check opmerking in OPquote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Dementor het volgende:
Het meest.
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
rechtdoorzee!!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
Nee, mannen kunnen niet liegen.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rechtdoorzee!!
en mannen zijn ALTIJD eerlijk!![]()
Dat is niet waar geloof me!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
ze zijn ongelooflijk koppig
ze willen nooit toegeven dat ze ongelijk hebben
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaasquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
TS begint:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenquote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
ja maar je wilt ook wel eens wat anders.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij welquote:Op zondag 11 juni 2006 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaas)
[..]
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenDus da's meer een vrouwenkwaaltje dan een mannenkwaaltje denk ik hoor...
ik doe het sowieso nooitquote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij wel
k heb nog nooit iemand versierdquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ongelijk hebben geef ik best toequote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
ze zijn ongelooflijk koppig
ze willen nooit toegeven dat ze ongelijk hebben
pfft, dingen met een korreltje zout nemen is ook niet aan jou besteed hèquote:Op zondag 11 juni 2006 14:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb nog nooit iemand versierd
ik heb een tyfushekel aan voetbal
ik ruim gewoon op als ik daar zin in heb, en das nie vaak.. so what, ik ben een rommelkont
pffrt generaliseren is echt iets voor vrouwen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |