flikker op kuthomoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Liever een homo dan een vrouwenbasherquote:
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Nee, ze heeft een reet als een bijzettafeltje, speciaal naar gezocht toen ik ging daten, daar kan ik mooi mn bier opzetten.quote:
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.
Da's het mooiste wat de natuur ooit heeft voortgebracht. Ja, mijn vriendin ja, die wel.
Dominantiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef thefunny het volgende:
En wat mij het hardste irriteert aan vrouwen is dominantie.
Ja, en dan net op het moment dat je gewoon rustig wil eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef slashyou het volgende:
En tijdens het eten moeten de de dag met je doornemen
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemen![]()
Lul je eigen verhaal maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:12 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.
Wel als je ze net lekker in de kont aan t nuecken bentquote:
En als je niet luistert worden ze pissig, andersom naar jou luisteren is er echter niet bij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:11 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ja, en dan net op het moment dat je gewoon rustig wil eten.
Ze zijn met meer, maar kwantiteit is geen kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat ze altijd als minderheidsgroepering behandeld willen worden. Terwijl er gewoon evenveel van zijn als van ons
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk? En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef slashyou het volgende:
En tijdens het eten moeten de de dag met je doornemen
Omdat een man vaak even met rust gelaten wil worden als ie een drukke dag op zn werk achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat irriteert je het hardste?
[..]
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk? En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?
Omdat het vaak nergens over gaat, dom gezwets/geroddel over collega's, werk, etc. wat alleen nog enigszins interessant is als je er direct mee te maken hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat irriteert je het hardste?
[..]
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk?
Heeft hij je nog niet geneukt? Ben je langer dan 1:50 en minder zwaar dan 80kg?quote:En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef Excuusneger het volgende:
Dat ze altijd sorry zeggen
Ze voelde natuurlijk hoe klein je apparaat was en zei sorry om medelijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddLiep ik net op het werk per ongeluk expres met mn apparaat tegen de kont van zo'n meisje, zegt ze sorry
Niks sorry! Bukken verdomme!
waarom heb jij mijn plaatje gejat kutpauper.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:45 schreef K33T het volgende:
Vrouwen...
Als ik hier zou gaan posten, zou de database propvol zitten. Dus, ik kan niet meeposten hier.
Gut wat zijn ze allemaal zieligquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef ch0c0 het volgende:
Dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef Laton het volgende:
voeten !
Waarom voelen jullie steeds gelijk aangesproken wanneer het over een bepaalde vrouw gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef ch0c0 het volgende:
Dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden..
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...quote:
Newbiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ze voelde natuurlijk hoe klein je apparaat was en zei sorry om medelijden.
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef K33T het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie steeds gelijk aangesproken wanneer het over een bepaalde vrouw gaat?
Trouwens, op baren, verzorgen en babbelen na, zijn mannen op alle terreinen beter dan vrouwen. Dat is een feit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Ja, dat dan weer wel. En een drama van maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)
Vrouw staat niet gelijk aan dom, maar man wel aan generalisatie zo te lezen.
En me de helft van de rest van me leven dood-irriteren aan jullie mongoliteit? Nee bedankt, ik ruk nog wel een rondjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?
Véél beter dan die semi-filofische diepzinnige wijven die je soms ook op Fok! ziet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef PeRi het volgende:
Dat sommige echt van die barbie huppelkutjes meisjes zijn..
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:05 schreef K33T het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.
mhoaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?
Wat mij irriteert is dat ze zo over zich heen laten lopen. Ik bedoel, we (ja, wij vrouwen) weten dat mannen inferieur zijn, en toch laten we ze steeds denken van niet, omdat dat ons wat werk uit handen neemt, maar met dit soort topics ten gevolg raak ik er steeds zekerder van dat wij onze superioriteit best eens mogen laten gelden.
Ofwel, pikstraf. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trut
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ultra flauw]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef K33T het volgende:
Laat ik het anders omschrijven, i.t.t. vrouwen hebben mannen veel meer goede punten.
Ja lekker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebbenBovenaan een roltrap stil blijven staan Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Zoo herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Semi-feminisme: Alles zelf willen doen, behalve als het (te veel) moeite kost.
Slim dom doen: Expres stommetje uithangen om iets gedaan te krijgen
Vage logica: "Zeg eens eerlijk...." .... Nee, je wilt helemaal geen eerlijk antwoord, want dan word je kwaad. Je wilt dat ik lieg, maar als ik dat te doorzichtig doe word je ook kwaad.
Pre-stress: Jij hebt een ideetje in je hoofd, vertelt dat aan haar en zij begint meteen over alle romslomp die dat idee met zich zal meebrengen. Of je gaat over vier maanden samen op vakantie, maar ze maakt zich nu druk over wat er mee moet.
Whehe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef MLF het volgende:
[..]
je bent erin getrapt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! loser!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn varkens geen vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnen.
Onzin, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:53 schreef parselmouth het volgende:
Dat ze bijna allemaal kinderen willen later (en wanneer ik zeg dat ik een ongelofelijk hekel heb aan kinderen zeggen ze allemaal "ach, dat komt nog wel" NEE dat komt NIET. Ik haat kinderen, heb ze altijd gehaat en zal ze altijd haten goftedomme
)
* slashyou checkt fotoboek....quote:
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
Wacht maar totdat je stewardess bent. Je zult dan intens verlangen naar huisje, boompje en beestje. Door een lange zwartharige man, die zakenman is, laat je je grot maar al te graag uitwonen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
En daarna moet je je haar kort knippen en verzin je suffe kutsmoezen als "ze hangen in m'n haar", maar eigenlijk is dat gewoon omdat je veranderd bent in een seksloos monster en dat ook ineens uit wil stralenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
KINDEREN
Ze moeten toch iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zelfs aardappelen schillen kunnen we beter
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef PabloLopez het volgende:
wijfen die een snor hebben walgelijk gewoon, zelfs jonge wijfen van 20
quote:
En ze zijn van mening dat "links" en "rechts" termen zijn die alleen bij schoenen horen. Bij kaartlezen is het altijd "die kant" en "deze kant"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:28 schreef quo_ het volgende:
Irritatie wil ik het niet noemen, het is meer een altijd terugkerende verwondering: de kaartlees vaardigheden van een groot deel van de vrouwen. Ze weten altijd precies waar ze naar toe willen, geen probleem om het nadrukkelijk aan te wijzen, maar ze hebben geen benul van waar ze op dat moment zijn.
En dat laatste is nou juist de essentie van het kaartlezen.
Freudiaansquote:
Dat ze zich druk maken over dingen waar zer totaal geen LAST van hebben. Godsamme mens wat kan jou het nou jeuken of ik voor de TV zit?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Over generalisatie gesproken... als 1 man iets verkeerd doet, dan geldt dat meteen voor alle mannen bij hun.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef HighLander het volgende:
Ze kunnen vaak zo enorm hypocriet zijn, bijvoorbeeld over wat er bij generalisering aan mannen irritant zou zijn, om maar iets te noemen.
Sterker, als een man over een vrouw heeft, voelen andere vrouwen zich gelijk aangesproken. Domme wijven zijn het ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Over generalisatie gesproken... als 1 man iets verkeerd doet, dan geldt dat meteen voor alle mannen bij hun.
en dan heb je nog dat kudde-en kippenhokgedrag
Precies, het moet niet te moeilijk worden voor jullie.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef HighLander het volgende:
En dat is op zich wel fijn, want dat maakt ze net iets minder onvoorspelbaar voor ons.
Vooral de daarmee samenhangende wisselende stemmingen..quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Relneger18 het volgende:
Deze scenario:
WAT je ook kiest in deze scenario's ...je maakt die vrouwmensjes altijd aan het janken.
kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen hebben echt vaak van die té lompe acties inderdaad. 't Is zielig.
Dat is ook zo bizar inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:29 schreef K33T het volgende:
[..]
Sterker, als een man over een vrouw heeft, voelen andere vrouwen zich gelijk aangesproken. Domme wijven zijn het ook.
Ik: Waarom zou ik liegen als ik na het zien van jouw buikje je geschikter vind voor de BBQ dan elk ander speenvarken?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Relneger18 het volgende:
Deze scenario:
Ik: Heeeeey pareltje (L)
Zij: heeey,,,,huh,.....hey.....je vind me dik en bol
Ik: huh
Zij: ja
Ik: Oh sorry ik bedoelde diamantje
Zij: nee je vind me dikkkk
Ik: nieetusje heb het lekkerste buikje dat ik ooit gezien heb:O
Zij: nu weet ik zeker dat je liegt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Dat ze kinderen baren vind ik veel verontrustender.quote:
Een vrouw die logisch nadenkt over kinderen.. O_Oquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
KINDEREN
Een vrouw die misschien nog geen moedergevoelens heeft....quote:Op maandag 12 juni 2006 03:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een vrouw die logisch nadenkt over kinderen.. O_O
De hormonale irrationaliteit die dan toeslaat over de mogenlijke afwezigheid van vrouwelijke irrationaliteit, tja, fucked eitherway.quote:Op maandag 12 juni 2006 03:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een vrouw die misschien nog geen moedergevoelens heeft....
"je bent zo stil, ben je boos op me?"quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Freak187 het volgende:
"Waar denk je aan?"![]()
Waarom kan ik nou nooit een keer rustig en stil op de bank zitten? Als ik niks te zeggen heb, dan zeg ik niks!
Dat moet je gewoon even voor ze vertalen.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:41 schreef Freak187 het volgende:
En last minute veranderingen tijdens een willekeurige actie. Ga je naar het strand, pak je een binnenweg ipv van de snelweg. Gegarandeert gaat ze 5 minuten zeiken.
Mannen doen wel eens gewoon waar ze zin in hebben, zonder erbij na te denken. Dat kunnen vrouwen niet hebben. Dat begrijpen ze gewoon niet. Ze moeten overal een verklaring voor hebben.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef rashudo het volgende:
Overigens hielp ik die vrouw dus wel, maar blijkbaar moest ik meteen bij het zicht van de trein de kinderwagen al op m'n rug binden.. Ik was niet snel genoeg voor die wijven![]()
Je zou haar natuurlijk gewoon even kunnen helpen met al dat spul te dragen, wat veel te veel voor haar is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen
Misschien vind jij het onbenullige dingen, maar als het zulke onbenullige dingen zijn, waarom ga je er dan in mee om er ruzie over te maken?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef maartena het volgende:Vrouwen kunnen een gigantische ruzie veroorzaken over de kleinste onbenullige dingen. En hou er rekening mee dat dit extra explosief kan uitpakken wanneer de vrouw ongesteld is.
Als we dat niet doen is er toch geen discussie, me dunkt?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef slashyou het volgende:
Vrouwen gaan gelijk in de verdediging bij een discussie.
Zie posts boven mij
Waarom zouden emotionele zaken er niet bijgehaald worden? Wil je dan alles puur rationeel en zakelijk bekijken?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:32 schreef Tranceptor het volgende:
* Inconsistent/ Ambivalent
* Vrouwen kunnen niet discussieren zonder daar 'emotionele' zaken bij te halen. Ze gebruiken emotionele chantage e.d. om een argument te 'winnen'.
Welke van de drie is het nou?quote:* Ivoren torentjes/prinsessengedrag
* Misplaatste arrogantie van middelmatig uitziende dames
* Minderwaardigheidscomplexen
Pussy whippedquote:Op maandag 12 juni 2006 08:35 schreef MouseOver het volgende:
Ik irriteer me nooit aan vrouwen. Als ze weer eens vervelend zijn weet ik dat altijd vrij aardig op waarde te schatten
Zit zeker onder de plak bij z'n vriendin. Het mooiste wat de natuur heeft voortgebracht??????quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Je voert discussies op basis van argumenten en daar ga je op in. Emotionele dwang daarbij toepassen is eigenlijk de zwakte van je eigen argumentatie blootleggen. Nu heeft iedereen daar last van als de gemoederen oplopen, maar bij vrouwen is het altijd het geval. Altijd worden er oude koeien uit de sloot gehaald of de slachtofferrol gekozen etc etc.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zouden emotionele zaken er niet bijgehaald worden? Wil je dan alles puur rationeel en zakelijk bekijken?
[..]
Allen, ze bestaan ook zelden zonder elkaar. Middelmatig uitziende vrouwen hebben vaak de grootste misplaatste arrogantie, ivoren torentjes en minderwaardigheidcomplexen.quote:Welke van de drie is het nou?
Ach, je hebt altijd van die mannen die denken dat ze vertroeteld worden als ze in dit soort discussies vrouwen verdedigenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:40 schreef pluis2111 het volgende:
[..]
Zit zeker onder de plak bij z'n vriendin. Het mooiste wat de natuur heeft voortgebracht??????
De man is het mooiste wat de natuur heeft voortgebracht....Rembrandt, Einstein, Alexander de Grote, Columbus...etc. De vrouw is een lekker speeltje, maar laten we ze niet te belangrijk maken.![]()
Ah, op die manier bedoel je. Emotionele chantage is wel iets anders dan ook naar de emotionele kant van een zaak kijken.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je voert discussies op basis van argumenten en daar ga je op in. Emotionele dwang daarbij toepassen is eigenlijk de zwakte van je eigen argumentatie blootleggen. Nu heeft iedereen daar last van als de gemoederen oplopen, maar bij vrouwen is het altijd het geval. Altijd worden er oude koeien uit de sloot gehaald of de slachtofferrol gekozen etc etc.
Arrogantie en minderwaardigheidscomplexen spreken elkaar wel weer een beetje tegen..quote:Allen, ze bestaan ook zelden zonder elkaar. Middelmatig uitziende vrouwen hebben vaak de grootste misplaatste arrogantie, ivoren torentjes en minderwaardigheidcomplexen.
quote:Maar goed al die minpunten hebben zo ook weer hun voordelen, we must show them who's man.![]()
Ze gaan vaak wel samen. Je ziet nog wel eens dat mensen met een minderwaardigheidscomplex ontzettend gaan overcompenseren. Vergelijk kleine keffertjes.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:45 schreef Alicey het volgende:
Arrogantie en minderwaardigheidscomplexen spreken elkaar wel weer een beetje tegen..
Dat spreekt elkaar helemaal niet tegen, tegenover de buitenwereld schone schijn ophouden en dan leer je ze beter kennen en dan stelt het vrij weinig voor. Ik hou vooral niet van dames die met misplaatste arrogantie praten over wat een man wel niet allemaal moet voorstellen en zelf zeer weinig te bieden hebben aan zo'n man. Dat zijn ook vaak de dames die steen en been klagen over 'foute gozers' en wat hen al dan niet komt aanwaaien. Deze dames laten zich verder typeren als passief, initiatiefloos en door 'een jongen moet alles voor me doen'-gedrag.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:45 schreef Alicey het volgende:
Arrogantie en minderwaardigheidscomplexen spreken elkaar wel weer een beetje tegen..
Hmm ok, zit ook wel weer wat in.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Ze gaan vaak wel samen. Je ziet nog wel eens dat mensen met een minderwaardigheidscomplex ontzettend gaan overcompenseren. Vergelijk kleine keffertjes.
Maar is dat dan te wijten aan hun minderwaardigheidscomplex, of vind jij ze minderwaardig? Dat zijn ook weer 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar helemaal niet tegen, tegenover de buitenwereld schone schijn ophouden en dan leer je ze beter kennen en dan stelt het vrij weinig voor.
Dat moet toch hetzelfde zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is dat dan te wijten aan hun minderwaardigheidscomplex, of vind jij ze minderwaardig? Dat zijn ook weer 2 verschillende dingen.
Vrouwen onthouden alleen dat wat ze uitkomt en wat ze kunnen gebruiken op vreemde momenten. Tot het onthouden van nuttige informatie zijn ze niet in staat hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 10:56 schreef gronk het volgende:
Sowieso onthouden vrouwen *alles*. En anders dan bedenken ze wel iets.
mkay.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet toch hetzelfde zijn.![]()
Nee, even zonder dollen. Het gaat erom wat voor beeld ze van zichzelf hebben met een minderwaardigheidscomplex en niet om wat ik ervan vind.
Soms vind ik dat ook best wel gemeen.. Maar ik kan het ook niet helpen dat ik alles onthoud.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:56 schreef gronk het volgende:
Sowieso onthouden vrouwen *alles*. En anders dan bedenken ze wel iets.
Klopt ja!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Vrouwen onthouden alleen dat wat ze uitkomt en wat ze kunnen gebruiken op vreemde momenten. Tot het onthouden van nuttige informatie zijn ze niet in staat hoor
Ja, met die vrucht ging het al mis!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef pluis2111 het volgende:
Ik denk zelfs dat heel wat rottigheid in de wereld is te danken aan dat heerlijke vrouwen volk dat een man tot razernij kan brengen met gezeur en jaloezie
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms vind ik dat ook best wel gemeen.. Maar ik kan het ook niet helpen dat ik alles onthoud.
Je kunt 't er ook bij laten zitten, omdat je weet dat jouw 'argument' toch niet echt helpt om je gelijk te krijgen.quote:
Het is me in die gevallen meestal niet om gelijk krijgen te doen.. Al die dingen schieten dan wel door mijn hoofd, en ik maak het liefst gewoon duidelijk hoe ik me voel en wat ik denk..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Je kunt 't er ook bij laten zitten, omdat je weet dat jouw 'argument' toch niet echt helpt om je gelijk te krijgen.![]()
Vast omdat het niet in 4-6 jaar te leren is.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef Perrin het volgende:
Waarom is vrouwkunde eigenlijk geen verplicht vak op de middelbare school?
Goed puntquote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast omdat het niet in 4-6 jaar te leren is.
Een beetje aandacht voor de verschillen tussen mannen en vrouwen tijdens maatschappijleer zou helemaal geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef Perrin het volgende:
Waarom is vrouwkunde eigenlijk geen verplicht vak op de middelbare school?
Zou zoiets echter niet snel als seksistisch beschouwd worden door bijvoorbeeld fundamentalistische feministen?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een beetje aandacht voor de verschillen tussen mannen en vrouwen tijdens maatschappijleer zou helemaal geen kwaad kunnen.
Absoluut. Vrouwen zijn natuurlijk bij definitie superieur, en daarnaast zijn mannen en vrouwen natuurlijk gelijk, dus is een college over verschillen natuurlijk uit den bozequote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou zoiets echter niet snel als seksistisch beschouwd worden door bijvoorbeeld fundamentalistische feministen?
Wellicht, maar speciaal voor hun mogen er voor wat mij betreft evenveel lessen aan omgaan met mannen besteed worden. Ik denk -serieus- dat een jaartje wat aandacht hiervoor veel verschil kan maken in huiselijke ruzies, als je bekijkt wat de reacties zijn van mensen die boeken als "waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen" gelezen hebben. Alleen komen mensen daar uit zichzelf pas op latere leeftijd aan toe, als ze er al aan toe komen. School is bedoeld om je klaar te maken voor het leven dus dit hoort er evengoed bij als wat oppervlakkige kennis van andere godsdiensten.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou zoiets echter niet snel als seksistisch beschouwd worden door bijvoorbeeld fundamentalistische feministen?
Nouja, ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Veel dingen die in dit topic gepost worden zijn toch imo wel waar of zit een kern van waarheid in.. Maar juist die dingen die waar zijn vindt niet iedereen even leuk om te horen..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Absoluut. Vrouwen zijn natuurlijk bij definitie superieur, en daarnaast zijn mannen en vrouwen natuurlijk gelijk, dus is een college over verschillen natuurlijk uit den boze![]()
Je hebt wat dat betreft denk ik wel gelijk.. Bij veel mensen komt misschien de gedachte niet eens op dat mannen en vrouwen op een andere manier denken..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wellicht, maar speciaal voor hun mogen er voor wat mij betreft evenveel lessen aan omgaan met mannen besteed worden. Ik denk -serieus- dat een jaartje wat aandacht hiervoor veel verschil kan maken in huiselijke ruzies, als je bekijkt wat de reacties zijn van mensen die boeken als "waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen" gelezen hebben. Alleen komen mensen daar uit zichzelf pas op latere leeftijd aan toe, als ze er al aan toe komen. School is bedoeld om je klaar te maken voor het leven dus dit hoort er evengoed bij als wat oppervlakkige kennis van andere godsdiensten.
Er valt weinig tegen te doen, vrouwen zijn nu eenmaal kuthoeren. Maar ja, persoonlijk hou ik wel van kuthoeren.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
mkay.En wat moet een vrouw daar dan aan doen volgens jou?
Charmant gezegd!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen te doen, vrouwen zijn nu eenmaal kuthoeren. Maar ja, persoonlijk hou ik wel van kuthoeren.![]()
![]()
![]()
Wat beschouw je hier precies als sterk zijn?quote:De meeste vrouwen moet aan zichzelf gaan werken en het meeste uit zichzelf te halen en minder passief en initiatiefloos in de relatiemarkt gaan staan. Er zijn mij nog teveel vrouwen die het tussen hun oren nog niet allemaal goed hebben en hun 'zekerheid' uit dingen putten zoals 'hoeveel jongens hen wel niet leuk vinden'. Een beetje uitziende meid heeft altijd wel aandacht. Als je daar dus je zekerheid uit moet putten, leef je in een schijnwerkelijkheid. Onafhankelijk van dat soort aandacht sterk zijn is een grotere prestatie IMHO.
Sterk in jouw eigen schoenen met wat jij doet en wie jij bent en ook bewust zijn van jouw eigen positie in dingen. Zelfinzicht dus. Het is niets voor niets dat zoveel jonge vrouwen een burnout krijgen. Ze stellen eisen die anderen aan ze stellen. Stel je eigen eisen, je kunt alleen voor jezelf falen en niet voor een ander.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:42 schreef Alicey het volgende:
Wat beschouw je hier precies als sterk zijn?
Oke. Maar dat kan ook weer tegenstrijdig zijn, want op bepaalde vlakken weet ik dat mijn positie zwak is, en berust ik daar ook in.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sterk in jouw eigen schoenen met wat jij doet en wie jij bent en ook bewust zijn van jouw eigen positie in dingen. Zelfinzicht dus.
True.quote:Het is niets voor niets dat zoveel jonge vrouwen een burnout krijgen. Ze stellen eisen die anderen aan ze stellen.
Ook waar. Zorgt bovendien voor heel wat minder stress.quote:Stel je eigen eisen, je kunt alleen voor jezelf falen en niet voor een ander.
En als je maar doet alsof het niet bestaat gaat het vanzelf wegquote:Op maandag 12 juni 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Veel dingen die in dit topic gepost worden zijn toch imo wel waar of zit een kern van waarheid in.. Maar juist die dingen die waar zijn vindt niet iedereen even leuk om te horen..
Nou, dat ook weer niet.. Maar denk wel dat je zoiets voorzichtig aan moet pakken wil je dat het een positief effect heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En als je maar doet alsof het niet bestaat gaat het vanzelf weg
Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef Taxi het volgende:
Vrouwen zijn geweldig! Alleen als een vrouw een verhaal vertelt, wordt er wel heul errug vaak "ik zeg...." gezegd... Dat zuigt enorm!![]()
Dus ik zeg tegen haar ik zeg nou meid! ik zeg ongelofelijk dus zij zegt... bladiebla... -zucht-![]()
Maak daar alsjeblieft 'hoe mensen werken' van, ipv hoe mannen/vrouwen werken. Als ik me ergens aan erger, dan is 't voor mij als man ook een opluchting om daarover te kunnen praten, en een klankbord te vinden. Anderzijds, als ik een probleem heb wat ik moet oplossen, dan leg ik dat het liefst voor aan iemand anders, niet omdat ik een oplossing verwacht, maar omdat ik bij 't formuleren van m'n vraag al vaak op oplossingen kom.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:35 schreef MouseOver het volgende:
edit; kijk bijvoorbeeld eens naar het verschil in over iets praten: mannen doen dat om zo tot een oplossing te komen en vrouwen doen dat om hun gevoelens te delen en het even kwijt te zijn. Tot een paar jaar geleden was ik me daar helemaal niet van bewust, en ik ken genoeg mensen van rond de 40 die dat nog steeds niet zijn.
Saskia is dat lekkere ding van de tweede. Niet te vertrouwen kuthoer, want laatst was ze wel errug aardig tegen arnold, terwijl ze die normaal geen blik waaardig gunt.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
Niets mis meequote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Maak daar alsjeblieft 'hoe mensen werken' van, ipv hoe mannen/vrouwen werken. Als ik me ergens aan erger, dan is 't voor mij als man ook een opluchting om daarover te kunnen praten, en een klankbord te vinden. Anderzijds, als ik een probleem heb wat ik moet oplossen, dan leg ik dat het liefst voor aan iemand anders, niet omdat ik een oplossing verwacht, maar omdat ik bij 't formuleren van m'n vraag al vaak op oplossingen kom.
Ik heb nog wel de allergrootste hekel aan dogmatici die alles star in categorieen indelen ('jij bent een man, dus moet ik jou zo aanspreken, en dat ga ik niet op een andere manier doen'') en met formatjes werken.![]()
Of 'Oh, jij bent een vrouw, dus dat begrijp je niet, want dat is iets ruimtelijks'. Als je niet uitkijkt werk je dat allerlei self-fulfilling prophecies in de hand. En volgens mij is dat niet je bedoeling.
'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
Parasiteren zoals gebruikelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat doen al die vrouwen hier [afbeelding]
Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'
Ik maak me dan altijd leuke voorstellingen van de dames in kwestie
Verder interesseert het me niet wat anderen allemaal tegen elkaar zeggen en dus ook het verhaal niet, zeker niet als het twee compleet onbekende figuren betreft. Ik erger me er dus ook niet aan.
Dat is nog zoiets, vrouwen doen maar wat op basis van emoties en gaan pas na het gebeurde verklaren. Zo ook dit.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberen
Sinds ze ("saskia") dat vertelde zit ik er ook niet meer mee, vooraf vond ik het toch wel irritant.
Knopjes zijn geyl.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:24 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
Noot: bij de man,als je z'n knop omklikt, dan weet je wel wat er dan gaat gebeuren.
Maar bij de vrouw... het is vrijwel altijd onbekend welk effect een knop zal hebben..
Dan zoek je toch echt niet goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meer dan 1 knopje bij een vrouw gevonden
En meestal is het dan een enorm verhaal wat uiteindelijk helemaal niks van doen heeft met hetgene dat ze wilden vertellen .quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:06 schreef gronk het volgende:
Dat je ergens zit, samen met een stel dames, en in wat verderop zie je een andere vrouw/meisje, waarbij je in gedachten denkt 'Best OK', en dat de dames naast je 't outfitje van die vrouw he-le-maal afkraken & de grond inboren.
Sowieso kunnen vrouwen niet goed tegen soortgenoten die beter gekleed zijn dan zijzelf. Wat best vermakelijk is.
Mooiste voorval in deze categorie: met een aantal collega's naar een andere instelling gaan, in de hal even wachten. Komt vervolgens een medewerkster in een mantelpakje voorbijgeklikt, en terwijl de mannelijke collega's kijken waar ze naartoe gaat staat 't gezicht van de vrouwelijke collega's opeens op onweer![]()
Hetzelfde geld voor een vent, als een andere meid hem heeft dan is hij opeens interessant.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
> "Wil je ook een bakje chips"
< "Nee"
En dan uit jouw bakje gaan meeëten.
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
zet 5 vrouwen bij elkaar op 1 afdeling en het is binnen een week ruziemannen kunnen jaren samen werken zonder dat er ruzies komen
waar ik werk zijn er best veel vrouwen, en als we die bij elkaar aan een tafel zetten is het meestal dezelfde dag al oorlog![]()
Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Hey, leuk! Ik heb een FOK!stalkertje!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef K33T het volgende:
Alicey probeert alles weer oeverloos te lullen. Kan dat mens niet opgesloten worden in WFL ofzo?
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..quote:Op maandag 12 juni 2006 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.
en het gaat meestal om de meest onbenullige dingen ook ...
klopt, die vechten het even mondeling uit en daarna is het over, bij vrouwen blijft het altijd hangen, en komt dus ook bij ieder conflict naar bovenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
Een voorbeeld:quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
Volgens mij kan jeje naam beter veranderen inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebbenBovenaan een roltrap stil blijven staan Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.
Bij mij is dat wel zo (Ik ben me er doorgaans wel van bewust, en probeer het voor mezelf te nuanceren). Aan de andere kant ben ik erg paranoide, dus ik weet niet of het nou iets is wat typerend voor vrouwen is. Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. Hmm. Misschien wel een eye-opener.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.
Dat achter de rug om kletsen doen velen helaas. Zelf heb ik dat (gelukkig) niet zo... Ik houd of gedachten voor me, of ik spreek ze uit tegen de persoon in kwestie.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een voorbeeld:
Een vriend van mij belde mij ongeveer een jaar geleden weken niet en liet verder ook niets horen, ook niet op smsjes mijnerzijds. Normaal bellen we altijd om de week of 2 weken, dat maakt dan ook niets uit. Daar hebben we het even kort over gehad en dat is klaar, hij is er geen mindere vriend om.
Stel dit gebeurt een vrouw, een vriendin belt een aantal weken niet en laat niets horen. Dan staat dus meteen ieder onvertogen woord voor of na het 'voorval' in het teken van het 'zie je wel...'. Tegenover de vriendin zullen ze gewoon![]()
doen, maar een andere vriendin zal hoe dan ook ingelicht worden dat mevrouw X. toch wel onbetrouwbaar is en destijds ook al weken niet belde.
Hmm.. Zit misschien wel iets in.quote:Mannen onthouden het wel, maar geven het 'negatieve' gevoel dat ze er van krijgen niet als kenschets in hun beeldvorming over de HELE relatie. Zij zien het als een negatief punt waarvoor een oplossing moet komen. Vrouwen zien het in zo'n situatie als continue exemplarisch voor een hele persoonlijkheid.
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:
(...) Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. (...)
Misschien speelt het inderdaad wel mee dat ik er ten onrechte vanuit ga dat dat klaarduidelijk is.. Aan de andere kant is het voor mijzelf denk ik sowieso iets waar ik aan moet werken.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.
Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in.
Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.
Sorry hoor, maar jouw opmerking valt in dezelfde categorie als 'vrouwen kunnen niet kaartlezen'.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.
- Vind je me dik? Nee, vadsig!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
"Ik moet plassen"
"Dan ga je toch"
"Ja maar ik heb geen zinuuuhhhhh"
![]()
En het stellen van vragen waar je nooit het goede antwoord op kunt geven:
- Vind je me dik ?
- Vind je mijn vriendin leuk ?
- Welk truitje zal ik aandoen ?
Standaard mannelijke antwoorden, ik kies altijd voor de vrouwelijke kant: oeverloos eromheen ouwehoeren niet to the point komen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef mForce het volgende:
[..]
- Vind je me dik? Nee, vadsig!
- Vind je mijn vriendin leuk? Ja, trio?
- Welk truitje zal ik aandoen? geen truitje?
?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef MichielPH het volgende:
Bij een discussie als deze is het natuurlijk onvoornmijdelijk dat je groepsvorming hebt en dat er daardoor meer dogmatisatie is.
Wat ik iemand anders nog nooit heb zien doen, wat m'n moeder de afgelopen 20 jaar al volhoudt:
tijdens het eten met een vraag bekend maken dat ze iets op m'n bord gaat gooien.
"Chiel, wil je ook saus over je vlees?"
"Nee hoor, m..."
*schept op* *dumpt neer*
Pussywhipped.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
verder heb ik niks meer. Vrouwen roeleren![]()
Vrouwen zijn lief
Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
verder heb ik niks meer. Vrouwen roeleren![]()
Vrouwen zijn lief
Vooral mijn eigen vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Vrouwen zeggen nooit eens wat ze nou echt bedoelen..![]()
Kom vervolgens niet aan met dat gelul van: Laat maar, je begrijpt me niet..
Wil je nieuwe kleren, vraag het!
Zeg niet: Schat, je weet hoeveel ik van je hou?
Wil je neuken, trek gewoon m'n broek naar beneden!
Ga niet eerst een half uur tegen me aan hangen en vervolgens vragen of ik boos ben..
Nogmaals, vind je dat ik je niet begrijp, zeg het dan gewoon!
Ga niet eerst bij je vriendin janken, van wie ik vervolgens moet vernemen, waarom je me al 2 dagen negeert..
Vrouw, alsjeblieft..
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?![]()
Dat krijg je als er ook iets zinnigs ingaatquote:Op maandag 12 juni 2006 16:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zeg, niet iedereen heeft een dom blondje als vriendin.
Ben zeer happy met mijn meissie, komt tenminste nog eens wat zinnigs uit![]()
Yes?quote:
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
Misschien vind jij het onbenullige dingen, maar als het zulke onbenullige dingen zijn, waarom ga je er dan in mee om er ruzie over te maken?
Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.
Lose-Lose situatie.
Niet helemaal, want na een aantal keer die donderwolk genegeerd te hebben komt dat donderwolkje tot de conclusie dat een zonnetje meer effect heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.
Lose-Lose situatie.
Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
Als het om wat serieuzere dingen gaat, ja. Wat je met de WC bril doet zal me worst wezen (Zo lang je hem maar schoon houdt).quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.
quote:Oplossing: Een vrouw heeft ook handen. Wij moeten die bril omhoog doen, jij doet de bril omlaag. Simpel.
En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?
Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.
Een hele lievequote:Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Alicey het volgende:
Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?
Zo erg zijn de meeste vrouwen toch niet hoor volgens mij..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Een hele lieve
Ik doelde eigenlijk ook meer op vorige relaties.
Gelukkig maar.quote:Mijn huidige vrouw is niet zo erg.... gelukkig.
Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.quote:Ook zoiets: Vrouwen hebben altijd de behoefte om de man te veranderen. Maar als wij de vrouw proberen te veranderen, dan breekt de hel los.
En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden.....quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Alicey het volgende:
Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.
Hmmm... Er zit ergens wel iets in. Ik denk echter wel dat hier meespeelt dat mannen en vrouwen op een andere manier denken, en wanneer zij dat onvoldoende beseffen, zij bij het uitpraten ook elkaars taal niet spreken, waardoor het feitelijk niet wordt uitgepraat (Al denken ze dan misschien van wel).quote:Op maandag 12 juni 2006 16:46 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden.....Als een vrouw ergens over wil praten, dan is het 9 van de 10 keer iets wat de man volgens haar niet goed doet. De vrouw zelf is natuurlijk perfect. Zij hoeft niet te veranderen.....
![]()
Zelfde met drinken...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
< "Nee"
Herkenning, idd.quote:
Dat kan ons weinig schelen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef K33T het volgende:
[quote]Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Yes?
[/quoteIkke niet snappen.
Zij vraagt of ik iets wil en zonder op antwoord te wachten geeft ze het me al..quote:
Dat heeft mijn vrouw dus altijd!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
< "Nee"
Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom alle vrouwen gierig zijn is me ook een raadsel.
Wat me aan iets anders ergelijks doet denken: vrouwelijke would-be managers. OMFG.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.
Je praat als een wijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:46 schreef Modus het volgende:
Dat ze het accepteren dat hun vent als een schlemiel hangend over het winkelwagentje achter ze aan lummelt, op zaterdag in de Appie. En dat die man nog geen pakje boter kan vinden als het ze gevraagd wordt.
Jij bent man? Whoei. Eindelijk eentje die het doorheeft. Soms maken jullie het zo onnodig moeilijk voor jezelf.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Lose-Lose situatie.
Arie & Sylvester!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
"Ik moet plassen"
"Dan ga je toch"
"Ja maar ik heb geen zinuuuhhhhh"
![]()
Gierig?? heb je wel eens een gemiddelde dames schoenenkast en kledingkast gezienquote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom alle vrouwen gierig zijn is me ook een raadsel.
Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik hou van vrouwen.![]()
..maar iritand is gewoon dat ze in staat zijn de helft van je vrienden om te smeden tot een stelletje saaie huiselijke zekerheid zoekers..
Dat vind ik niet leuk aan vrouwen.![]()
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef pluis2111 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.
Vooral met dit weer tering wat lopen sommige er toch lekker bijquote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef Gesloten het volgende:
-Sommige vrouwen pesten ons echt door er godverdomme zo geil uit te zien![]()
-Vrouwen hebben een superslecht gevoel voor humor.
-Ze nemen alles persoonlijk op.
Blow jij nog maar even verder dan.quote:
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat irriteert je het hardste aan mannen?
we moeten wel een beetje gelijk oplopen he
of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagen
Nog zoiets.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.
Whehehehe, yeah rightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.
Geef de man nog een paar jaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Whehehehe, yeah right
Als er iets lastig is om te begrijpen dan zijn het vrouwen. Maar daarom komen jullie ook van Venus en wij van Mars.
Maar al met al zijn we bij het einde van dit soort topics het altijd eens met elkaar, we kunnen gewoon niet zonder elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |