Dank je.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Doffy het volgende:
Dan wens ik sommige mensen sterkte met in slaap te vallen
Jij zou gaan slapenquote:
Ook dat ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, je moet morgen weer helder zijn natuurlijk
Ow wacht, dat moet ik ook.
Nadeel is dan weer dat je niet vanzelf wakker wordt..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapenEn 5 uur opstaan is wel vroeg
Voordeel is wel dat het dan nog niet warm is
Daarvoor is een wekker handigquote:Op zondag 11 juni 2006 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat je niet vanzelf wakker wordt..
Lief hequote:
Trusten!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een douche pakken, en dan ook proberen te slapen.
is het wel een dwerghamster dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lief healleen moet ze nog heel erg groeien en ik debk dat doffy een mislukte dwerghamster is (die si wel heel groot)
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling isquote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lief healleen moet ze nog heel erg groeien en ik debk dat doffy een mislukte dwerghamster is (die si wel heel groot)
Dan is het goedquote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling is
Ja ej het was weekendquote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
Je had toch even kunnen berekenen hoeveel energie je Brits-witte huidje zou incasseren, Haus?
Je moet ook insmeren tegen zonnestraling, niet tegen radioactive straling. Dat laatste heb je op het strand toch geen last van, als het goed isquote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Haushofer het volgende:
En ik maar denken dat ik factor tsjernobyl had opgesmeerd vanmiddag op het strand...
Auw![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef Doffy het volgende:
Voetbal, tapas en de DaVinci code. Wat een rotdag
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:44 schreef miss_sly het volgende:
1-0![]()
en we hebben lekker tapas gegeten![]()
en we zijn naar de Da Vinci Code geweest
Heerlijke dag
Einde van de vakantie...morgen werken....![]()
Viel niet mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Doffy het volgende:
Dan wens ik sommige mensen sterkte met in slaap te vallen
In slaap vallen ging nog wel redelijkquote:
Die hebben het nodig of moeten vroeg opquote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef Light het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die nu al gaan slapen.
Ja tis helaas niet andersquote:Op maandag 12 juni 2006 06:16 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
niet goed geslapen en echt geen zin
het gewone leven begint weer.....met ook de minder leuke dingen....
wat is vakantie toch lekker
Maar dat geeft helemaal niets!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy's zijn altijd wat groter dan de bedoeling is
Er is altijd achtergrondstraling.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef Light het volgende:
[..]
Je moet ook insmeren tegen zonnestraling, niet tegen radioactive straling. Dat laatste heb je op het strand toch geen last van, als het goed is
Tapas gaat nog wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef Doffy het volgende:
Voetbal, tapas en de DaVinci code. Wat een rotdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |