Ik wilde 'm net plaatsen ...quote:
Waarschijnlijk wou ze aandacht, en die heeft ze vast en zeker gekregen. Maar mijn eerste gedachte was: Hoe krijg je het bij mekaar geraapt!?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net plaatsen ...
Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n outfit denkt: Zo, nu kan ik met opgeheven hoofd (en haar) de deur uit. ?
Ze doet het met Sambora, die staat niet bepaald voor klassequote:Op zondag 11 juni 2006 10:28 schreef Together-Alone het volgende:
Weird, normaal ziet Denise er toch wel redelijk classy uit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
Ze probeerde waarschijnlijk The Pussycat Dolls te imiteren, en het werd Pussycat Snol.
Was het niet voor een verkleedfeest of zoquote:
Op de wand achter haar staat het logo van de Pussycat Dolls, dus wellicht dat die avond in het teken van hen stond.quote:
quote:
Ik heb gelezen (ik weet niet meer waar, kga zo even zoeken), dat ze optrad met de Pussycat Dolls die avond.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de wand achter haar staat het logo van de Pussycat Dolls, dus wellicht dat die avond in het teken van hen stond.
Dan nog slaat ze de plank faliekant mis.
idd. Dus er is in ieder geval een reden voor die hoerenoutfitquote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb gelezen (ik weet niet meer waar, kga zo even zoeken), dat ze optrad met de Pussycat Dolls die avond.
ook wel kut dat ze dan precies naast Kate Moss moet lopen, voor het contrastquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
De outfit van de vriendin van Kate Moss
Hip willen zijn, maar er niet bepaald het figuur voor hebben.
Dit is ook weer zo'n trend die echt alleen bij slanke vrouwen staat.
[afbeelding]
Tijdens haar zwangerschap was ze inderdaad enorm gegroeid. Blijkbaar zijn al die extra kilo's weer verdwenen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:47 schreef bleiblei het volgende:
Was Melissa Joan Hart niet ontzettend dik geworden?
Nou, Kate Moss heeft ook echt zo'n lelijk ding aanquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
De outfit van de vriendin van Kate Moss
Hip willen zijn, maar er niet bepaald het figuur voor hebben.
Dit is ook weer zo'n trend die echt alleen bij slanke vrouwen staat.
[afbeelding]
Maar wel met killer boots! Damn, die wil ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, Kate Moss heeft ook echt zo'n lelijk ding aanHoewel ze het dan wel weer kan hebben, maar goed
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:34 schreef Hills het volgende:
[..]
Maar wel met killer boots! Damn, die wil ik ook.
Ik vind dat ding EN die laarzen haar heel mooi staanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, Kate Moss heeft ook echt zo'n lelijk ding aanHoewel ze het dan wel weer kan hebben, maar goed
die schoenen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:01 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan.
Ik weet niet of deze al is geplaatst dus sorry als die al oud is.
Wil ze haar benen expres dik laten lijken of zoquote:
hé zo'n ding had ik vroeger ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:00 schreef Nuna het volgende:
Tori Spelling
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Stansfield het volgende:
Trijntje Oosterhuis
[afbeelding]
Uit Beroemd en zwanger deel 7 en de credits gaan naar hardsilence
tering zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:17 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Jawel het is Mary-Kate Olsen.
Vastgelegd en kijk uit met wat je roept!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef Isegrim het volgende:
Als dat hip wordt, eet ik mijn oranje WK-hoed op.
Ik had 'm gevolgd ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vastgelegd en kijk uit met wat je roept!
Xebro. Held op sok.
poeh, gelukkig heb ik een zoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef apestaartje het volgende:
Maar waarschijnlijk is ze stiekem hartstikke hip.
(Ik zie al van die Elle Girl lezende, 14-jarige meisjes voor me: "Ik wil ook zo'n jurk, want Mary-Kate draagt het ook!")
Het ergste is misschien wel dat je gewoon 99 % zeker weet dat ze een paar duizend euro heeft betaald voor dat vodje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef Isegrim het volgende:
Als dat hip wordt, eet ik mijn oranje WK-hoed op.
jemig, kon ze niet nog een paar van die sierspelden aanschaffen of was het geld op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Zie je ook mooi de binnenkant van haar strakke bovenbenenEn vergeet het hoofd niet...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig, kon ze niet nog een paar van die sierspelden aanschaffen of was het geld op?
Ik moest aan een harlekijn denken:quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
Ziet er echt niet uit, niet zo zeer de kleding maar meer in combinatie met dat gratenpakhuis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
van mij mag het best gedragen wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
De legging moet verbannen worden uit het straatbeeld![]()
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie had dat ooit verwacht, de legging is terug..
Is dit een recente pic?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterIn Parijs loopt iedereen er zowat mee
O ja, Nicole Richie:
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Hills het volgende:
Ik zou het zelf nooooooit aantrekken, maar vind het bij haar wel leuk staan. Maar ja; zij zou er zelfs in een jutezak nog goed uitzien.
Zo lijkt ze op Janice Dickinsonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado, wat een afschuwelijk shirtje/stropdasgeval heeft ze aan![]()
De broek is wel leuk![]()
Nu je het zegtquote:
En dat noemen ze dan een stijlicoonquote:
"WTF? I'll call you later!"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:33 schreef Moja het volgende:
Die kop van die man op de achtergrond ook.
OK beetje lame van dat joggingpak, maar ik ik vind Roseanne er echt goed uitzien hier! Dat blonde haar staat ook leukquote:Op zondag 25 juni 2006 23:10 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Roseanne Barr, in een joggingpak naar een premiere gaan![]()
![]()
Ik vind dat Mariah het hier beter droeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef poohy het volgende:
Paris Hilton nog maar weer eens een keer![]()
[afbeelding]
Heather Graham![]()
[afbeelding]
Mariah Carey loopt er gelukkig ook altijd stijlvol bij![]()
[afbeelding]
Ja ze staat tussen 2 negers in.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik vind dat Mariah het hier beter droeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat ligt meer aan de schoenen denk ik.
Ook zo'n smerige buik met een diep naveltjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef apestaartje het volgende:
(Again...)
Mariah die denkt dat ze nog steeds 16 is. Of de wereld voor de gek probeert te houden.
Met zulke kleertjes hangt heel de plaatselijke Coolcat vol.
Je zou haast een apart topic voor dat mens aan kunnen maken, maar dat is net iets teveel eer.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Turbomuis het volgende:
Patricia Arquette is getrouwd. In een jurk. Een jurk met een sluier. Ofzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik daarvoor ook alquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef Moja het volgende:
Ik heb door dit topic echt een grafhekel gekregen aan die kop van Mariah Carey![]()
poe poe, wat een geweldquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Borin het volgende:
God bless Jodie March![]()
[afbeelding]
Op de premiere in Londen van Lindsay Lohan's nieuwe film Just my luck.
Als je een beetje naar boven ging, zag je dat deze foto al geplaatst wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Borin het volgende:
God bless Jodie March![]()
[afbeelding]
Op de premiere in Londen van Lindsay Lohan's nieuwe film Just my luck.
Oei, dat maakt haar erg kolosaalquote:
Afschuwelijk gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Borin het volgende:
Amanda Lepore
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Het'heeft anders al heel wat spuiten gehad hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef rena het volgende:
[..]
Afschuwelijk gewoon.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou een spuitje moeten krijgen
![]()
OMG, is die rechter ook echt een Pussycat doll?Ze lijkt echt oud!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Nuna het volgende:
Deze kan ik jullie niet ontnemen: The Pussycat Dolls
[afbeelding]
Tara Reid
[afbeelding]
Nee, dit zijn Cole en Dylan Sprouse, die speelden o.a. het zoontje van Ross in Friends en het zoontje van Adam Sandler in Big Daddy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:55 schreef poohy het volgende:
Waren die twee jongetjes niet die tweeling die in Full House speelde? Beetje aan het einde van de serie?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:06 schreef poohy het volgende:
Pink wilde blijkbaar niet herkend worden![]()
[afbeelding]
Is dat jurkje uit papier geknipt ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef apestaartje het volgende:
Wat een leuk jurkje.(Voor wie niet weet wie het is: Het is Anne Robinson, van 'The Weakest Link' op de BBC. Hier deed Chazia Mourali dat programma.)
[afbeelding]
Ok, de kleur staat me niet aan bij die van Mariah, maar voor de rest is het nog een van de minst erge dingen van haar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Mariah Carey
[afbeelding]
net zo'n roze highlight stift..
Uma Thurman
[afbeelding]
een spijkerjasje op de premiere van je nieuwe film![]()
maar wel een leuk spijkerjasjequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Uma Thurman
[afbeelding]
Als je zo'n figuur hebt kun je beter niet van die strakke kleding dragen. En al helemaal niet in de kleur varkenroze.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok, de kleur staat me niet aan bij die van Mariah, maar voor de rest is het nog een van de minst erge dingen van haar...
En ok, de gelegenheid is niet de meest geweldige voor zo'n uitfit, maar ik vind de kleding wel leuk
Mariah heeft helemaal niet zo'n slecht figuur, vind ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je zo'n figuur hebt kun je beter niet van die strakke kleding dragen. En al helemaal niet in de kleur varkenroze.
met trui, zonder trui, het blijft een lelijke outfit, damn!!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Nuna het volgende:
Hier Jessica Simpson zonder trui
[afbeelding]
Ik denk dat ze de volgende dag een siliconen-infectie is opgelopen door een lekkende silicoonquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Dat zou nog ordinair zijn in een hoerentent.
wtf, die is toch zeker wel gesoeptquote:
Nee, die foto is niet gesoept volgens mijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:29 schreef Heidi- het volgende:
[..]
wtf, die is toch zeker wel gesoeptzij is hardstikke slank, bij haar laatste concerten ook
http://photos.lacoccinelle.net/06/68/240668.jpg
Misschien houd ze van jojo-en.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, die foto is niet gesoept volgens mij![]()
Paar topics terug was ze op het strand toen was ze ook al stevig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, die foto is niet gesoept volgens mij![]()
Goeie goden ,waar is haar middel gebleven???quote:
Ik heb geen idee. Toch vind ik het lelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is fout bedóeld. Dan vind ik het wel leuk.Was het op een gayfeest ofzo?
Dat is te hopen voor Christina van niet, Cindy is 53 namelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die kop!
Dat is net Christina Aguilera over tien jaar![]()
Als we zo gaan beginnen weet ik er nog wel een paarquote:
quote:
Voor diegene die het niet was opgevallen: Uit voorgaande post: Gwen & Paris in dezelfde jurk, maar vergeleken met Paris lijkt Gwen wel een olifant.quote:
Het lijkt alsof ze in haar broek gepist heeft.quote:
Ook goed, ik hou die twee nooit uit mekaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
Volgens mij is het Asley, maar ja...
Paris loopt op hakken, Gwen op slippers, en Gwen heeft ook net een kind gekregen. Ik vind het juist tof dat ze niet meteen na de bevalling als een idioot is gaan trainen zodat ze weer zo eng dun zou worden. Ze ziet er beter uit dan plastic Paris.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
[..]
Voor diegene die het niet was opgevallen: Uit voorgaande post: Gwen & Paris in dezelfde jurk, maar vergeleken met Paris lijkt Gwen wel een olifant.
beetje cliche met haar huwelijk met Tommy Leequote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Spammie en Kid Rock, hun trouwoutfit.
[afbeelding]
Daar past een heel lijk inquote:Op maandag 31 juli 2006 09:47 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dat grote tassen hip zijn in Hollywood, was al duidelijk, maar Mary-Kate Ashley Olsen gaat wel héél erg ver in die hype....![]()
[afbeelding]
Dat was ook de grap van de site waar ik hem van heb.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef apestaartje het volgende:
[gemeen]Haar zusje zou er bijna in passen.[/gemeen]
Voor iemand die vrij mager is, is dit geen mooie outfit. Een vollere dame zou het veel beter staan.quote:
Precies, het is en blijft Cyndi Lauper en ik vind dit juist bij haar horen. Bij haar staat het juist saai als ze een 'doorsnee' outfit aatrekt. Ze staat hier nou eenmaal bekend om.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen weet ik er nog wel een paar
[afbeelding]
[afbeelding]
't Blijft Cyndi Lauper natuurlijk
(hoe oud de foto's zijn weet ik niet)
Ik vind ze geweldigquote:
Die was rechter in Ally McBealquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dyan Cannon, niet bekend bij mij, maar wel een vermelding waard, dacht ik zo![]()
[afbeelding]
Die heeft in Ally McBeal gespeeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dyan Cannon, niet bekend bij mij, maar wel een vermelding waard, dacht ik zo![]()
Ze is 69, natuurlijk heeft ze hangborsten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die was rechter in Ally McBeal
Mooie beha though.
En hangborsten.
dat is Ashlee simpson niet, maar volgens mij sienna millerquote:
Dat is haar zeker weten wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:17 schreef Heidi- het volgende:
[..]
dat is Ashlee simpson niet, maar volgens mij sienna miller
oke, ze is 69, maar ze hoeft er toch niet uit te zien alsof ze in een hoosbui terecht is gekomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is 69, natuurlijk heeft ze hangborsten.
Is ze 69quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is 69, natuurlijk heeft ze hangborsten.
Whipper heette ze daarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heeft in Ally McBeal gespeeld.
Zo dat ziet er echt niet uitquote:
Die houdt ook van Taaaiigguuurrrrrquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:19 schreef m@x het volgende:
Mischa Barton lijkt in dat jurkje wel het zusje van Nel Veerkamp
Ze draagt bijna alleen maar kleding van d'r eigen lijnquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef LaDi het volgende:
Die kleding van Gwen is ook nog van haar eigen kledinglijn...![]()
Meestal heeft ze wel erg leuke dingen aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ze draagt bijna alleen maar kleding van d'r eigen lijnWat een gedrochten loopt ze in zeg de laatste tijd
![]()
Van d'r eigen babylijn jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haar zoontje Kingston heeft ook altijd leuke kleertjes aan
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Mariah Carey
[afbeelding]
net zo'n roze highlight stift..
Uma Thurman
[afbeelding]
Zo zien ze er nog wel acceptabel uit........quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Tara Reid
Leuk jurkje, als je een bescheiden cupmaat hebt, tenminste.
edit: ja nu zit ik te twijfelen of dit nu hier hoort of in Celebs onflatteus op de kiek # 28!![]()
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur om Britney niet helemaal.. ze zwanger... dus dik jah.. heel normaal. Overigens een mooie zwangere vrouw![]()
Oef, ze ziet er wel goed uit, ze kleed zich alleen niet naar haar figuur zoals het nu is, volgens mij denkt ze nog steeds de kleding te kunnen dragen die ze drie jaar geleden droeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney, zou je dat nou wel doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens, ze straalt, maar dat rare babydoll-achtige dingetje is niet helemaal gepast in haar toestand.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur om Britney niet helemaal.. ze zwanger... dus dik jah.. heel normaal. Overigens een mooie zwangere vrouw![]()
Ze heeft dan ook 2 kinderen achter elkaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.
Nou, dat is dan blijkbaar niet de carriere geworden waar ze op had gehooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Eva Pigford, ooit winnares van ANTM:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel veel vrouwen komen aan tijdens hun zwangerschap, en dijen uit. Niks bijzonders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.
Ja, tuurlijk en dan kom je ook aan. Ook helemaal niet erg, maar ze kan haar kleren toch wel aanpassen? Ze ziet er nu echt vadsig uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook 2 kinderen achter elkaar.
Ik vind haar inderdaad mooi stralen de laatste tijd. Haar haarkleur staat 'r wel, geeft haar minder de 'bimbo' look.
Als je zwanger bent hoef je je niet persee in te kleine wanstaltige outfits te vertonen hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Idd, en je hoeft niet meteen alles te vreten wat los of vast zit. En dan maar klagen dat het er allemaal niet meer af gaat na de bevallingquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je zwanger bent hoef je je niet persee in te kleine wanstaltige outfits te vertonen hoor.
Kijk en daar sla je de plank mis. Zwangere vrouwen mogen alles eten wat los en vast zit, ze eten immers voor tweequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd, en je hoeft niet meteen alles te vreten wat los of vast zit. En dan maar klagen dat het er allemaal niet meer af gaat na de bevalling
Heeft zij niet ook pas een baby gehad? Dan zou ik mijn lichaam ook willen bedekkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een gruwelijke omajurk draagt Mariska Hargitay (o.a. Law&Order: Special Victims Unit, heeft ze kort haar).
[afbeelding]
Eerder andersom.....quote:Op zondag 3 september 2006 11:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Alleen die schoenen van JLo zijn verschrikkelijk, verder ziet de outfit er toch niet slecht uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |