Ik ben net buiten geweest.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, je gaat binnen zitten fokken
Nederlands Elftal kijkenquote:
verjaardag van een vriendin van miss, mooi weer, drank en een groot scherm met voetbalquote:
je kan nu beter overdag slapen en 's nacht actief zijn jaquote:Op zondag 11 juni 2006 14:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, overdag is het toch te warm om echt actief te gaan doen.
Hij is keeper en speler?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:11 schreef Light het volgende:
[..]
Bal meenemen, kun je de wedstrijd naspelen daar
quote:
Er zijn vast meer mensen daarquote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is keeper en speler?![]()
Dat wil ik wel zien.
Handig toch, je hoeft niet eens te kijken om te weten wanneer er gescoord wordt.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]terug
.
Volgens mij is er net gescoord, ik hoorde wat mensen "Yeah!" roepen door de flat heen.
Hier is het lekker stil, opvallend genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik hoorde hier ook de hele straat schreeuwen
Ook alquote:Op zondag 11 juni 2006 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik hoorde hier ook de hele straat schreeuwen
Ik wil ook meer niet-geintegreerde allo's in de buurtquote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier is het lekker stil, opvallend genoeg.
ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Na 1 fles zou ik al helemaal weg zijn.
Mja, eten maakt 'n groot verschil. Maar ik drink maar heel weinig, dus gewenning is er niet bij voor mequote:
Zullen we er een paar ruilen? Krijg jij de allo's die geen pizza en shoarma bakken.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wil ook meer niet-geintegreerde allo's in de buurt
dat ook jaquote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, eten maakt 'n groot verschil. Maar ik drink maar heel weinig, dus gewenning is er niet bij voor me.
En die hebben we gewonnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ja hallo, er is net 1 wedstrijd gespeeld.
Mjah, meestal welquote:Op zondag 11 juni 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht altijd dat die twee synoniemen waren.
Maar om dan meteen de doen alsof de wereldtitel al binnen is, da's wat overdreven.quote:
Meer bier drinken dan. Of meer water.quote:Bier met die hitte is echt niet goed. Koppijn.
Zo hoort dat.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:22 schreef Light het volgende:
[..]
Maar om dan meteen de doen alsof de wereldtitel al binnen is, da's wat overdreven.
Zelfgemaakte munt-ijsthee.quote:Meer bier drinken dan. Of meer water.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn negenjarige neefje belde me om het MSN-adres van mijnte vragen.
Hij is helemaal fan van mijn
.
Verstandiger dan fan van oranje.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn negenjarige neefje belde me om het MSN-adres van mijnte vragen.
Hij is helemaal fan van mijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |