flikker op kuthomoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Liever een homo dan een vrouwenbasherquote:
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Nee, ze heeft een reet als een bijzettafeltje, speciaal naar gezocht toen ik ging daten, daar kan ik mooi mn bier opzetten.quote:
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.
Da's het mooiste wat de natuur ooit heeft voortgebracht. Ja, mijn vriendin ja, die wel.
Dominantiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef thefunny het volgende:
En wat mij het hardste irriteert aan vrouwen is dominantie.
Ja, en dan net op het moment dat je gewoon rustig wil eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef slashyou het volgende:
En tijdens het eten moeten de de dag met je doornemen
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemen![]()
Lul je eigen verhaal maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:12 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.
Wel als je ze net lekker in de kont aan t nuecken bentquote:
En als je niet luistert worden ze pissig, andersom naar jou luisteren is er echter niet bij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:11 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ja, en dan net op het moment dat je gewoon rustig wil eten.
Ze zijn met meer, maar kwantiteit is geen kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat ze altijd als minderheidsgroepering behandeld willen worden. Terwijl er gewoon evenveel van zijn als van ons
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk? En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef slashyou het volgende:
En tijdens het eten moeten de de dag met je doornemen
Omdat een man vaak even met rust gelaten wil worden als ie een drukke dag op zn werk achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat irriteert je het hardste?
[..]
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk? En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?
Omdat het vaak nergens over gaat, dom gezwets/geroddel over collega's, werk, etc. wat alleen nog enigszins interessant is als je er direct mee te maken hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat irriteert je het hardste?
[..]
Anyway, dit hoor ik vaker.. Waarom is dat zo erg eigenlijk?
Heeft hij je nog niet geneukt? Ben je langer dan 1:50 en minder zwaar dan 80kg?quote:En trouwens, mijn mannelijke huisgenoot doet dat altijd! Is dat dan een humo denk je?
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef Excuusneger het volgende:
Dat ze altijd sorry zeggen
Ze voelde natuurlijk hoe klein je apparaat was en zei sorry om medelijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddLiep ik net op het werk per ongeluk expres met mn apparaat tegen de kont van zo'n meisje, zegt ze sorry
Niks sorry! Bukken verdomme!
waarom heb jij mijn plaatje gejat kutpauper.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:45 schreef K33T het volgende:
Vrouwen...
Als ik hier zou gaan posten, zou de database propvol zitten. Dus, ik kan niet meeposten hier.
Gut wat zijn ze allemaal zieligquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef ch0c0 het volgende:
Dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef Laton het volgende:
voeten !
Waarom voelen jullie steeds gelijk aangesproken wanneer het over een bepaalde vrouw gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef ch0c0 het volgende:
Dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden..
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...quote:
Newbiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ze voelde natuurlijk hoe klein je apparaat was en zei sorry om medelijden.
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef K33T het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie steeds gelijk aangesproken wanneer het over een bepaalde vrouw gaat?
Trouwens, op baren, verzorgen en babbelen na, zijn mannen op alle terreinen beter dan vrouwen. Dat is een feit.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als er een pop-up verschijnt gelijk op "ja" drukken omdat dat betekent dat hij weer weggaat...
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Ja, dat dan weer wel. En een drama van maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Onzin, vrouwen kunnen veel beter zeuren.
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Dat heb ik een man ook zien doen! (En ik heb het zelf nooit gedaan, fyi)
Vrouw staat niet gelijk aan dom, maar man wel aan generalisatie zo te lezen.
En me de helft van de rest van me leven dood-irriteren aan jullie mongoliteit? Nee bedankt, ik ruk nog wel een rondjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je nou goftedomme nog neuken, of wat?
Véél beter dan die semi-filofische diepzinnige wijven die je soms ook op Fok! ziet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef PeRi het volgende:
Dat sommige echt van die barbie huppelkutjes meisjes zijn..
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:05 schreef K33T het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel dommer dan mannen, is ook nog wetenschappelijk bewezen.
mhoaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
En jij bent de spreekwoordelijke uitzondering?
Wat mij irriteert is dat ze zo over zich heen laten lopen. Ik bedoel, we (ja, wij vrouwen) weten dat mannen inferieur zijn, en toch laten we ze steeds denken van niet, omdat dat ons wat werk uit handen neemt, maar met dit soort topics ten gevolg raak ik er steeds zekerder van dat wij onze superioriteit best eens mogen laten gelden.
Ofwel, pikstraf. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga gewoon bier halen met je geraaskal trut
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ultra flauw]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef K33T het volgende:
Laat ik het anders omschrijven, i.t.t. vrouwen hebben mannen veel meer goede punten.
Ja lekker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebbenBovenaan een roltrap stil blijven staan Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Zoo herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Semi-feminisme: Alles zelf willen doen, behalve als het (te veel) moeite kost.
Slim dom doen: Expres stommetje uithangen om iets gedaan te krijgen
Vage logica: "Zeg eens eerlijk...." .... Nee, je wilt helemaal geen eerlijk antwoord, want dan word je kwaad. Je wilt dat ik lieg, maar als ik dat te doorzichtig doe word je ook kwaad.
Pre-stress: Jij hebt een ideetje in je hoofd, vertelt dat aan haar en zij begint meteen over alle romslomp die dat idee met zich zal meebrengen. Of je gaat over vier maanden samen op vakantie, maar ze maakt zich nu druk over wat er mee moet.
Whehe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef MLF het volgende:
[..]
je bent erin getrapt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! loser!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn varkens geen vrouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke, lelijke, zwetende, stinkende en/of zeikende vrouwen mogen ook van deze aardbol verdwijnen.
Onzin, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:53 schreef parselmouth het volgende:
Dat ze bijna allemaal kinderen willen later (en wanneer ik zeg dat ik een ongelofelijk hekel heb aan kinderen zeggen ze allemaal "ach, dat komt nog wel" NEE dat komt NIET. Ik haat kinderen, heb ze altijd gehaat en zal ze altijd haten goftedomme
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |