Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur om Britney niet helemaal.. ze zwanger... dus dik jah.. heel normaal. Overigens een mooie zwangere vrouw![]()
Oef, ze ziet er wel goed uit, ze kleed zich alleen niet naar haar figuur zoals het nu is, volgens mij denkt ze nog steeds de kleding te kunnen dragen die ze drie jaar geleden droeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney, zou je dat nou wel doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens, ze straalt, maar dat rare babydoll-achtige dingetje is niet helemaal gepast in haar toestand.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur om Britney niet helemaal.. ze zwanger... dus dik jah.. heel normaal. Overigens een mooie zwangere vrouw![]()
Ze heeft dan ook 2 kinderen achter elkaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.
Nou, dat is dan blijkbaar niet de carriere geworden waar ze op had gehooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Eva Pigford, ooit winnares van ANTM:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel veel vrouwen komen aan tijdens hun zwangerschap, en dijen uit. Niks bijzonders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kijk normaal als je zwanger bent groeit alleen je buik (oke borsten ook een beetje), maar bij britney is alles kolosaal geworden.
Ja, tuurlijk en dan kom je ook aan. Ook helemaal niet erg, maar ze kan haar kleren toch wel aanpassen? Ze ziet er nu echt vadsig uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook 2 kinderen achter elkaar.
Ik vind haar inderdaad mooi stralen de laatste tijd. Haar haarkleur staat 'r wel, geeft haar minder de 'bimbo' look.
Als je zwanger bent hoef je je niet persee in te kleine wanstaltige outfits te vertonen hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
Idd, en je hoeft niet meteen alles te vreten wat los of vast zit. En dan maar klagen dat het er allemaal niet meer af gaat na de bevallingquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je zwanger bent hoef je je niet persee in te kleine wanstaltige outfits te vertonen hoor.
Kijk en daar sla je de plank mis. Zwangere vrouwen mogen alles eten wat los en vast zit, ze eten immers voor tweequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd, en je hoeft niet meteen alles te vreten wat los of vast zit. En dan maar klagen dat het er allemaal niet meer af gaat na de bevalling
Heeft zij niet ook pas een baby gehad? Dan zou ik mijn lichaam ook willen bedekkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een gruwelijke omajurk draagt Mariska Hargitay (o.a. Law&Order: Special Victims Unit, heeft ze kort haar).
[afbeelding]
Eerder andersom.....quote:Op zondag 3 september 2006 11:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Alleen die schoenen van JLo zijn verschrikkelijk, verder ziet de outfit er toch niet slecht uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |