hé zo'n ding had ik vroeger ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:00 schreef Nuna het volgende:
Tori Spelling
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef Stansfield het volgende:
Trijntje Oosterhuis
[afbeelding]
Uit Beroemd en zwanger deel 7 en de credits gaan naar hardsilence
tering zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:17 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Jawel het is Mary-Kate Olsen.
Vastgelegd en kijk uit met wat je roept!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef Isegrim het volgende:
Als dat hip wordt, eet ik mijn oranje WK-hoed op.
Ik had 'm gevolgd ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vastgelegd en kijk uit met wat je roept!
Xebro. Held op sok.
poeh, gelukkig heb ik een zoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef apestaartje het volgende:
Maar waarschijnlijk is ze stiekem hartstikke hip.
(Ik zie al van die Elle Girl lezende, 14-jarige meisjes voor me: "Ik wil ook zo'n jurk, want Mary-Kate draagt het ook!")
Het ergste is misschien wel dat je gewoon 99 % zeker weet dat ze een paar duizend euro heeft betaald voor dat vodje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef Isegrim het volgende:
Als dat hip wordt, eet ik mijn oranje WK-hoed op.
jemig, kon ze niet nog een paar van die sierspelden aanschaffen of was het geld op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Zie je ook mooi de binnenkant van haar strakke bovenbenenEn vergeet het hoofd niet...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig, kon ze niet nog een paar van die sierspelden aanschaffen of was het geld op?
Ik moest aan een harlekijn denken:quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
Ziet er echt niet uit, niet zo zeer de kleding maar meer in combinatie met dat gratenpakhuis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
van mij mag het best gedragen wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
De legging moet verbannen worden uit het straatbeeld![]()
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie had dat ooit verwacht, de legging is terug..
Is dit een recente pic?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterIn Parijs loopt iedereen er zowat mee
O ja, Nicole Richie:
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Hills het volgende:
Ik zou het zelf nooooooit aantrekken, maar vind het bij haar wel leuk staan. Maar ja; zij zou er zelfs in een jutezak nog goed uitzien.
Zo lijkt ze op Janice Dickinsonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado, wat een afschuwelijk shirtje/stropdasgeval heeft ze aan![]()
De broek is wel leuk![]()
Nu je het zegtquote:
En dat noemen ze dan een stijlicoonquote:
"WTF? I'll call you later!"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:33 schreef Moja het volgende:
Die kop van die man op de achtergrond ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |