quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef KRS het volgende:
Jeeeeeeeeeeeezus..... Dat bikinebroekje van Nicole Richie flubbert gewoon aan de vóórkant!!!!!
Hoe kríjgt ze het voor elkaar???
Charlote Church gained a litlle weight...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou ik denk echt dat ze dat expres doet, want dat broekje is gewoon maat 38 of 40 ofzo. Je kunt echt wel -zelfs in haar maat- een passend broekje vinden hoor
Ik zag gisteren toevallig een documentaire op Belg 1 over Pro-ana figuren, die adoreren dit soort mensen totaal, nicole zal zich daar ook wel onder scharen ...
Ik dacht dat ze op de betere weg was, maar blijkbaar....![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:26 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat valt op de rechter foto nog wel mee vind ik, sterker nog, daar is het wel een lekker ding!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG, als je zoiets draagt wíl je gewoon dat iedereen je tieten ziet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind die boob ook zo.... massief! Het ziet er niet mooi en zacht uit ofzo, meer alsof het een ei is dat als je er in knijpt, allemaal eiwit en eigeel lekt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil NOG lelijker worden dan ze al was? Het is haar gelukt
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Nadia11 het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich niet lelijk! Alleen, ze heeft nogal een aparte 'stij'l![]()
Misschien is het een soort superlijm dat haar gezicht bij elkaar houdtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Cher, Alsof bij haar een gezichtsmasker nog helpt
.
Idd, alhoewel hij perfect zou passen in dat topic over verspookte vrouwen of zoietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef The_Voice_Within het volgende:
Deze werd ook nog geplaats op de valreep van het vorige topic, maar ik vind hem weinig onflatteus, ondanks dat het Fergie is.![]()
[afbeelding]
Misschien was die roddel dat ze een rib weg heeft laten halen toch waar als je zo deze foto bekijkt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien is het een soort superlijm dat haar gezicht bij elkaar houdt
En mensen die alleen de video-clips zien denken dat het een lekker ding isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd, alhoewel hij perfect zou passen in dat topic over verspookte vrouwen of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of Cher nog kan knipperen.
Rara wie is dit? (Ok, opzettelijk onflatteus maar wel een leuke TVP)
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]Had ik het nog goed ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of Cher nog kan knipperen.
Rara wie is dit? (Ok, opzettelijk onflatteus maar wel een leuke TVP)
[afbeelding]Nou, die foto van jou is erger ik geef toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
Perezquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef kikoooooo het volgende:
Wie zet die teksten eigenlijk altijd bij sommige foto's? Op de foto's, in paint... welke site doet dat?
Weinig onflateus lijkt me...gewoone en lekker ding in haar bijna nakie in haar slaapkamer...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef Scandalous het volgende:
Ze is een 'cool mom'![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |