Nee, hoor. Het is een erg lief en intelligent jongetje.quote:
Neppert.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook gymnasium gedaan![]()
Althans, eigenlijk atheneum, maar op mijn dsiploma staat gymnasium![]()
Jammer dat hij dan toch voetbalfan isquote:Op zondag 11 juni 2006 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het is een erg lief en intelligent jongetje.
Laatst zei hij: "Isegrim weet alles, want die heeft op het gymnasium gezeten!"
Het is zijn streven om ook naar het gymnasium te gaan.
Het is alleen gymnasium als je beide klassieke talen hebt gehad.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een beetje Latijn. Nou ja, lezen dan![]()
Ook op gymnasia zitten voetbalfans.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer dat hij dan toch voetbalfan is
Maar hijs nog jong.
Ik heb ook een certificaat dat ik onderbouw gymnasium - met Latijn en Grieks - heb afgerondquote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is alleen gymnasium als je beide klassieke talen hebt gehad.![]()
Mijn Latijn is nog behoorlijk goed. Grieks ietsje minder, maar ook nog redelijk.
Doffy en ik hadden ooit plannen om regelmatig te gaan vertalen, maar dat is er niet echt van gekomen tot nog toe.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb ook een certificaat dat ik onderbouw gymnasium - met Latijn en Grieks - heb afgerond![]()
Er bestaan heus wel intelligente voetbalfans hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gymnasium. Kennelijk kunnen daar ook idioten aan deelnemen.
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er bestaan heus wel intelligente voetbalfans hoor.
Hugo Borst bijvoorbeeld.![]()
![]()
[afbeelding]
En mijnnatuurlijk.
Zuurpruim.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.
Lief doen!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan komt die voetbalidioterie vast voort uit een hersenbeschadiging.
Je moet maar een keer mee naar een wedstrijd van Feyenoord.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op het gebied van voetbalidioterie dan.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet maar een keer mee naar een wedstrijd van Feyenoord.Het spel zegt mij ook niet zoveel, maar de sfeer eromheen is echt leuk (zolang je niet tussen de hooligans zit dan
).
En ed andere niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
1 schouder is gruwelijk verbrand na het doornemen van ckv in andermans tuin.
Zo zie je maar weer dat CKV een gevaarlijk vak is.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
1 schouder is gruwelijk verbrand na het doornemen van ckv in andermans tuin.
Neen, de zon scheen links van mijquote:Op zondag 11 juni 2006 20:28 schreef Alicey het volgende:
En ed andere niet?
heerlijk die laatste 2 maanden op schoolquote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Neen, de zon scheen links van mij.
Aftersun.
Ik heb dus morgen 2 uur gym op het heetst vd dag. Ik denk dat ik wel ga, maar demonstratief ga liggen zonnen. De leraren voeren ook geen reet uit, dus...
Sommige mensen moeten morgen weer vroeg opstaan..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef Light het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die nu al gaan slapen.
Mjuh, maar de grootheid moeheid wordt op een gegeven moment groter dan de grootheid temperatuur.quote:
Ja, ik moet morgen ook weer werken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen weer vroeg opstaan..
* Alicey moet er dus zo rond 6 weer uitquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ik moet morgen ook weer werken.
Ik begin om 10:30
Ik voeg er nog een derde grootheid aan toe: alcoholquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjuh, maar de grootheid moeheid wordt op een gegeven moment groter dan de grootheid temperatuur.
Dan draai ik me nog een keer omquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey moet er dus zo rond 6 weer uit
Die factor speelt hier niet mee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
Ik voeg er nog een derde grootheid aan toe: alcohol
Niets mis met wat koud drinken bij dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |