Volgens mijn buitenthermometer is het 23.5 graden. Dat vind ik eigenlijk wel warm genoeg, en dan is het niet goed dat het al zo vroeg zo warm is.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
lalalala
Ik heb bijna niet geslapen, maar het is wel lekker weer![]()
Overdag vind ik het wel lekker warm, maar 's nachts mag het van mij iets minder.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mijn buitenthermometer is het 23.5 graden. Dat vind ik eigenlijk wel warm genoeg, en dan is het niet goed dat het al zo vroeg zo warm is.
Ik heb vannacht niet veel geslapen, als je dat bedoelt..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Frutsel het volgende:
Dag Dag Reya!
Zo heb je het overleefd gister Alicey?
zoveel gefeest na de winst van Oranje?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet veel geslapen, als je dat bedoelt..
Nee, maar mijn buren wel. Toen dat over was was het nog steeds veel te warm om te slapen. Toen ik daarna begon in te doezelen kwam al die sjonnies (Waarvan sommigen allicht ook Mohammed, Achmed of Bubbah heten) met hun wagen met geluidsinstallatie op standje doof langs rijden. Vervolgens kwam er nog even een kater zijn beklag doen over de temperatuur..quote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoveel gefeest na de winst van Oranje?![]()
Maar dan hadden we vast wel leuke activiteiten ondernomen.quote:mjah... en ik lag niet bij je...
niet dat je dan zou slapen trouwens...![]()
Kon jij wel slapen dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
dan wel jah... naja, ik lag er al vroeg in gister voor mijn doen...
heb X-men maar weer es gekeken... nix beters te doen
slapen is een groot woord... leek wel dommelen... veel wakker geweest voor mijn gevoel...quote:
Voor mij ook niet denk ik zo... Maargoed, dan maar wat lomer.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
slapen is een groot woord... leek wel dommelen... veel wakker geweest voor mijn gevoel...
zal vandaag en morgen wel niet anders worden denk ik
idd...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij ook niet denk ik zo... Maargoed, dan maar wat lomer.
Ze rukken je de kleren van het lijf?quote:
Nee, ik stond net in mijn onderbroek mijn korte broek en shirtje aan te trekken (zomeroutfit), zie ik even later verderop twee hitsige vrouwen uit het raam hangen, belangstellend in mijn richting kijken en zwaaienquote:
Hier ook nietquote:Het is jammer dat er hier geen echte aantrekkelijke mannen zitten.
Tja, wat denk je dan? Dat we van steen zijn ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik stond net in mijn onderbroek mijn korte broek en shirtje aan te trekken (zomeroutfit), zie ik even later verderop twee hitsige vrouwen uit het raam hangen, belangstellend in mijn richting kijken en zwaaien
Als jij nou hierheen komt, dan hebben we er hier wel alvast een.quote:Hier ook niet
Mjah..veel aantrekkelijke vrouwen zitten hier ook nie...al zijn sommige wel erg zonnig gekleed...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze rukken je de kleren van het lijf?
Het is jammer dat er hier geen echte aantrekkelijke mannen zitten.
Ben jij ook hitsig?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah..veel aantrekkelijke vrouwen zitten hier ook nie...al zijn sommige wel erg zonnig gekleed...
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef Alicey het volgende:
Tja, wat denk je dan? Dat we van steen zijn ofzo?
En wat heb ík daaraan?quote:Als jij nou hierheen komt, dan hebben we er hier wel alvast een.
Ik niet hoor, en anders wacht mijn hoofdpijn wel even.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.quote:En wat heb ík daaraan?
Ja, maar, zometeen zit ik niet meer bij de rest van de LFC'ersquote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.
Oh vast wel, je blijft vast wel zondig genoeg.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar, zometeen zit ik niet meer bij de rest van de LFC'ers
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Met een dergelijke onbaatzuchtige actie wordt vast de hel voor jou al iets minder heet.
Je bent zo consequent als een echte gelovigequote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
Oh vast wel, je blijft vast wel zondig genoeg.
Nee, ik geef je een vinger, maar jij denkt meteen dat je allebei mijn armen krijgt.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Je bent zo consequent als een echte gelovige
Ow, dus mijn goede daad koelt de hel helemaal niet significant af. Mooie beloftequote:Op maandag 12 juni 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik geef je een vinger, maar jij denkt meteen dat je allebei mijn armen krijgt.
Het koelt de hel wel af, maar dat betekent nog niet dat je zomaar je straf ontloopt.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, dus mijn goede daad koelt de hel helemaal niet significant af. Mooie belofte
Beschouw het treinkaartje maar als een aflaat, dus reis vooral eerste klas.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:37 schreef Doffy het volgende:
Dan ga ik er ook geen treinkaartje in investeren
Twijfel je dan aan het woord van de HERE, die via mij nu tot je spreekt?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:42 schreef Doffy het volgende:
Ik zie de NS nu niet bepaald als een reddende instantie
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben altijd hoofdpijn, toch?
[..]
Je wil me bruut nemen op het bureau hier?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm... voor wat hoort wat... als jij ook maar 'werkt'![]()
niet alleen op het buro...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wil me bruut nemen op het bureau hier?
Jeey, klinkt alsof we ons wel gaan vermaken Frutsel!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet alleen op het buro...![]()
mag ik daarna genomen worden op de stoel???![]()
psst..we jagen de rest weer weg Alicey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |