Ik bel jou zo nog ffquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Ja en ik krijg goddomme visite waar ik totaal niet op zit te wachten![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:15 schreef het_fokschaap het volgende:
thuis
Mexico![]()
![]()
hoi allemaal
hebben we nog wat gemist ?
Doe je 't nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Eik moet ik het huis nog opruimen maar ik heb geen zin
Hoe was het?quote:
Hej lekkere anaalprikkerquote:
hoop dooien is goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik heb trouwens gisteren Land of the Dead gekeken van Romero. Best wel grappige filmHoop dooien
![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef miss_sly het volgende:
waarom ben jij oranje?
nog steeds aan het wachtenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef miss_sly het volgende:
qu!![]()
Hoe is het?
Thnx Fruts
waarom ben jij oranje?
sinds wanneer heb jij een 2e pc?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit op twee computers te werken en nu wil ik steeds met de muis van de ene naar het scherm van de andere gaan.
Ik heb een laptop in bruikleen van mijn opleiding. Beneden in de kast staat nog een oude Windoosbak, dus feitelijk heb ik er drie.quote:
Was te raden natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet nu waarom mijn hond zo graag naar buiten wilde.
Hoop stront in de hal.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een laptop in bruikleen van mijn opleiding. Beneden in de kast staat nog een oude Windoosbak, dus feitelijk heb ik er drie.
Dat kan toch gewoon?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit op twee computers te werken en nu wil ik steeds met de muis van de ene naar het scherm van de andere gaan.
Ja, vast wel, maar de laptop is beveiligd tegen installaties e.d.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:27 schreef Light het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon?
http://synergy2.sourceforge.net/
Hmm... dan wordt het lastigerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar de laptop is beveiligd tegen installaties e.d.
same herequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:36 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond barbieknoeien.Zou eik morgen, maar mijn moeder vond vanavond een beter idee.
gelukkig niet zegquote:
Gezellie!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:36 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond barbieknoeien.Zou eik morgen, maar mijn moeder vond vanavond een beter idee.
Wachtte je daar al op, of is het pas sinds het WK?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg
wachten op therapie e.d.
Heel goed plan en als het kan ook voor DIGGER...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal voor de resterende WFL-ers ook Oranje aanvragen.
waag het nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef FuifDuif het volgende:
Whehehehequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef FuifDuif het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik oranje word dien ik een twintigvoudige banaanvraag in.quote:
Moet ik de post editen is jouw mening?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik oranje word dien ik een twintigvoudige banaanvraag in.
Samen met Ringo, die het allemaal maar plagiaat vindt.
Zet er maar een disclaimer onder dat de post niet noodzakelijk de mening weergeeft van de genoemde personen, en dat de genoemde personen alle verantwoordelijkheid van de hand wijzen. Ofzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Moet ik de post editen is jouw mening?
Aansluitend seks? Dan welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Wie wil er morgen met mij in de kroeg de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal kijken?
Niemand zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |