* slashyou checkt fotoboek....quote:
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
Wacht maar totdat je stewardess bent. Je zult dan intens verlangen naar huisje, boompje en beestje. Door een lange zwartharige man, die zakenman is, laat je je grot maar al te graag uitwonen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
En daarna moet je je haar kort knippen en verzin je suffe kutsmoezen als "ze hangen in m'n haar", maar eigenlijk is dat gewoon omdat je veranderd bent in een seksloos monster en dat ook ineens uit wil stralenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
KINDEREN
Ze moeten toch iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zelfs aardappelen schillen kunnen we beter
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef PabloLopez het volgende:
wijfen die een snor hebben walgelijk gewoon, zelfs jonge wijfen van 20
quote:
En ze zijn van mening dat "links" en "rechts" termen zijn die alleen bij schoenen horen. Bij kaartlezen is het altijd "die kant" en "deze kant"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:28 schreef quo_ het volgende:
Irritatie wil ik het niet noemen, het is meer een altijd terugkerende verwondering: de kaartlees vaardigheden van een groot deel van de vrouwen. Ze weten altijd precies waar ze naar toe willen, geen probleem om het nadrukkelijk aan te wijzen, maar ze hebben geen benul van waar ze op dat moment zijn.
En dat laatste is nou juist de essentie van het kaartlezen.
Freudiaansquote:
Dat ze zich druk maken over dingen waar zer totaal geen LAST van hebben. Godsamme mens wat kan jou het nou jeuken of ik voor de TV zit?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Over generalisatie gesproken... als 1 man iets verkeerd doet, dan geldt dat meteen voor alle mannen bij hun.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef HighLander het volgende:
Ze kunnen vaak zo enorm hypocriet zijn, bijvoorbeeld over wat er bij generalisering aan mannen irritant zou zijn, om maar iets te noemen.
Sterker, als een man over een vrouw heeft, voelen andere vrouwen zich gelijk aangesproken. Domme wijven zijn het ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Over generalisatie gesproken... als 1 man iets verkeerd doet, dan geldt dat meteen voor alle mannen bij hun.
en dan heb je nog dat kudde-en kippenhokgedrag
Precies, het moet niet te moeilijk worden voor jullie.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef HighLander het volgende:
En dat is op zich wel fijn, want dat maakt ze net iets minder onvoorspelbaar voor ons.
Vooral de daarmee samenhangende wisselende stemmingen..quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Relneger18 het volgende:
Deze scenario:
WAT je ook kiest in deze scenario's ...je maakt die vrouwmensjes altijd aan het janken.
kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen hebben echt vaak van die té lompe acties inderdaad. 't Is zielig.
Dat is ook zo bizar inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:29 schreef K33T het volgende:
[..]
Sterker, als een man over een vrouw heeft, voelen andere vrouwen zich gelijk aangesproken. Domme wijven zijn het ook.
Ik: Waarom zou ik liegen als ik na het zien van jouw buikje je geschikter vind voor de BBQ dan elk ander speenvarken?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Relneger18 het volgende:
Deze scenario:
Ik: Heeeeey pareltje (L)
Zij: heeey,,,,huh,.....hey.....je vind me dik en bol
Ik: huh
Zij: ja
Ik: Oh sorry ik bedoelde diamantje
Zij: nee je vind me dikkkk
Ik: nieetusje heb het lekkerste buikje dat ik ooit gezien heb:O
Zij: nu weet ik zeker dat je liegt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Dat ze kinderen baren vind ik veel verontrustender.quote:
Een vrouw die logisch nadenkt over kinderen.. O_Oquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
KINDEREN
Een vrouw die misschien nog geen moedergevoelens heeft....quote:Op maandag 12 juni 2006 03:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een vrouw die logisch nadenkt over kinderen.. O_O
De hormonale irrationaliteit die dan toeslaat over de mogenlijke afwezigheid van vrouwelijke irrationaliteit, tja, fucked eitherway.quote:Op maandag 12 juni 2006 03:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een vrouw die misschien nog geen moedergevoelens heeft....
"je bent zo stil, ben je boos op me?"quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Freak187 het volgende:
"Waar denk je aan?"![]()
Waarom kan ik nou nooit een keer rustig en stil op de bank zitten? Als ik niks te zeggen heb, dan zeg ik niks!
Dat moet je gewoon even voor ze vertalen.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:41 schreef Freak187 het volgende:
En last minute veranderingen tijdens een willekeurige actie. Ga je naar het strand, pak je een binnenweg ipv van de snelweg. Gegarandeert gaat ze 5 minuten zeiken.
Mannen doen wel eens gewoon waar ze zin in hebben, zonder erbij na te denken. Dat kunnen vrouwen niet hebben. Dat begrijpen ze gewoon niet. Ze moeten overal een verklaring voor hebben.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef rashudo het volgende:
Overigens hielp ik die vrouw dus wel, maar blijkbaar moest ik meteen bij het zicht van de trein de kinderwagen al op m'n rug binden.. Ik was niet snel genoeg voor die wijven![]()
Je zou haar natuurlijk gewoon even kunnen helpen met al dat spul te dragen, wat veel te veel voor haar is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen
Misschien vind jij het onbenullige dingen, maar als het zulke onbenullige dingen zijn, waarom ga je er dan in mee om er ruzie over te maken?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef maartena het volgende:Vrouwen kunnen een gigantische ruzie veroorzaken over de kleinste onbenullige dingen. En hou er rekening mee dat dit extra explosief kan uitpakken wanneer de vrouw ongesteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |