, de zon scheen links van mijquote:Op zondag 11 juni 2006 20:28 schreef Alicey het volgende:
En ed andere niet?
heerlijk die laatste 2 maanden op schoolquote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Neen, de zon scheen links van mij.
Aftersun.
Ik heb dus morgen 2 uur gym op het heetst vd dag. Ik denk dat ik wel ga, maar demonstratief ga liggen zonnen. De leraren voeren ook geen reet uit, dus...
Sommige mensen moeten morgen weer vroeg opstaan..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef Light het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die nu al gaan slapen.
Mjuh, maar de grootheid moeheid wordt op een gegeven moment groter dan de grootheid temperatuur.quote:
Ja, ik moet morgen ook weer werken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen weer vroeg opstaan..
* Alicey moet er dus zo rond 6 weer uitquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ik moet morgen ook weer werken.
Ik begin om 10:30
Ik voeg er nog een derde grootheid aan toe: alcoholquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjuh, maar de grootheid moeheid wordt op een gegeven moment groter dan de grootheid temperatuur.
Dan draai ik me nog een keer omquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey moet er dus zo rond 6 weer uit
Die factor speelt hier niet mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik voeg er nog een derde grootheid aan toe: alcohol
Niets mis met wat koud drinken bij dit weer
Dank je.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Doffy het volgende:
Dan wens ik sommige mensen sterkte met in slaap te vallen
Jij zou gaan slapenquote:
Ook dat ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, je moet morgen weer helder zijn natuurlijk
Ow wacht, dat moet ik ook.
Nadeel is dan weer dat je niet vanzelf wakker wordt..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapenEn 5 uur opstaan is wel vroeg
Voordeel is wel dat het dan nog niet warm is
Daarvoor is een wekker handigquote:Op zondag 11 juni 2006 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat je niet vanzelf wakker wordt..
Lief hequote:
Trusten!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een douche pakken, en dan ook proberen te slapen.
is het wel een dwerghamster dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lief healleen moet ze nog heel erg groeien en ik debk dat doffy een mislukte dwerghamster is (die si wel heel groot)
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling isquote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lief healleen moet ze nog heel erg groeien en ik debk dat doffy een mislukte dwerghamster is (die si wel heel groot)
Dan is het goedquote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling is
Ja ej het was weekendquote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
Je had toch even kunnen berekenen hoeveel energie je Brits-witte huidje zou incasseren, Haus?
Je moet ook insmeren tegen zonnestraling, niet tegen radioactive straling. Dat laatste heb je op het strand toch geen last van, als het goed isquote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Haushofer het volgende:
En ik maar denken dat ik factor tsjernobyl had opgesmeerd vanmiddag op het strand...
Auw![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef Doffy het volgende:
Voetbal, tapas en de DaVinci code. Wat een rotdag
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:44 schreef miss_sly het volgende:
1-0![]()
en we hebben lekker tapas gegeten![]()
en we zijn naar de Da Vinci Code geweest
Heerlijke dag
Einde van de vakantie...morgen werken....![]()
Viel niet mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Doffy het volgende:
Dan wens ik sommige mensen sterkte met in slaap te vallen
In slaap vallen ging nog wel redelijkquote:
Die hebben het nodig of moeten vroeg opquote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef Light het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die nu al gaan slapen.
Ja tis helaas niet andersquote:Op maandag 12 juni 2006 06:16 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
niet goed geslapen en echt geen zin
het gewone leven begint weer.....met ook de minder leuke dingen....
wat is vakantie toch lekker
Maar dat geeft helemaal niets!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling is
Er is altijd achtergrondstraling.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef Light het volgende:
[..]
Je moet ook insmeren tegen zonnestraling, niet tegen radioactive straling. Dat laatste heb je op het strand toch geen last van, als het goed is
Tapas gaat nog wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef Doffy het volgende:
Voetbal, tapas en de DaVinci code. Wat een rotdag
Volgens mijn buitenthermometer is het 23.5 graden. Dat vind ik eigenlijk wel warm genoeg, en dan is het niet goed dat het al zo vroeg zo warm is.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
lalalala
Ik heb bijna niet geslapen, maar het is wel lekker weer![]()
Overdag vind ik het wel lekker warm, maar 's nachts mag het van mij iets minder.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mijn buitenthermometer is het 23.5 graden. Dat vind ik eigenlijk wel warm genoeg, en dan is het niet goed dat het al zo vroeg zo warm is.
Ik heb vannacht niet veel geslapen, als je dat bedoelt..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Frutsel het volgende:
Dag Dag Reya!
Zo heb je het overleefd gister Alicey?
zoveel gefeest na de winst van Oranje?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet veel geslapen, als je dat bedoelt..
Nee, maar mijn buren wel. Toen dat over was was het nog steeds veel te warm om te slapen. Toen ik daarna begon in te doezelen kwam al die sjonnies (Waarvan sommigen allicht ook Mohammed, Achmed of Bubbah heten) met hun wagen met geluidsinstallatie op standje doof langs rijden. Vervolgens kwam er nog even een kater zijn beklag doen over de temperatuur..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoveel gefeest na de winst van Oranje?![]()
Maar dan hadden we vast wel leuke activiteiten ondernomen.quote:mjah... en ik lag niet bij je...
niet dat je dan zou slapen trouwens...![]()
Kon jij wel slapen dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
dan wel jah... naja, ik lag er al vroeg in gister voor mijn doen...
heb X-men maar weer es gekeken... nix beters te doen
slapen is een groot woord... leek wel dommelen... veel wakker geweest voor mijn gevoel...quote:
Voor mij ook niet denk ik zo... Maargoed, dan maar wat lomer.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
slapen is een groot woord... leek wel dommelen... veel wakker geweest voor mijn gevoel...
zal vandaag en morgen wel niet anders worden denk ik
idd...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij ook niet denk ik zo... Maargoed, dan maar wat lomer.
Ze rukken je de kleren van het lijf?quote:
Nee, ik stond net in mijn onderbroek mijn korte broek en shirtje aan te trekken (zomeroutfit), zie ik even later verderop twee hitsige vrouwen uit het raam hangen, belangstellend in mijn richting kijken en zwaaienquote:
Hier ook nietquote:Het is jammer dat er hier geen echte aantrekkelijke mannen zitten.
Tja, wat denk je dan? Dat we van steen zijn ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik stond net in mijn onderbroek mijn korte broek en shirtje aan te trekken (zomeroutfit), zie ik even later verderop twee hitsige vrouwen uit het raam hangen, belangstellend in mijn richting kijken en zwaaien
Als jij nou hierheen komt, dan hebben we er hier wel alvast een.quote:Hier ook niet
Mjah..veel aantrekkelijke vrouwen zitten hier ook nie...al zijn sommige wel erg zonnig gekleed...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze rukken je de kleren van het lijf?
Het is jammer dat er hier geen echte aantrekkelijke mannen zitten.
Ben jij ook hitsig?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah..veel aantrekkelijke vrouwen zitten hier ook nie...al zijn sommige wel erg zonnig gekleed...
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef Alicey het volgende:
Tja, wat denk je dan? Dat we van steen zijn ofzo?
En wat heb ík daaraan?quote:Als jij nou hierheen komt, dan hebben we er hier wel alvast een.
Ik niet hoor, en anders wacht mijn hoofdpijn wel even.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.quote:En wat heb ík daaraan?
Ja, maar, zometeen zit ik niet meer bij de rest van de LFC'ersquote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.
Oh vast wel, je blijft vast wel zondig genoeg.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar, zometeen zit ik niet meer bij de rest van de LFC'ers
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.
Je bent zo consequent als een echte gelovigequote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
Oh vast wel, je blijft vast wel zondig genoeg.
Nee, ik geef je een vinger, maar jij denkt meteen dat je allebei mijn armen krijgt.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Je bent zo consequent als een echte gelovige
Ow, dus mijn goede daad koelt de hel helemaal niet significant af. Mooie beloftequote:Op maandag 12 juni 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik geef je een vinger, maar jij denkt meteen dat je allebei mijn armen krijgt.
Het koelt de hel wel af, maar dat betekent nog niet dat je zomaar je straf ontloopt.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, dus mijn goede daad koelt de hel helemaal niet significant af. Mooie belofte
Beschouw het treinkaartje maar als een aflaat, dus reis vooral eerste klas.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:37 schreef Doffy het volgende:
Dan ga ik er ook geen treinkaartje in investeren
Twijfel je dan aan het woord van de HERE, die via mij nu tot je spreekt?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:42 schreef Doffy het volgende:
Ik zie de NS nu niet bepaald als een reddende instantie
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?
[..]
Je wil me bruut nemen op het bureau hier?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm... voor wat hoort wat... als jij ook maar 'werkt'![]()
niet alleen op het buro...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wil me bruut nemen op het bureau hier?
Jeey, klinkt alsof we ons wel gaan vermaken Frutsel!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet alleen op het buro...![]()
mag ik daarna genomen worden op de stoel???![]()
psst..we jagen de rest weer weg Alicey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |