Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...quote:
Newbiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ze voelde natuurlijk hoe klein je apparaat was en zei sorry om medelijden.
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef K33T het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie steeds gelijk aangesproken wanneer het over een bepaalde vrouw gaat?
Trouwens, op baren, verzorgen en babbelen na, zijn mannen op alle terreinen beter dan vrouwen. Dat is een feit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Ja, dat dan weer wel. En een drama van maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)
Vrouw staat niet gelijk aan dom, maar man wel aan generalisatie zo te lezen.
En me de helft van de rest van me leven dood-irriteren aan jullie mongoliteit? Nee bedankt, ik ruk nog wel een rondjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?
Véél beter dan die semi-filofische diepzinnige wijven die je soms ook op Fok! ziet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef PeRi het volgende:
Dat sommige echt van die barbie huppelkutjes meisjes zijn..
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:05 schreef K33T het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.
mhoaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?
Wat mij irriteert is dat ze zo over zich heen laten lopen. Ik bedoel, we (ja, wij vrouwen) weten dat mannen inferieur zijn, en toch laten we ze steeds denken van niet, omdat dat ons wat werk uit handen neemt, maar met dit soort topics ten gevolg raak ik er steeds zekerder van dat wij onze superioriteit best eens mogen laten gelden.
Ofwel, pikstraf. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trut
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ultra flauw]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef K33T het volgende:
Laat ik het anders omschrijven, i.t.t. vrouwen hebben mannen veel meer goede punten.
Ja lekker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebbenBovenaan een roltrap stil blijven staan Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Zoo herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Semi-feminisme: Alles zelf willen doen, behalve als het (te veel) moeite kost.
Slim dom doen: Expres stommetje uithangen om iets gedaan te krijgen
Vage logica: "Zeg eens eerlijk...." .... Nee, je wilt helemaal geen eerlijk antwoord, want dan word je kwaad. Je wilt dat ik lieg, maar als ik dat te doorzichtig doe word je ook kwaad.
Pre-stress: Jij hebt een ideetje in je hoofd, vertelt dat aan haar en zij begint meteen over alle romslomp die dat idee met zich zal meebrengen. Of je gaat over vier maanden samen op vakantie, maar ze maakt zich nu druk over wat er mee moet.
Whehe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef MLF het volgende:
[..]
je bent erin getrapt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! loser!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn varkens geen vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnen.
Onzin, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:53 schreef parselmouth het volgende:
Dat ze bijna allemaal kinderen willen later (en wanneer ik zeg dat ik een ongelofelijk hekel heb aan kinderen zeggen ze allemaal "ach, dat komt nog wel" NEE dat komt NIET. Ik haat kinderen, heb ze altijd gehaat en zal ze altijd haten goftedomme
)
* slashyou checkt fotoboek....quote:
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
Wacht maar totdat je stewardess bent. Je zult dan intens verlangen naar huisje, boompje en beestje. Door een lange zwartharige man, die zakenman is, laat je je grot maar al te graag uitwonen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen en ZEKER niet van me zelf. Ben je 9 maanden dik, je mag niet roken drinken en neuken. Dan moet dat kind er eindelijk uitgeperst worden. Gillen janken pijn drama en een uitgerekte kind. Gaat dat ondankbare kreng nog janken ook. Ze kosten alleen maar geld en zijn lelijk en plakken en gillen.
KINDEREN
En daarna moet je je haar kort knippen en verzin je suffe kutsmoezen als "ze hangen in m'n haar", maar eigenlijk is dat gewoon omdat je veranderd bent in een seksloos monster en dat ook ineens uit wil stralenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
KINDEREN
Ze moeten toch iets te doen hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zelfs aardappelen schillen kunnen we beter
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef PabloLopez het volgende:
wijfen die een snor hebben walgelijk gewoon, zelfs jonge wijfen van 20
quote:
En ze zijn van mening dat "links" en "rechts" termen zijn die alleen bij schoenen horen. Bij kaartlezen is het altijd "die kant" en "deze kant"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:28 schreef quo_ het volgende:
Irritatie wil ik het niet noemen, het is meer een altijd terugkerende verwondering: de kaartlees vaardigheden van een groot deel van de vrouwen. Ze weten altijd precies waar ze naar toe willen, geen probleem om het nadrukkelijk aan te wijzen, maar ze hebben geen benul van waar ze op dat moment zijn.
En dat laatste is nou juist de essentie van het kaartlezen.
Freudiaansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |