Dat moet ook wel met allemaal tegelijk kunnen. Gewoon via verkenner, bestanden selecteren, en dan eigenschappen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je dat met een hele zooi bestanden tegelijk doen of kan dat alleen per bestand? Want anders maakt het natuurlijk geen ruk uit...
Zullen we om half drie op het station afspreken en dan de eerste de beste kroeg induiken?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Light het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met allemaal tegelijk kunnen. Gewoon via verkenner, bestanden selecteren, en dan eigenschappen.
Nee, misschien doe ik wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zullen we om half drie op het station afspreken en dan de eerste de beste kroeg induiken?
Ik drink wel een paar pilsjes dan hoor, vind je dat vervelend?
Gewoon voor de ingang van het station?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee, misschien doe ik wel mee hoorbier is met dit weer best lekker
tis morgen zondag dus dan moet ik 13.45 trein pakken dan ben ik er iets over tweeën maar vermaak me wel hoor
waar spreken we af op station zelf?
Primaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon voor de ingang van het station?
Ik heb ook wel iets oranjes denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik zal uiteraard mijn oranje T-shirt aandoen.
voor 5 euro 3,5 kg was netjes gewassen, gestreken en opgevouwen binnen 2,5 uur retourquote:
Maar niet elke dag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
voor 5 euro 3,5 kg was netjes gewassen, gestreken en opgevouwen binnen 2,5 uur retour
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets oranjes denk ik
ik ben niet verwendquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben zowaar verwender dan sly.
Je kunt overigens trots zijn op me, sly. Ik vind mijn nieuwe baan hartstikke leuk.
Het went ook vast wel, maar doe mij maar gewoon een motel ofzo. Dat mag dan gerust een cheap motel zijn, dat maakt niet uit. Als ik maar kan douchen en wassen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben niet verwend
nou ja, misschien een heel klein beetje danmaar dan is reizen en backpacken juist goed voor je, je leert een stuk gemakkelijker te worden
![]()
Ik doe ook iedere dag schone kleren aan en schaap ook, maar je komt op zo'n vakantie een heel eind met wat shirts en een wasserette op z'n tijd.
Vroeg opstaan is voor mij nooit een probleem geweest hoor. En ik werk maar 28 uur per week. Straks als mijn college op vakantie is, ga ik drie weken lang bijna vijftig uur per week werken.quote:fijn dat je je baan leuk vindt
en hoe bevalt het om zo vroeg op te moeten en zoveel uren te moeten werken?
Lekker toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:29 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Warm
net bijna een uur buiten gelopen in de zon
weet je hoe warm het isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker toch?Ik zit bijna de hele dag binnen omdat ik aan het werk ben.
Niet zeuren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je hoe warm het is
ongeveer een half uur over de hei, wel zon, bijna geen wind
niet fijn
ik krijg er alleen maar koppijn vanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zeuren.We hebben eindelijk mooi weer.
tijdens het lopen al een liter water opquote:
Jij hebt toch zo'n tas die uhh uhh, Kiefer Sutherland in 24 ook heeft?quote:
klopt jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n tas die uhh uhh, Kiefer Sutherland in 24 ook heeft?
Tenminste dat werd mij hier thuis verteld.
Nou er wordt wel eens meegelezen in het 24 topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
klopt ja
hoe weet men dat bij jou thuis?
via amazon.comquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou er wordt wel eens meegelezen in het 24 topic.![]()
Aangezien men die hier ook op de voet volgt.![]()
Weet jij nog waar je die bestelt hebt enz... ?
oo creditcard, mja, laat dan maar .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
via amazon.com
heb alleen geen creditcard, dus heb em via een mede-fokker besteld
ik zoek wel ff een linkje
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/104-7437955-1066369?v=glance&n=1036592quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
via amazon.com
heb alleen geen creditcard, dus heb em via een mede-fokker besteld
ik zoek wel ff een linkje
Da's niet veel als je een uur in de volle zon loopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
tijdens het lopen al een liter water op
Een toekomstig latent pubermeisjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen: Liesje
[afbeelding]
en ja de hamster heeft rode oogjes irl
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik aan jullie voorstellen: Liesje
[afbeelding]
en ja de hamster heeft rode oogjes irl
omdat Marokko niet mee doet. Opportunistisch integrerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
De buren van mijn moeder zijn Marokkaans en spreken amper Nederlands. Maar wel hun hele huis met oranje versierd.
Zijn jij en Syl nog van de voetbal?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
omdat Marokko niet mee doet. Opportunistisch integreren
Zijn er nog gezonde mensen in de LFC vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jazeker
morgen in het Vondelpark kijken naar eerste wedstrijd van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |