Ik heb al uitnodigingen afgeslagenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Wie wil er morgen met mij in de kroeg de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal kijken?
Niemand zeker.
verwijder zn postquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zet er maar een disclaimer onder dat de post niet noodzakelijk de mening weergeeft van de genoemde personen, en dat de genoemde personen alle verantwoordelijkheid van de hand wijzen. Ofzo.
Ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef miss_sly het volgende:
Zo, schoon en fris
Wat heerlijk om mijn tanden weer te kunnen poetsen met mijn electrische tandenborstel...is dat nou het toppunt van decadentie, dat je je electrische tandenborstel mist op vakantie?
Da's gewoon dom, want je had hem kunnen meenemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef miss_sly het volgende:
Zo, schoon en fris
Wat heerlijk om mijn tanden weer te kunnen poetsen met mijn electrische tandenborstel...is dat nou het toppunt van decadentie, dat je je electrische tandenborstel mist op vakantie?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's gewoon dom, want je had hem kunnen meenemen.
Morgen speelt Nederland. Ik zit nu al om het half uur op het toilet vanwege de zenuwenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nietes! Vanmiddag wordt het waarsch. al verplicht voetbal kijken voor me.
Verplicht?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit je in de selectie dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Morgen speelt Nederland. Ik zit nu al om het half uur op het toilet vanwege de zenuwen.
Dé oplossing: het leuk gaan vinden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij wel aangemeld, maar ben afgewezen. Niettemin draag ik mijn teamgenoten een warm hart toe en ervaar ik dezelfde spanningen als zij.quote:
Die buitenspelregel is niet zo ingewikkeld. Nee, het trekt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dé oplossing: het leuk gaan vinden.Ik snap nu zelfs de buitenspelregel al.
Ze weten niet wie ze afwijzen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij wel aangemeld, maar ben afgewezen. Niettemin draag ik mijn teamgenoten een warm hart toe en ervaar ik dezelfde spanningen als zij.
Verstand op nul, blik op oranje en meefeesten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die buitenspelregel is niet zo ingewikkeld. Nee, het trekt me gewoon niet.
Dat verstand op nul zal het probleem dan wel zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verstand op nul, blik op oranje en meefeesten.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad en ik weet zeker dat je mij graag had zien rennen in zo'n lekker strak broekje.
Als je gaat backpacken, kun je je bagage beter niet met zulke onzinnige dingen volstoppenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's gewoon dom, want je had hem kunnen meenemen.
Mjuh, voetbal is slecht voor de hersens, zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef FuifDuif het volgende:
Vier jaar geleden zat ik eens tijdens een westrijd die Nederland speelde in de kroeg en voor de grap juigde ik toen Nederland een doelpunt tegen kreeg. Nou nou, dat ontaarde bijna in een rel, want iemand wilde mij wel even een knal voor mijn bek geven. Dat gaat mij dan weer iets te ver.
Dan vraag je er ook om natuurlijk. Ik was laatst bij een kroeg in Rotterdam sigaretten halen voor mijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef FuifDuif het volgende:
Vier jaar geleden zat ik eens tijdens een westrijd die Nederland speelde in de kroeg en voor de grap juigde ik toen Nederland een doelpunt tegen kreeg. Nou nou, dat ontaarde bijna in een rel, want iemand wilde mij wel even een knal voor mijn bek geven. Dat gaat mij dan weer iets te ver.
Nouja, onzinnig... Hmm, misschien is backpacken niets voor mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je gaat backpacken, kun je je bagage beter niet met zulke onzinnige dingen volstoppen
maar ik ben blij dat ik hem weer kan gebruiken
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad en ik weet zeker dat je mij graag had zien rennen in zo'n lekker strak broekje.
Hahaha, zo anti-WK ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:07 schreef Alicey het volgende:
Zullen we samen het anti-oranje-offensief oprichten?
*vinger opsteekt* voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Wie wil er morgen met mij in de kroeg de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal kijken?
Niemand zeker.
Vieze kleren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:14 schreef miss_sly het volgende:
Backpacken is heeeeerlijk
Lekker gemakkelikj en flexibel, weinig gedoe en gemakkelijker sjouwen dan koffers ofzo
Alleen zijn wij niet van de budgethotels/hostels
Waar in Nederland?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Niemand zeker.
Oh, nou, we kunnen wel samen gaan dan.quote:
Die markering eraf halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben bezig met het wijzigen van bestandsnamen van bestand die gemarkeerd zijn als 'Alleen-lezen'. Is er ook een mogelijkheid om uit te schakelen dat Windows steeds vraagt of ik het wel zeker weet?
Ik denk genoeg hahaha hier haast elke kroeg wel dusja zal daar ook wel zo zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, nou, we kunnen wel samen gaan dan.Ik weet alleen niet echt welke kroegen een groot scherm hebben... Die vlak bij het station vast wel, die heeft ook giga veel oranjeversiering.
Kun je dat met een hele zooi bestanden tegelijk doen of kan dat alleen per bestand? Want anders maakt het natuurlijk geen ruk uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |