Ik moest aan een harlekijn denken:quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
Ziet er echt niet uit, niet zo zeer de kleding maar meer in combinatie met dat gratenpakhuis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef Syytön het volgende:
Dit is echt dramatisch.![]()
(Sienna Miller)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat deze wereld heen?![]()
van mij mag het best gedragen wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
De legging moet verbannen worden uit het straatbeeld![]()
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie had dat ooit verwacht, de legging is terug..
Is dit een recente pic?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weer terug, alleen Nederland loopt weer eens achterIn Parijs loopt iedereen er zowat mee
O ja, Nicole Richie:
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Hills het volgende:
Ik zou het zelf nooooooit aantrekken, maar vind het bij haar wel leuk staan. Maar ja; zij zou er zelfs in een jutezak nog goed uitzien.
Zo lijkt ze op Janice Dickinsonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado, wat een afschuwelijk shirtje/stropdasgeval heeft ze aan![]()
De broek is wel leuk![]()
Nu je het zegtquote:
En dat noemen ze dan een stijlicoonquote:
"WTF? I'll call you later!"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:33 schreef Moja het volgende:
Die kop van die man op de achtergrond ook.
OK beetje lame van dat joggingpak, maar ik ik vind Roseanne er echt goed uitzien hier! Dat blonde haar staat ook leukquote:Op zondag 25 juni 2006 23:10 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Roseanne Barr, in een joggingpak naar een premiere gaan![]()
![]()
Ik vind dat Mariah het hier beter droeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef poohy het volgende:
Paris Hilton nog maar weer eens een keer![]()
[afbeelding]
Heather Graham![]()
[afbeelding]
Mariah Carey loopt er gelukkig ook altijd stijlvol bij![]()
[afbeelding]
Ja ze staat tussen 2 negers in.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik vind dat Mariah het hier beter droeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat ligt meer aan de schoenen denk ik.
Ook zo'n smerige buik met een diep naveltjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef apestaartje het volgende:
(Again...)
Mariah die denkt dat ze nog steeds 16 is. Of de wereld voor de gek probeert te houden.
Met zulke kleertjes hangt heel de plaatselijke Coolcat vol.
Je zou haast een apart topic voor dat mens aan kunnen maken, maar dat is net iets teveel eer.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Turbomuis het volgende:
Patricia Arquette is getrouwd. In een jurk. Een jurk met een sluier. Ofzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik daarvoor ook alquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef Moja het volgende:
Ik heb door dit topic echt een grafhekel gekregen aan die kop van Mariah Carey![]()
poe poe, wat een geweldquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Borin het volgende:
God bless Jodie March![]()
[afbeelding]
Op de premiere in Londen van Lindsay Lohan's nieuwe film Just my luck.
Als je een beetje naar boven ging, zag je dat deze foto al geplaatst wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:27 schreef Borin het volgende:
God bless Jodie March![]()
[afbeelding]
Op de premiere in Londen van Lindsay Lohan's nieuwe film Just my luck.
Oei, dat maakt haar erg kolosaalquote:
Afschuwelijk gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Borin het volgende:
Amanda Lepore
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Het'heeft anders al heel wat spuiten gehad hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef rena het volgende:
[..]
Afschuwelijk gewoon.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou een spuitje moeten krijgen
![]()
OMG, is die rechter ook echt een Pussycat doll?Ze lijkt echt oud!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Nuna het volgende:
Deze kan ik jullie niet ontnemen: The Pussycat Dolls
[afbeelding]
Tara Reid
[afbeelding]
Nee, dit zijn Cole en Dylan Sprouse, die speelden o.a. het zoontje van Ross in Friends en het zoontje van Adam Sandler in Big Daddy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:55 schreef poohy het volgende:
Waren die twee jongetjes niet die tweeling die in Full House speelde? Beetje aan het einde van de serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |