Dankje iig .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/104-7437955-1066369?v=glance&n=1036592
dat was em dus
soms zijn ze nog wel eens op ebay te vindenquote:
Nou, eeuwig dat vind de IB groep vast niet fijn, want dan zit je met oneindig hoge leningen enzoquote:
zolang je maar niet af hoeft te betalenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, eeuwig dat vind de IB groep vast niet fijn, want dan zit je met oneindig hoge leningen enzo
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
*plak*
Ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Doffy het volgende:
Ik distantieer mij van de LFC voor de lengte van het WK![]()
jij hebt gewoon een snoppy fetishquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:is Ise er ook alweer toevallig? Gaat t nog door? ben sowieso al in Lwd 's ochtends heb allerlei snoopy
babyspul voor mn neefje ingeslagen vanmiddag
Ik ben zojuist teruggekeerd. Wat mij betreft gaat het door hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:is Ise er ook alweer toevallig? Gaat t nog door? ben sowieso al in Lwd 's ochtends heb allerlei snoopy
babyspul voor mn neefje ingeslagen vanmiddag
Doffy, vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Doffy het volgende:
Ik distantieer mij van de LFC voor de lengte van het WK[afbeelding]
Ik ben dus de hele dag bij de groningerstraatweg dus misschien is een andere plek handiger om af te spreken voor beiden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben zojuist teruggekeerd. Wat mij betreft gaat het door hoor.
Euh, zeg het maar, het maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben dus de hele dag bij de groningerstraatweg dus misschien is een andere plek handiger om af te spreken voor beiden?
Feesten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doffy, vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen!
Nouja als ik van de groningerstraatweg door de stad de stad uit moet lopen naar t station om dan weer terug te gaan de stad in is wat omslachtig toch? Mja bij t zaailand dan ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Euh, zeg het maar, het maakt mij niet zoveel uit.
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja als ik van de groningerstraatweg door de stad de stad uit moet lopen naar t station om dan weer terug te gaan de stad in is wat omslachtig toch? Mja bij t zaailand dan ofzo?
Soms is het best leuk om een beetje mee te doen aan de massahysterie waardoor ons landje zo plotseling bevangen is. Lang leve de lol, drie bier.quote:
voilgens mij twee, drie is in grun, maar ik weet t niet precies wat een goed/gezellig voetbalcafé is in Lwd, we kijken wel even ben wel rond half 3 bij t zaailand bij het (oude) gerechtsgebouw ok?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.
3quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt zinvol, tenzij we inderdaad bij De Rus (tegenover het station) willen gaan zitten. Dat is geloof ik een beetje hét voetbalcafé. Maar Zaailand is mij ook prima. Misschien heeft De Twee (of waren het er drie?) Gezusters ook wel een scherm.
Prima.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voilgens mij twee, drie is in grun, maar ik weet t niet precies wat een goed/gezellig voetbalcafé is in Lwd, we kijken wel even ben wel rond half 3 bij t zaailand bij het (oude) gerechtsgebouw ok?
Prima, truste!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Ik zie je morgen wel dan ise op t afgesproken tijdstip en plek mocht er iets tussen komen sms je me maar, ben morgenochtend niet meer online nml.
Slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |