Zo dat ziet er echt niet uitquote:
Die houdt ook van Taaaiigguuurrrrrquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:19 schreef m@x het volgende:
Mischa Barton lijkt in dat jurkje wel het zusje van Nel Veerkamp
Ze draagt bijna alleen maar kleding van d'r eigen lijnquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef LaDi het volgende:
Die kleding van Gwen is ook nog van haar eigen kledinglijn...![]()
Meestal heeft ze wel erg leuke dingen aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ze draagt bijna alleen maar kleding van d'r eigen lijnWat een gedrochten loopt ze in zeg de laatste tijd
![]()
Van d'r eigen babylijn jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haar zoontje Kingston heeft ook altijd leuke kleertjes aan
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Mariah Carey
[afbeelding]
net zo'n roze highlight stift..
Uma Thurman
[afbeelding]
een spijkerjasje op de premiere van je nieuwe film![]()
Zo zien ze er nog wel acceptabel uit........quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Tara Reid
Leuk jurkje, als je een bescheiden cupmaat hebt, tenminste.
edit: ja nu zit ik te twijfelen of dit nu hier hoort of in Celebs onflatteus op de kiek # 28!![]()
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur om Britney niet helemaal.. ze zwanger... dus dik jah.. heel normaal. Overigens een mooie zwangere vrouw![]()
Oef, ze ziet er wel goed uit, ze kleed zich alleen niet naar haar figuur zoals het nu is, volgens mij denkt ze nog steeds de kleding te kunnen dragen die ze drie jaar geleden droeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney, zou je dat nou wel doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |